''Akoma fle shume gjume kjo?''Pyeti Savinen.''Po Gert!''Pohoi ajo.
''Ta zgjojme tani?''Pyeti pas pak.
''Ne menyren me te mire te mundshme.''Qeshi Savina.
''Cfare ? Jo them ne menyren me te keqe.''Tha tjetra.
''E di se cfare quan menyre te mire kjo? Hidhet siper teje dhe uleret.''
''Tallesh?''U habit tjetra. E Savina mohoi me koke.
''Mire pra, gati?''U pozicionuan ne dy anet e krevatit.
''Kur te them 3...1...2...3''Bertiti Gerta dhe u hodh siper saj.''Seriozisht e ka kjo?''Pyeti kur ajo nuk u zgjua.
''E ka gjumin e rende.''Tha.
''E di une si ta zgjojme.''U largua Gerta, kur sapo hapi deren u perplas me dicka, ose me sakte me dike. ''Kerkoi falje!''Tha ajo pa e pare se kush ishte.
''Nuk ka gje!Jeni mire?''Ndjeu zerin mashkullor dhe ngriti koken.
''Tani qe te pashe ty jam me mire!''I tha ajo dhe tjetri buzeqeshi.
''Pra? Per ku po shkonit?''Pyeti kurizo.
''Davina nuk zgjohet, do shkoj te marr nje gote me uje qe ta zgjoj.''U nis te ikte.
''Mendoj se nuk mjafton gota!''Tha ai dhe tjetra ndaloi.
''Ke te drejte, do te marr nje kove.''U nis perseri.
''Mendoj se as kova!''Buzeqeshi ai djallezisht.
Per nje moment ndjeu sikur u hodh ne ajer dhe me pas qe i ftohti t'i mberthenete trupin. Hapi syte dhe e pa veten ne pishinen e shtepise. Kur kishte perfunduar aty ajo? Degjoi te qeshura dhe u kthye . Pa Kristianin, Gerten dhe Savinen te cilet qeshnin me te madhe.
''Seriozisht e keni ju?''Pyeti duke ngritur ujin ne ajer.
''Nuk kishim si te te zgjonim ndryshe.''Tha Gerta.
''Fol ti Ger se ta rregulloj une ty.''
''He se rregullohemi me pas bashke, pershembull, te bej ato petullat e mia.''Hyri brenda e shoqeruar nga Savina.
''As petullat nuk te shpetojne nga une.''Bertiti.''Ishte ideje jote apo jo?''Pyeti tani qe kiste ngelur vetem ajo dhe Kristiani. Tjetri vazhdoi te qeshte.''Mos me qendro aty me ndihmo.''U afrua ajo dhe zgjati krahun, sapo tjetri i kapi doren Davina e terhoqi edhe ate.''Mengjes ne pishine.''Tha ajo duke buzeqeshur.''Eshte bukur ketu!''Tha me pas.
''Seriozisht Davine? Qe ne mengjes pa hapur syte mire te shkon mendja per rrengje?''E pyeti.
''Kush flet!''Foli me ironi.
''Eja tani dalim!''Doli perpara saj, i zgjati doren dhe e terhoqi edhe ate. ''Dreq!''Tha pasi pa ato rrobat e largura te ngjitura pas trupit, floket e lageta dhe pikat e ujit qe shetisnin neper lekuren e saj bardhoshe. U nis perpara saj dhe hyri ne dhome qe te nderrohej.
''Petullat super, po mos prit qe te te fal per ate qe bere.''Ia beri te ditur.
''Pra Gert, si eshte i dashuri?''E pyeti Savina tani qe ndodheshin ne tyreze duke shijuar mengjesin.
''E lashe!''Tha.
''Perseri?''Pyeti Davina.
''Po, s'merrej vesh!''Tha teksa kafshoi petullen e saj.''Pra Kristian ke te dashur?''Pyeti dhe beri Davinen te kollitej.
''Jo!''I tha ai.
''Super!Kristian dua te me tregosh shtepine.''I kerkoi e pas.
''Cfare?Po ti e ke pare.''I tha Davina.
''S'ka gje dua te ma tregoje Kristiani.''Kerkoi
''S'mundet ai duhet te me ruaje mua.''Vazhdoi Davina.
''Nuk thash te dilnim nga shtepia Dav.Pra Kristian?''Pyeti perseri.
''Nese e ke mbaruar mengjesin shkojme tani.''I tha ai.
''Mire , eja.''U ngrit ajo dhe pas saj edhe Kristiani.
''Ku shkon Davine?''Pyeti Savina kur e pa te cohej mbas tyre.
''Te bej detektiven.''Pohoi duke qeshur dhe shkoi mbas tyre duke ruajtur nje distance qe ata te mos e shihnin.
Doli jashte dhe po bisedonte me Gerten. Ajo po i tregonte per venturat e saj, per gjerat qe pelqente, por qe ai nuk e kishte shume mendjen pasi arrinte te shikonte Davinen duke u perpjekur qe te fshihej. Buzeqeshi lehte dhe u kthye nga Gerta. Zgjati doren dhe i kaloi disa floke pas veshit. Arrinte te ndjente shikim e Gertes. Pa qe Davina nuk ishte me aty.
Hyri ne dhomen e saj dhe perplasi deren fort. Si mundej t'ia bente ai ate gje? Gerta asnjehere nuk i merrte seriozisht gjerat. Ai po flirtonte me shoqen e saj. U shtri e acaruar dhe ndezi muziken.
''O zot Dav ai eshte kaq i mire!''Hyri Gerta me syte qe i shkelqenin.
''Kush?''Beri te padituren.
''Kristiani.Me duket i pelqeva. O zot nuk e di se si u ndjeva kur per kaloi floket pas veshit, kontakti me lekuren me beri te futura seriozisht.''Tha ajo duke u ulur.
''Kristiani nuk eshte tip i lidhjeve.''I tha tjetra.
''Une do e bej te jete.''
''Ai eshte kriminel.''Ia beri te ditur.
''Po qe pasi ceshtja juaj te mbaroje do te lirohet dhe do ti fshihet dosja penale.''Vazhdoi.
''Vetem sonte je ketu, mos shpreso!''Ia beri perseri te ditur.
''Do t'i jap numrin e telefonit dhe me pas do te takoheni.''Vazhdoi.''Por...je e sigurte qe nuk ka asgje mes jush?''Pyeti.
''Cfare?Jo...Sigurisht qe jo.''Tha me te shpejte.
''Nuk e di, por nga menyra se si te trajtonte me beri te dyshoja.''I tha.''Eja!''
Zbriten poshte dhe ashtu e kaluan ate dite, Davina e cila ishte e detyruar teksa shikonte ata te dy teksa flirtonin me njeri-tjetrit. Ndjente dicka te paprovuar me pare, dicka qe nuk e dinte, ose me sakte nuk donte ta pranonte.
Kur tashme ishin shtrire, Gerta ishte ne dhomen e saj dhe flinte ne anen tjeter te krevatit dhe ajo qe qendronte zgjuar. Nuk duronte dot me dhe u cua. Hyri ne dhomen e Kristianit dhe u ul afer dyshekut te tij.
''Dhe une ty po te prisja detektive!''I tha ai duke e bere te habitej dhe te trembej ne te njeten kohe.
Vazhdon...
YOU ARE READING
Krimineli Mbrojtës ✓
RomanceNdonjëherë zgjedhja e vetme për mbrojtjen e një vajze çapkëne , mbetet një kriminel. Një kriminel , i cili është armiku nga se përpiqesh të mbrosh vajzën. A mundet ai vallë ta mbrojë atë nga vetja? A do mundet ai kriminel në rolin e mbrojtësit ta m...