Αποχωρισμός, το πιο σκληρό ανθρώπινο συναίσθημα, με ένα «αντίο» και με ένα φιλί αποχωρίζεσαι και ένα κομμάτι της καρδιάς σου, γιατί ένα μέρος της ψυχής σου μεγάλωνε μαζί του, μεγάλωνε με τον άνθρωπο που ήξερες να αγαπάς, μπορεί να πονάς, μπορεί να σκέφτεσαι χίλια πιθανά σενάρια για να τον κρατήσεις εδώ αλλά τίποτα δεν μπορεί αλλάξει τις συνθήκες που αναγκάζεται να φύγει και όσο και να θες να πας μαζί του, ο φόβος, οι δυσκολίες, το άγχος χώνονται ύπουλα κάτω από το δέρμα σου και σε απομακρύνουν ακόμα πιο πολύ μακριά του. Όμως πάντα προλαβαίνεις να πάρεις μια απόφαση πριν το οριστικό «αντίο», γιατί αν ειπωθεί.........πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για τα πιο βάναυσα βράδια.
-Ryan τι έκανες;
-Διεκδίκησα την ελευθερία μου, προσπάθησα να προστατέψω τον άνθρωπο που με έφερε σε αυτόν τον κόσμο, πάλεψα για τον άνθρωπο που είμαι ερωτευμένος από τότε που τον είδα και παρόλα αυτά το μόνο που θα καταφέρω αν μείνω εδώ είναι να καταλήξω σε ένα άδεια χαντάκι, με μόνη συντροφιά μου τον ήχο της βροχής καθώς θα μπαίνει μέσα στο χώμα που καλύπτει το σώμα μου.
-Τον σκότωσες......και τώρα κυνηγάνε να σκοτώσουν εσένα.
-Και θα το κάνουν αν δεν φύγω, ακόμα και αν καταλήξω σε ένα κρύο κελί πάλι θα βρουν τον τρόπο να με βασανίσουν, οι άνθρωποι που ήταν μπλεγμένος ο πατέρας μου είναι αδίστακτοι, δεν θα υπολογίσουν καμία ηθική για να πετύχουν τον στόχο τους.
-Και πως θα φύγεις......που θα πας;
-Όπου με βγάλει ο δρόμος, γιατί και τώρα; Που ήμουν εδώ, τι με κρατούσε; Μόνο εσύ....και εσύ όμως, θα τα παρατούσες όλα για να έρθεις μαζί μου;
-Ryan τι λες; Έχω χτίσει μια ολόκληρη ζωή εδώ, πως θα φύγω;
-Και από όλη αυτή την ζωή που έχεις χτίσει γιατί το μόνο πράγμα που σε έκανε να γελάσεις μετά από τόσο καιρό ήμουν εγω!;
-Ακόμα και αν αποφάσιζα να φύγω, το ξέρεις ότι είναι επικίνδυνα εκεί έξω, δεν θα σταματήσουν να μας κυνηγάνε ποτέ, μέχρι να δουν το φως στα μάτια μας.
-Θα είναι το ταξίδι μας προς την ελευθερία!
-Ο θάνατος δεν είναι ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
-Ελένα........τι κάνεις; Όσοι έχω αγαπήσει με έχουν προδώσει ή με διώχνουν μακριά τους.....γιατί το κάνεις και εσύ;
-Ryan..........πονάω! Αλλά.....
-Σου έχω δώσει τόσα κομμάτια μου και εσύ απλά τα σπας στο έδαφος; Σου έχω δώσει τόσες ευκαιρίες για να μου δείξεις ότι έστω και εσύ με αγαπάς λιγάκι και απλά τις εκμεταλεύεσαι και στο τέλος μένω πάντα μόνος γαμώτο.
ESTÁS LEYENDO
Παράνομη αθωότητα
Romance«Το είπες; «Σαγαπω», είπες «Είσαι όλη μου η ζωή»; Πρόλαβες να δώσεις ένα τελευταίο φιλί; Πρόλαβες να αγγίξεις τον έρωτα για τελευταία φορά και να τον σφίξεις στον σώμα σου; Βρες τα λόγια, κανε τις λέξεις πράξεις και απλά ζήσε γιατί ίσως αύριο...