Sirius tedirgindi. Peter ve James gideli birkaç dakika olmuştu, Sirius Remus'u sessiz bir yerde bir banka oturtmuştu.
"Siri, ne işimiz var?"
Sirius yanındaki çocuğa baktı. "Konuşmalıyız, Rem. Sence de öyle değil mi?"
"Evet... Evet, öyle."
Sirius biraz rahatladı, bunun kendi kafasından uydurduğu bir şey olmamasına sevinmişti.
"Başlamak ister misin?"
Remus rahatsızca yerinde kıpırdanıp ona baktı. Tamam, kendisi konuşmaya başlamak istemiyor diye topu ona atmak adiceydi ama onun ne diyeceğini merak ediyordu.
"Siri, ben... Bilmiyorum, biz çok yakın arkadaşız."
Aynı korkuyu Sirius da yaşıyordu.
"Evet öyleyiz Rem. Peki bu ne, bunu sen de fark ediyorsun, değil mi?"
Remus bankta ona biraz daha döndü. "Evet, evet fark ediyorum."
Sirius derin bir nefes aldı. Belki de ona ne istediğini söylemeliydi. "Rem, ben bunun ne olduğunu anlayamıyorum. Sen biliyor musun, lütfen bana da söyle."
Remus ona üzülmüş gibi görünüyordu.
"Sirius, ben arkadaşlığımızın bozulmasını istemiyorum."
"Bana söyle Remus, kötü bir şeyse unutum, söz."
Remus ellerini onun ellerinin üzerine koydu. "Siri, hissediyorsun değil mi? Bu galiba... Aşk ya da hoşlantı."
Sirius gözlerini açarak hızlıca ona baktı. "Remus, öyle değildir. Biz arkadaşız!"
Remus direkt gözlerine bakıyordu. Sirius çıplakmış gibi hissediyordu.
"Öyle, Sirius."
Sirius birleşik ellerine baktı. "Peki bununla ne yapmalıyız?"
"Ben bilmiyorum, Siri. Bunu unutmalı mıyız, görmezden mi gelmeliyiz?"
"Bunu görmezden gelmeyi denedik sanıyordum."
"Evet, evet denedik. Haklısın."
Remus ellerini çekti. Sirius neredeyse çekmemesini söyleyecekti. Sonra önüne dönüp gözlerinin önündeki tepeye baktı. "Ne yapmalıyız, Pati?"
Sirius onun baktığı yere dönemiyordu. Gözlerini karşısındaki çocuktan ayıramıyordu.
"Rem, peki buna bakmaya ne dersin? Yani, ne kadar güçlü olduğuna? Ama arkadaşlığımızı etkilemeden."
Remus ona döndü. "Nasıl?"
Sirius ona açıkça söyledi. "Remus, şimdi seni öpeceğim."
Remus ona şaşkınca baktı.
Sirius ellerini karşısındaki oğlanın yüzüne koydu. "Öpebilir miyim, istiyor musun?" derken baş parmaklarıyla yanaklarını okşuyordu.
Bunun bu kadar güzel hissettirmesi saçmalıktı.
Remus onun dudaklarına bakarak mırıldandı. "Sanki istemezmişim gibi..."
Sirius dudaklarını karşısındaki dudaklara bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We're Not Friends / ❝Wolfstar❞
Hayran KurguOh, my friends will never love me like you. [tamamlandı]