-25- (M)

3.6K 234 566
                                    


Her bir zerreni keşfetmek,
seni hissetmek istiyorum Meleğim...

!Bölüm fazlasıyla cinsel İçerik Bulundurur!
(Medyayla okumanızı tavsiye ederim)

"Seviş benimle Jungkook."

Aklımın işlevini yitirmesini sağlayan o cümleden sonra hiç tereddüt etmeden dudaklarım arasına aldım arzuyla kavrulan dudaklarını.

Aceleye getirmeden sakince üst dudağını emmeye başlarken göğsümde hissettiğim kalp atışları benimki miydi onunki miydi anlayamıyordum. Şuan inanmakta güçlük çekilecek bir durumdaydım. Aylarca arzuladığım kadın şimdi kollarımın arasındaydı ve beni istiyordu.

Ona kendimi en güzel şekilde verecektim.

Birbirimizin dudaklarını sakince emerken alt dudağını dişlemele ağzıma inlediğinde film kopmuştu artık bende. Ellerimi kalçasına atıp kendime bastırdığımda ikimiz de aynı anda inlemiştik ve her geçen saniye daha fazlasını ister olmuştum. Ağzıma gelen metalik tat durmam için yeterli bir sebep olmadığından sertçe çekiştirmeye devam ettim dudaklarını.

Aynı pozisyonda kaç dakika öpüştük bilmiyordum ama işi ilerletmenin vakti gelip çatmıştı. Kalçasını kendime daha çok bastırıp bacaklarının sırtıma dolamasını sağladığımda yerimden yavaşça ayaklanıp diz üstü durdum.

Dudaklarımızı hiç ayırmadan ayağa kalkmaya çalışmış ama becerememiştim. İkimiz de aynı anda yeri boyladığımızda o kıkırdıyordu ama benim mimiklerim hâlâ arzu doluydu.

Benim üstte onun altta olduğu bir pozisyonda olmamız daha çok işime geldiğinden dudaklarımın bir sonraki konumu süt beyazı boynu oldu. Anında gülmeyi bırakıp kafasını geriye atıp inlerken bir yandan da saçlarımı çekiştirmeye başlamıştı. Tadı o kadar güzeldi ki kafayı yiyebilirdim.

"Jungk-mmhh" Konuşmak üzereyken kendimi ona bastırıp inletmemle susturmuştum. Bu gece konuşan tek şey bedenlerimiz olmalıydı. Ağzımızdan çıkan tek şey daha fazlası için yalvarmamız ve zevkten dolayı inlemelerimiz olmalıydı.

Az öncekinin aksine daha güçlü bir şekilde kalçasını kavradığımda tekrar dudaklarımızı birleştirmişti. Dudaklarımı o kadar sert çekiştiriyordu ki sızlamaya başlamıştı. Ama bu canımı acıtmak yerine daha çok zevk almamı sağlıyordu.

Şansımı ikinci kez denemek adına ellerimi kalçasından çekerek beline sarıp kucaklamaya çalıştım. Ayaklarını belime sarıp daha çok tutunduğunda dudaklarımı bir saniye birden ayırmadan kalkabilmiştim ayağa.

Çok kısa bir süreliğine dudaklarından ayrılmıştım çünkü öyle bir durumdaydım ki odamın nerde olduğunu hatırlayamıyordum.

Tekrar dudaklarımızı birleştirip adeta santimlik adımlarla zar zor hatırlayabildiğim odama doğru ilerliyorduk. Temkinli ilerliyordum çünkü bir daha düşüp her şeyi bozmaya niyetim yoktu.

Nihayet odama vardığımızda açık kapı sayesinde hızlıca yatağa adımlarken lânet olsun ki ayağım yine takılmıştı ama bu sefer düştüğümüz yer yatağım olmuştu.

Kısa süreliğine kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda hâlâ ağlıyor olduğunu gördüm. Yüzüne yaklaşıp gözyaşlarını teker teker öperken uzun süredir hakim olan sessizliği bozdum.

Ella Es Solo Mia || roséggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin