Merhaba sevgili okurlarım...
Beklenen büyük an geldi. Heyecan ve sarsıcı bir bölüm oldu. Bölüm sonunda herkesten bölüm hakkında genel bir görüş bekliyorum. Çünkü bu bölümü yazarken epey zorlandım diyebilirim. Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur.
Multi : Özlem Taner - Bu Mezarda Bir Garip Var...
Geçen bölüm en çok yorum yapan kişiye bölümü ithaf edeceğimi söylemiştim. Bu bölümü çok değerli isimsizzz35-1 e ithaf ediyorum. Kendisi çok değerli ve muazzam bir insandır. Kesinlikle kaleminden dökülen kitaplarına muhakkak bakmanızı tavsiye ederim.
Bu bölüme de en çok yorum yapan değerli okuyucuma gelecek bölümü ithaf edeceğim. Parmaklarınız şimdiden dert görmesin ❤
Sözü çok fazla uzatmadan sizi bölüm ile başbaşa bırakıyorum. Keyifli okumalar ❤🔥
🔥
Bölüm 39 : Sesimi Duyan Var Mı?
"Her yer karanlık, tek bir ses bile yok... Korkuyorum. Çok korkuyorum. Acının vaveylaları saç uçlarımda. Duyun beni! Korkuyorum. Çok karanlık, göz gözü görmüyor. Dudaklarımda bir bant, çıkmıyor sesim... Ne olur, yüreğimde çağlayan haykırışları duyun. Sesi mi duyan var mı?"
🔥
"Dünya küçük derlerdi de inanmazdım. Yine karşılaştık..."
Hakan Soydan...
Bu hikayede rolü neydi? Kimdi? Ona dair kafamda dönüp duran soruları, bir sürede olsa rafa kaldırmışken, şimdi yeniden karşıma çıkması da neyin nesiydi? Hata mı etmiştim rafa kaldırmak ile yoksa üstünde mi durmalıydım?
Durmalıydım belki de... Gerçek kimliğimi bilen kişi sayısı bir elin parmak sayısını geçmezken onun beni gerçek kimliğim ile çağırması, geçmişin perdelerini aralamam gerektiğini söylüyordu bana.
Karşımda delici gözler ile bakan adamı hafife almamalı, ne olursa olsun araştırmalı, gerekirse Oğuz'dan destek almalıydım...
Oğuz'un adamı olabilir miydi? Bu ihtimal de zihnimde dönüp duruyordu lakin bir süre sonra kendi kendine yok oluyordu. Olamazdı. Karan'ı bile söylemeyen adam, tüm kimlikleri sır gibi saklayan adam, benim kimliğimi bir başkasına deşifre etmezdi.
Ya hiçbir şey bildiğim gibi değilse? Ya her şey bir oyundan ibaretse?
Zihnimi kemiren sorulara cevap bulamazken yanımıza gelen adım sesleri ile düşünceler bir anda toz bulutu gibi dağıldı. İrkilerek kendime geldiğimde, gözlerini benden bir an olsun bile ayırmayan adamdan çektim bakışlarımı. O gözlerde beni rahatsız eden bir şeyler vardı. Onu ilk gördüğüm anda da o hissiyat vardı, şimdi de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müebbet / Adaletin Keskin Kılıcı
Teen Fiction❤️ Genç Kurgu #1 🔥 Adaletin Keskin Kılıcı Tanrı, geceye hayat verdi ve gökyüzüne mühürledi. Ve bir kadın o gökyüzünün altında sevilmemişliğine ağladı. Ta ki bir adam kollarını açıp sarana kadar... Oysa o gökyüzünden de karanlıktı... Cemal Süreya D...