35➪𝐄 𝐟𝐭𝐮𝐚𝐫 𝐧𝐞̈ 𝐝𝐚𝐬𝐞̈𝐦

1.7K 82 46
                                    


𝖯𝖺𝗌 𝗇𝗃𝖾̈ 𝗏𝗂𝗍𝗂

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝖯𝖺𝗌 𝗇𝗃𝖾̈ 𝗏𝗂𝗍𝗂.

Qendrone e vetme e ulur nen shoqerimin e nje filxhani kafeje qe mbante ne duar, e duke ndjere ate arome te mrekullueshme te krijuar nga lulet e shumellojshme te vendosur kudo.  Qendronte aty ne pritje. Dhe ja ku u duk makina e zeze te ndalonte perpara dyqanit te saj te madh te luleve. Dalloi silueten e motres teksa afrohej dhe degjonte zhurmen e takave kercitese. Dhe ja ku u duk perpara saj. Dukej qe kishte bere ndryshim. Kishte ndryshuar edhe stilin e veshjes. Dukej me e madhe , me e pjekur. Por ajo kishte bere me shume ndryshime ne krahasim me vajzen qe qendronte perballe saj.

''Davina?''U afrua ta perqafonte Savina, e cila qendronte akoma ulur me filxhanin e kafese ne dore. Davina u ngrit nga vendi ku ishte ulur dhe ia ktheu perqafimin perzemersisht.  Savina u ul ne karrigen perballe saj, ndersa Davina u ngrit t'i mbushte edhe asaj nje filxhan kafe. Pasi ia pergatiti ia dha dhe u ul ne karrigen perballe.''Sa paske ndryshuar!''I tha Savina papritur.

Tjetra nuk i ktheu pergjigje.

''Pra? Perse kjo vizite e papritur?''E pyeti tjetra.

''S'mund te vije te te takoj ty?''Ia ktheu.

''Heh. T'u desh nje vit qe te te merrte malli per mua?''E pyeti ne menyre ironike.

''Davine. Te lutem!''Kerkoi Savina te mos hapnin plget e se shkuares. 

''C'ne kjo vizite e papritur?''E pyeti.

''Dav erdha!''U duk nje hyrje nje djalosh.

''Mire se erdhe!''Ia ktheu pa  e hequr shikimin nga motra e saj.

''Mos kam ardhur ne nje moment te papershtatshem?''Pyeti teksa pa Savinen.

''Jo! Mos u shqeteso. Ervier, kjo shte Savina, motra ime.''I prezantoi.

''Gezohem!''I zgjati doren.''Une po shkoj te merrem me lulet.''E lajmeroi dhe u zhduk duke i lene perseri vetem.

''Pra?''Kerkoi qe e motra te vazhdonte.

Zgjati canten e saj dhe e hapi. Terhoqi nje zarf dhe ia zgjati.

''Cfare eshte kjo?''Kerkoi te dinte, edhe perse pothuajse ishte e sigurte se cfare kishte ai zarf.

''Do te martohem!''I tregoi.''Eshte ftesa.

''Pa shiko! Po vjen kjo dite e madhe!''Dhe ne menyre ironike.

Krimineli Mbrojtës ✓Where stories live. Discover now