14➪𝐑𝐨𝐦𝐞𝐨&𝐙𝐡𝐮𝐥𝐢𝐞𝐭𝐚 𝐦𝐨𝐝𝐞𝐫𝐧𝐞

1.6K 87 34
                                    

Zilja e deres ra dhe nga jashte mund te arrije te degjoje qarte te qeshura dhe fjale

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Zilja e deres ra dhe nga jashte mund te arrije te degjoje qarte te qeshura dhe fjale.

''Erdhen!''U hodh e entuziasmuar Davina dhe u drejtua te hapte deren.''Mire se erdhet!''Tha sapo hapi deren dhe te tjeter qe bertisnin me shume.

''Ku eshte vogelushja ime?''Hyri si fillim nje djale i pashem duke perqafuar Davinen.

''Ime?''Beri kete pyetje Kristiani duke u acaruar.

''Duke te pritur!''Tha ajo dhe ia ktheu perqafimin.

''Turp Davina, sikur te ka marre malli per kete me shume se mua!''U duk ne hyrje nje djale i qeshur.

''Jo, kam thene une ty nuk te nderroj me asnje!''Iu hodh ne qafe dhe ai qe e ngriti ne peshe.''Ja perse te adhuroj!''Buzeqeshi ajo teksa ai e uli.''Ejani te gjithe!''I ftoi brenda.

''Bukuroshja ime!''Iu drejtua nje djale Savines , por qe Samueli doli para saj duke i dhene doren.

''Samuel, i dashuri i Savines!''Foli serte.

''I kam thene qe jemi vetem shoke po nuk merr vesh!''I tha me te vogel Davina , Flavios, i cili qendronte prane saj.''Flav, do luajme!''Iu drejtua duke qeshur.

''Mos me thuaj lojen e preferuar te vogelushes sime?''Pyeti me perkedheli dhe ia kapi faqet sikur kishte nje femije perpara.

''Yep!''I tha dhe buzeqeshi. Nga te gjithe te tjeter me Flavion kishte me shume miqesi. E pelqente me shume ate, nga menyra se si ai e trajtonte. 

''Flavio more idjot, cfare ben prane Zhulietes  sime!''Hyri ne dere nje djale qe dukej sikur kishte vrapuar.

''Dhe une qe thash c'ne Flavi prane meje!''Ia ktheu Davina duke qeshur.''Romeo!''U shkeput nga ai. 

''Zhuliet!''E perqafoi.''Nuk te mori malli per mua Zhuliet? Pse nuk me ke marre ne telefon?''E pyeti.

''Romeo. oh Romeo! Po prisja te me vije poshte ballkonit !''I ktheu duke ruajtur lojen.

''Jemi Romeo&Zhulieta moderne.''Ia ktheu ai duke buzeqeshur.

''E drejte!''Pohoi ajo.

''Leon mjaft!''Iu kundervua Flavio.

''Cfare ke? Kam muaj pa e pare Zhulieten time!''

''Epo ajo do te qendroje me mua!''E terhoqi Flavio.

''Jo me mua!''Filluan lojen ata. 

''Ne fakt ajo do vije me mua!''U degjua nje ze qe i beri ata te kthehen . Te gjithe tashme pushuan. Ndaluan se foluri. Kristiani u afrua drejt Davines dhe i kapi doren.

''Ti e ke fajin, ma mori Zhulieten!''Protestoi serisht Leoni.

''Cfare ben?''Erdhi Davina ne vete. Kristiani vazhdonte te ecte. Hapi deren e tij te dhomes , e futi ate brenda, e perplasi deren rendshem, dhe e perplasi ate mbas deres duke e vendosur duart ne duar.''Cfare ke?''E pyeti Davina duke u ndikuar nga ajo perafersi.

Krimineli Mbrojtës ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang