18.

139 5 4
                                    

~May God have mercy upon my enemies, 'cause I won't~

~Harry Styles~

Egész pontosan 5 órám van még mielőtt belevágunk az egyik legkockázatosabb ügybe, amiben valaha részem volt. Egy szemhunyásnyit sem aludtam, pedig most nagyon is jól jött volna, ha kipihent vagyok, hogy 100%-ban ott tudjak lenni fejben. A fáradtság már 3 napja nincs jelen az életemben, esetleg ha úgy is érzem, esélytelen, hogy akár csak egy percre is pihenni tudjak. Egész nap pörög az agyam és a sok stressz, ami felgyülemlett bennem, nem engedett fellélegezni. Féltem. Borzasztóan rossz kimondani, de így volt. Nem tudtam, mit csinálok ha kisiklik valahol a terv. Ezt lehetetlen úgy kezelni, mint bármely más bulit, próbáltam, de nem ment. Ez személyes ügy. Amellett, hogy sokkal nehezebb, mert ez alkalommal igenis van veszíteni valóm, revánsot fogok venni ezért a pár napért.
Én vagyok Harry Styles, nem kis idő és energia volt felépítenem a semmiből azt a tudatot az emberekben, ami van. Aaron nem vette figyelembe, hogy amíg ő egy senki nekem hírem és tekintélyem van, nem véletlenül. Tisztelnek, mert állom a szavam és akármilyen közösséggel is foglalkozom nem süllyedtem egy bizonyos szint alá. Attól, hogy mindent bevet valaki és van pénze nem lesz nagyobb ember. Ha több időm lenne rá a saját csapatával öletném meg ezt a patkányt, de én akarom megtanítani neki, hogy ki is vagyok. Sajnos a pénz valóban nagy úr manapság  de vannak ennél fontosabb dolgok is. Mint például a hűség. Csak idő kérdése lenne, amíg ki nem túrja valaki Aaront a helyéről, de ezt most nem tudom megvárni. Ha nem akarod, hogy hátba szúrjanak tudatában kell lenned annak, hogy ki áll mögötted, szól a mondás. Aaronnal szemben én pontosan tudom, hogy számíthatok a fiúkra. Niall intézi a technikai dolgokat, Zayn és Liam kiváló lövészek és felderítők, Louis pedig a pénzügyeimért felel valamint a balhékat készíti elő. Most is így mentek a dolgok. A terv már készen állva várta, hogy végrehajtsák és mire én megérkezek a rendőrség is tetrekészen várja a parancsot. Nem kérdés, hogy ki vezeti az ügyet, nem engedném át senkinek az irányítást és ezt Pablo is megérti.

A csere egy szomszédos városban, Stratfordban volt megbeszélve. A chip szerint Tia is a város határán volt valahol, de nem történt mozgás, ami azért fura, mert ez legalább 35km-el arrébb volt a megbeszélt gyárépültettől. Egy alkut pedig nehéz végrehajtani ha nincs jelen maga az alku tárgya, de még volt idő. Természetesen mi sem a megbeszélt pendrive-al igyekeztünk a helyszínre. Niall átmásolt néhány adatot kizárólag olyat, ami Aaront érinti egy másik adathordozóra a szerződéseket, amiket Pabloval akart kötni pedig szándékunkban állt nem aláírni. Mindez csak a látszat kedvéért volt nálunk.
Az egyik fél sem a megbeszélt feltételek szerint cselekedett, ami egy háborút vonhat maga után, de túl sok forog most kockán, hogy ez legyen az első szempont. Ha harcolni kell harcolunk.

- Na jó figyeljetek! - kezdett magyarázni Niall, miközben még mindig pötyögött valamit a laptopján. A hátsó ülésen ültem az említett személlyel és Louissal, Liam pedig vezetett. Egy másik kocsival jött Pablo, Zayn és még néhány ember szorosan mögöttünk.
- Nagyjából fél óra múlva megérkezünk, de Tiana helyzete még mindig változatlan. Egyre biztosabb, hogy ő bizony nem lesz jelen az átadáson.
- Éppen ezért két csapatra oszlunk- folytattam -Louis és Niall jön velem Tiaért a többiek Pablo után mennek. Niall sikerült leszűkíteni a kört, ahol Tia tartózkodhat?- kérdeztem, mire egyből megfordította a laptopját és azon mutogatva kezdett beszélni.
- Tia egy régóta működő raktártelepen van. Több száz raktár sorakozik fel, hosszú-hosszú sorokban de szerencsére nem kell mindet átnéznünk. Utánanéztem és összesen 16 olyan tároló van, amit használtak az elmúlt 2 hétben. Elég lesz azokat megnéznünk, de sietnünk kell, mert elég messze vannak egymástól.- miközben magyarázott piros pöttyök jelentek meg a monitoron illusztrálva mondandóját.
- Ha minden stimmel 6-an leszünk a feladatra, nem számítok őrökre de figyeljetek, ne érjen meglepetésként, ha mégis vannak.- ezután felosztottam a raktárakat. Mi is kettéválunk, így egy csapatra 8 raktár jut, ami nem rossz, de még mindig túl sok. Remélem, hogy minden rendben lesz és Pablonak sikerül legalább annyira lefoglalni Aaront, amíg Meg találjuk Tiat.

PrayWhere stories live. Discover now