''Tani.''Tha ai.''E shikon ate djalin atje?''Drejtoi me gisht nga personi ne tavolinen pepara dhe Davina ktheu koken. U ndesh me nje fytyre serioz, me nje trup te mireformua, qe arrihej te dallohej qarte nga kemisha e ngushte e zeze.
''Edhe?''Pyeti ajo duke u kthyer perseri perpara.
''Tani do dramatizosh pak, ai eshte me nje femer aty, te shohim cfare skenari do na krijosh.''Buzeqeshi ai.
''Jo Samuel, po sikur te jete gruaja e tij?''Pyeti Savina.
''Mos u shqeteso nuk eshte.''
''Nga e di?''Pyeti perseri Savina.
''Nuk ka unaze.Tani Davine?''U kthye nga ajo.
''Me gjithe qejf, prit tani.''Rrotulloi syte sa andej ketej dhe buzeqeshi.''E gjeta.''Tha.
U cua nga karrigia ,''Shikoni dhe mesoni.''Iu drejtua atyre.
U afrua afer hyrjes dhe filloi te ecte me hapa te shpejta drejt tavolines se tyre. Mori goten me uje aty dhe ia hodhi djalit ne tavole. Vajza qe ishte afer tij u cua me duart ne goje nga habia, ndersa djali po perpiqej te kontrollonte nervat. U ngrit i acaruar dhe u perball me nje vajze qe dukej qe qante.
''E cmendur je?''Iu drejtua ai, duke marre keshtu vemendjen e te gjitheve.
''Ti idjot, si mund te ma besh kete? Une te besova more, te besova!''Filloi ajo te fliste , lotet qe i rridhnin neper faqe.
''Cfare thua moj?''Iu drejtua ai i acaruar.
''Nuk e pranon apo jo? Se je me dashnoren ketu.''Bertiti ajo.
''Me degje ketu ti.''Iu afrua dhe i kapi krahun duke ia shtrenguar.''Nuk te mbaj mend, me siguri ndonje nga ku***t qe vjen na ben drame ketu.''I tha ai ne vesh, pa e ditur se kush ishte ajo.
''Degjoi ketu ti idjot.''Vuri re se si mimika e vajzes tani ndryshoi dhe u dalluar qarte damari ne ballin e saj.''Mua mos guxo te me thuash ashtu.''Tha ajo.
''Perndryshe cfare?Mos do t'i thuash babit?''Pyeti ai me ironi pasi tashme ishte i sigurte qe nuk ishte ndonje nga ku***t.
''Me ...''Filloi ajo te fliste duke u drejtua me gishtin tregues, por qe Samueli u ngrit me te shpejte me buzeqeshjen e stampuar ne fytyre.
''Na falni zoteri.''Vazhdonte ai te buzeqeshte.Mori nje shikim te nevrikosur nga djali perballe.''Ishte thjesht loje. E verte apo guxim?''Tha ai.
Davina terhoqi krahun me force.
''Injorant, meso si trajtohen femrat.''I tha ajo.
''Ndersa ti meso si te sjellesh me te tjeret.''Ia ktheu ai.
''Zyrtarisht je ne listen time te zeze, por me te zeze se e zeza, e se zezes.''Tha ajo duke bere qe personat ta shikonin te habitur.
''Zonjushe ju lutem uluni.''Iu afrua nje kamarier.
YOU ARE READING
Krimineli Mbrojtës ✓
RomanceNdonjëherë zgjedhja e vetme për mbrojtjen e një vajze çapkëne , mbetet një kriminel. Një kriminel , i cili është armiku nga se përpiqesh të mbrosh vajzën. A mundet ai vallë ta mbrojë atë nga vetja? A do mundet ai kriminel në rolin e mbrojtësit ta m...