Bölüm 26 : Kara Melek

3.7K 1.2K 1.6K
                                    

Merhaba sevgili okurlarım...

Ufak tefek yazım hatalarım olabilir, affola... Gözümden kaçanlar olabiliyor.

Söz verdiğim gibi 300 yorum gelir gelmez bölüm gelecek dedim ve sözümü tuttum. Siz de desteğinizi ve görüşlerinizi esirgemeyin ki yeni bölüm hızla gelsin...

Hadi bu bölüm beni sevindirin... 90 oy ve 300 yorum olur mu? Sınır dolduğu takdir de bölüm hemen gelecektir.

Bu bölümü yorumlarını keyifle okuduğum isimsiz35 e ithaf ediyorum...

Multi : Rehber - Sorgu (Bölüm başından itibaren dinleyebilirsiniz...)

Keyifli Okumalar ❤

🔥

Bölüm 26 : Kara Melek

"Gecenin koynundan süzülen urgan, melek yüzlü kadının boynuna sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gecenin koynundan süzülen urgan, melek yüzlü kadının boynuna sarıldı. Paranoyak olan düşünceler, intihar etti..."

🔥

"Neler oluyor burada?"

Zihnimde tekrar tekrar yankılandı cümleler. Kalbim son sürat koşan sporcu gibi adrenalin yaşarken, karşımdaki adamın da benden farkı yoktu.

Gözlerim endişe ile kapanırken, cesaret edip de sesin geldiği noktaya bakamıyordum. Bizi bu şekilde görmesini istemezdim doğrusu. Bulunduğumuz pozisyon, görmek istenilecek bir ayrıntı değildi.

Dudaklarından firar eden sert nefes alnım ve saç diplerim arasında dans ederken, bedenimdeki kasılma bir anda elimi tutması ile yok oldu. "Aç gözlerini," dedi sessizce ve açıldı gözlerim onun bana anlamla bakan göz bebeklerine.

Gözleri dile gelirken derin bir nefes aldı ve bana son kez baktı. Daha sonra soluna dönerek beni de yanına çekti. Yamacına doğru sokulurken eli bir an olsun elimden ayrılmadı. Biliyordum inkar etmeyecekti. Belki şu an böyle olması daha iyi olacaktı. Böyle öğrenmesi ne kadar hoş olmasada umrumda değildi şu an için. Giriş biletim hazırdı ve bende seve seve bunu sonuna kadar kullanacaktım.

İşte o an kaldırdım başımı ve bana garip bir şekilde bakan adam ile göz göze geldim.

Tarık Suvari...

Başım dik, yüzümde hafif bir gülümseme ve yamacımda Bora Suvari. İnkarı yoktu. Bize ne kadar öfke ve merakla baksada, yanımdaki adamın varlığı sayesinde kendimi rahat ve güvende hissediyordum.

"Neler oluyor burada dedim? İçeride konuşma yapman için beklenirken, sen burada elin kızı ile mi fingirdiyorsun?! İki dakika sadece iki dakika erkekliğine sahip...!"

Müebbet / Adaletin Keskin KılıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin