Merhaba sevgili okurlarım...
Sevgili arkadaşlar, bu platformda daha yeni olan subasiebranur__ arkadaşımın Aşkı Vefa kitabına bakmanızı tavsiye ederim. Kendisinin kalemi keskin olsun ve daha çok güzel eserlere imza atmasını temenni ediyorum.
Arkadaşlar bu bölümü benim için değerli olan azalea42 ve ebri__bahar 'a ithaf ediyorum... Her ikisi de muazzam yazarlardır. Muhakkak kitaplarına bakmanızı tavsiye ederim. ❤
Bölüm parçaları...
Grup Abdal - Gafil Gezme Şaşkın
Erol Büyükburç - Dudaklarımda saklısın
Barış Manço - Ömrümün son baharında..Keyifli Okumalar 🖤
🔥
Bölüm 20 : Hisler
Zihnimin girdabında ki tomurcuklar filizlendi ve yeni bir bilinmezliğin sayfasını araladı. Kalbim buna itaat etti. Tıpkı puslanan gözlerim gibi...O ve ben vardım şimdi, pusuya yatan anılarımda...
Cümlesi beni sadece şaşkınlığa bürümedi aynı zamanda düşünce havuzuna sürükledi. Ne demekti bu?
Gözlerimiz birbirine kenetliyken o gözlerde binlerce anlam vardı. Anla diyordu, anla... Ama anlamamakta ısrarcıydı zihnimde, zihnimin içinde yeşeren düşüncelerde.
Gözlerinden koptu gözlerim ve süzüldü dudaklarına. Biraz önce o dudaklar, kalbimin hızlanmasına neden olan cümleler sarf etmişti. O cümleler ya benim idamım için bir urgan olup boynuma dolanacaktı ya da beni o ipten kurtaracak bir bıçak olacaktı... Etli dudakları aralık dururken adem elması inip kalktı. Yutkunuşuna, karşılık verdim ve yutkundum...
Ve bana itaat etti gözleri. Onun da gözleri buldu dudaklarımı. Aralanan dudaklarıma baktı usul usul...
Dikenlerin üstünde yürüyordum. O dikenler ayaklarımı yaralamak ile kalmayacak, ruhumu parçalayacaktı. Yine de durmadım... Duramadım.
"Kimlikleriniz efendim. Odanızın anahtarları," dedi. İkimizde o kadar kenetlenmiştik ki birbirimize, dönüp bakmadık bile. Arkamda birilerinin varlığını hissettim ama büyüsüne kapıldığım atmosferden kurtaramıyordum kendimi. Bir öksürük sesi duyuldu, o an irkildi Bora ve kendine geldi. Önce gözlerini çekti benden, sonra bir adım geri çekilerek omuzumun berisine baktı.
"Odanıza kadar eşlik edeceğim efendim." Arkamı dönüp baktığımda ellerinde valizlerimiz olan ve bize odamıza kadar eşlik edecek olan bellboy duruyordu. Bora kimliklerimizi aldığında bana vermeden bellboyun arkasından ilerledi. Ben de peşinden ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müebbet / Adaletin Keskin Kılıcı
Teen Fiction❤️ Genç Kurgu #1 🔥 Adaletin Keskin Kılıcı Tanrı, geceye hayat verdi ve gökyüzüne mühürledi. Ve bir kadın o gökyüzünün altında sevilmemişliğine ağladı. Ta ki bir adam kollarını açıp sarana kadar... Oysa o gökyüzünden de karanlıktı... Cemal Süreya D...