12.bölüm

25.7K 921 30
                                    

Yine ve yine bennn geldimmm!!! Okuma 1k oldu ve ben aşırı mutlu oldum. Tek sıkıntım oyların sayısı okuma oranına göre çok az. Okuduktan sonra oylarsanız çok sevinirim 💙💙💙

Evet haklı olabilir etkileniyor da olabilirim belki dediği gibi daha fazlası ama işte aması var ona karşı bir şeyler hissediyor olsam bile ne değişecek .

Ailelerimiz beraber büyüdüğümüz konusunda büyük bir sıkıntı yaratmazlar ama tek taraflı hiç bir şey olamaz ki. Onun bana karşı hissettikleri ne olacak. Belki başka birine karşı bir şeyler hissediyor olabilir. Ve ben kendi kendime gelin güvey olmak istemiyorum.

İlk defa birinden etkilenmişken hem de.

Gözlerime istekle bakan Nile onaylamazsa başımı salladım.

"Tamam annem gilin sorun yaratacaklarını düşünmüyorum. Peki onun bana olan duyguları ne olacak. Belki sadece beni kardeşi olarak görüyor. Benim ona Uraz abi demem de cabası. Ya onun için daha fazlası değilsem. Sadece için de ki bir kuruntuysa. Ya başka birine karşı duyguları varsa. Nil onun için, ben etkilensem de ,daha fazlası olsa da o kadar. Daha fazla değil. Bu konuyu konuşmayalım. Olur mu kuzum?"

"Peki öyle olsun. Konuşmayalım. Ama bir şey daha söylicem yoksa içim de kalacak. Çok yakışıyorsunuz. Dışardan kendinizi hiç görmüyorsunuz ama sizi yan yana görünce o kadar yakıştırıyorum ki anlatamam."

O muhteşemdi. Tamam ama, aması falan yok bu sefer şimdi hakkımı yiyemem çok ta güzelim yani. Taş gibi kızım. Sülalenin genleri çok sağlammış. Ben onun yanına yakışmam falan triplerine girip kendimi depresyona sokamam. Gayet te yakışırız.

Ah Nil ah. Bana düşündürdüğün şeylere bir de dön bak.

Tamam kabul edebilirim etkilenmek değil daha fazlası içim de ki duygu. Duygularımı sonraya erteleyebilirim. Önce onun bana olan olan duygularını bilmem gerekiyor.

"Belki."

Nil e içimden düşündüklerime teğet bile geçmeyen kelimeyi ona sunmuştum.

Ama bir o kadar da fazla duyguyu anamdan kelimeyi.

"Hadi kendini toparla biraz. Ben de üzerimi değiştirim Derin mezarlığa falan gidecekti Uraz abiyle beraber. Ama Lale ablayı tebrik edememiştik dün. Ona gidelim."

Doğru söylüyor. Dün o halimle onları da üzmüştüm. Mutlu anına resmen çomak sokmuştum. Gidip hem özür dilemeli hem de tebrik etmeliydim.

"Tamam ben bir lavaboya gidim sen de hazırlan ondan sonra gidelim."

"Tamam kuzu."

Bana cevap verirken bir yandan da üzerimi değiştirmeye başlamıştı bile.

Banyoya girip aynada ki yansımama baktım kötü görünmüyordum. Rujum un kalıcı olduğunu var sayarsak fondöten ve kapatıcım da akmamıştı. Son kez aynadan kendime bakıp çıktım.

Nil de hazırlanmıştı zaten. Birlikte Lale abla gilin evinin yolunu tuttuk.

Az da olsa içim rahatlamıştı ve ben yıllardır içim de tuttuğum sıkıntıların bir kısmını göz yaşlarımla birlikte akıttım.

Karşıdan gelen Uraz ve kolunun altında ki Derinle adımlarımı yavaşlattım. Derin çok mutlu gözüküyordu. Yanımızda iki çift lafı zor eden kız şimdi abisinin yanında bülbül gibi şakıyordu.

Onun anlattıklarını yüzünde ki gülümsemeyle dinleyen Uraz kalbimi hızlandırmaya yetmişti bile.

Evet karar vermiştim bu hissettiklerim etkilenmek değildi ben ondan hoşlanıyordum. Ve ben ona karşı Urazı tek olarak kullanmasam da kendi içim de abi kelimesi olmadan kullanmaya dip not düştüm .

Nasıl bölümdü kuzularım? Beğendiniz mi?

Bir diğer bölümüm karakterlerin instagram fotoğrafları olacak biraz renkli bölüm olsun istedim.

SİZLERİ ÇOK SEVIYORUMMMM!!!

OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUMMMMM...💙💙💙💙

Payidar ~Mahalle KlasiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin