have two meanings

1.3K 127 32
                                    

Sirius kızarmaya başlarken elini James'in ağzından çekmeden hızla kafasını iki yana salladı. "Hayır!" James'e dönüp "Ben sana anlatacağım, önemli bir şey değil!"

Ne olduğunu anlamayan Remus "Neydi o?" dedi. Sirius neredeyse bağırarak "Sus, Aylak! Önemli değildi, sana da sonra söylerim!" Peter alayla gülerek "Herkese sonra söyleyeceksen saklayacak bir şey yok, Siri." dedi.

James elini indirmeye çalıştığında izin vermedi. "Pete, köpeğe dönüşebildiğimi unutma! Unutma sakın!" diyerek onu tehdit etmeyi umdu. "Patiayak'ın seni parçalamasını istemezsin!" James'le hala boğuşuyorlarken onun ağzında olan avucunda çocuğun dilini hissettiğinde "Iy!" diyerek çekilip elini pantolonuna sildi. James kendisini takmadan "Yap şunu, Kılkuyruk!" diye bağırdı.

Peter Sirius'a bakıp "Büyütme dostum," dedi. "Hem, siz iteklenmeyince ilerlemezsiniz." Remus araya girerek kendisine baktı, "Sirius neden kıvranıyor, anlayamadım. Söylesene, Pete." dedi. Sirius kıpkırmızı olan suratını elleriyle kapattı.

"Siz şimdi Rem'le sevgili misiniz, diye sormuştum..."

Sirius biraz sessizlik olduğunda nefes alış verişlerini duydu. Ellerini yüzünden indirip ilk önce suratındaki şeytani gülümsemeyi silemeyen Peter'a baktı. Sonra gözleri kocaman açılmış ama sırıtan James'e ve en son Aylak'a. Yüzü kıpkırmızı olmuştu ve ağzı aralanmıştı. Birkaç saniye daha sessizlikten sonra James aptal sesiyle "Hah, sanırım bunun cevabını biliyorum." deyip güldüğünde Sirius gözlerini kapattı.

Utançtan ve biraz da Remus'un ne tepki vereceğini bilmediğinden gerilen sinirlerine hakim olamayarak James'in üzerinde atlayıp yere düşmelerine sebep oldu. James kendisine hevesle saldırmaya başladığında Peter'ın gülerek "Param geyiğe." dediğini duydu.

Sirius yerde James'le itişirken kendini tutamayıp gülmeye başladı ve durdular. Sonra Sirius hala James'le boylu boyunca koridorda yatarken Remus'un sesini duydu.

"S-sanırım öyle..."

Remus söylediği kısacık cümlesinin ardından Sirius'un dumur oluşunu umursamadan hızla dönüp gitti ancak giderken arka arkaya dediklerini duymuşlardı. "Merlin!... Merlin!"

 We're Not Friends / ❝Wolfstar❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin