i'm going where i want to be

1.9K 194 108
                                    

Sirius kalp krizi geçirmek üzereydi.

Cezadan çıkıp yatakhaneye geldiklerinde Remus hepsine geçen gün gelen, annesinin yolladığı atkılardan vermişti. Hepsinin üzerinde, Rem'in ricası üzerine, animagusu oldukları hayvan işlenmişti. Kırmızı ve sarı renkliydiler, Remus onlara atkıları verirken kızarmıştı.

Böyle bir şeyi ilk yapışı değildi ve Sirius'a hediye verirken kızarmıştı.

Sonra James, neden Peter ve kendininkinde ikişer tane hayvan işlemesi varken Sirius'unkinde üç tane olduğunu sormuştu.

Sirius ona hareket çekip sırıtmıştı.

Sonra Sirius ona bir hediye vermenin oldukça nazik bir davranış olacağına karar vererek Lily'den yardım istemişti. Lily melez olduğu için örgü örmesini biliyordu ve istek üzerine, zorla, Sirius'a öğretmeye çalışmıştı.

Bunu James'ten gizli yapmak her açıdan mantıklıydı.

Bir hafta sonra çocuklardan zar zor gizlemeyi başardığı atkıyı bitirmişti. Pek bir şeye benzemiyordu, Gryffindor renklerini taşıyordu ve üzerinde 4 kişi silüeti vardı.

Tamam, onları Lily yapmıştı.

Karmakarışık olan saçlarıyla kendini belli eden James, diğerlerinden hafif kısa boyuyla Peter, hepsinden kısmen uzun olan Remus ve Remus'a bakan Sirius.

Bunun özellikle böyle olmasını istemişti. Hiçbirinin yüzü belli olmuyorken Sirius'un yüzü yandan görünüyordu çünkü Aylak'a bakıyordu.

Sonunda Remus'u tek yakaladığında çocuğu kolundan tuttu, yasak saatte oldukları için elindeki pelerinle ona baktı. "Benimle Astronomi Kulesi’ne gelir misin, Aylak?"

Remus ona bir şeyler sormuştu ama Sirius cevap vermeyip üzene attıkları pelerinle beraber Astronomi Kulesi’ne gitmişlerdi.

Boş olduğunu gördüğünde Sirius sevinmişti. Remus üzerlerindeki pelerini kaldırıp Sirius'a döndü. "Siri, ne oldu?"

Sirius aniden utanmaya başlamasına içinden söverek, kızarık yanaklarıyla cüppesinin cebinden çıkardığı atkıyı Aylak'a uzattı.

"Rem, bu... Şey, bunu senin hediyen için yaptım... Yani, sen bize hediye verdin ve ben de vermek istedim."

Remus eline aldığı atkıyı şaşkınca inceledi ve Çapulcular'ın üzerinde elini gezdirdi. Kafasını kaldırdığında Sirius onun gözlerinin dolduğunu gördü.

"Siri... Bunu gerçekten benim için sen mi yaptın? "

Sirius utanarak ayaklarına baktığında Remus ona yaklaştı. "Sirius..."

Remus elindeki atkıyı baş parmağıyla okşayarak taşmak üzere olan gözlerini kırpıştırdı. "Yemin ederim ki artık arkadaş olamıyoruz."

Sirius kalp krizi geçirmek üzereydi.

-

Kafamdaki atkıyı çizdim, multiye kondurdum🤭🤭🤭

 We're Not Friends / ❝Wolfstar❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin