"Mehmet?"Karşımda bana çarpık gülüşüyle kollarını açmış beni bekleyen yüzle ilk yerimden kıpırdayamadım sonra bir bakmışım kucağına atlamışım.
Cidden atladım.
Kollarım boynunda bacaklarım belinde o da düşmeyim diye sıkıca belimden tuttu. Ya ne kadar özlemişim. Hafifçe geri çekildim yüzüne bakmak için ama kucağından inmedim. Yanaklarına kocaman öpücük kondurdum.
"Çok özlenmişim galiba prenses doğru mu anlıyorum ?"
Kıkırdayarak kafamı salladım. Çok özlemiştim harbiden. Tam ağzımı açmış konuşacaktım ki Mehmetle arama giren kol beni sert göğsüne yasladı. Kokusundan kim olduğunu anlamıştım. Ben abimden beklerken bu hareket Urazaşkımdan gelmişti.
Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Bu kucağına atmadığım adam da kim Melis?"
Tıslarcasına söylemişti. Ciddiye alamadım bir an kıkırdadım sonra kendimi toplayıp hafifçe boğazımı temizledim.
"Şey ya Mehmet ilk aşkım."
Dediklerimden sonra dudaklarımı birbirine bastırdım gelecek olan kahkahayı engellemek için. Abim Uraz'ın bu hâline köşede gülüyordu , diğerleri de indan farklı durumda değildi.
"Ilk aşkın öyle mi?"
Daha fazla kendimi tutamadım. Gülmekten gözümden yaşlar geliyordu.
"Birde gülüyor. Allah'ım yarabbim sen aklıma mukayyet ol."
Belimin üzerinde duran elini tutup bel çukuruma koyup yüzümü ona döndüm.
Ellerimi yanaklarına yerleştirdim. Kaşları çatılmış, ne yapmaya çalıştığıma bakıyordu."Mehmet teyzemin oğlu olan Mehmet, Urazaşkım. İlk aşkım falan değil yani."
Arkamdan Mehmet'in sesi duyuldu.
"Vay be gördün mü nankörü? İlk aşkı değilmişim."
Uraz'ın çatılmış kaşları önce bir gevşese de yeniden bir kavisle güzelim kaşlarını çattı.
"Mehmet kessene bir sesini."
Bu sefer Nil susturdu onu.
"Kuzeninse kuzenin. Niye kucağına atlıryosun çocuğun. Daha bana böyle sarılmadın hain. Bir daha böyle millete atla görüşecez."
Ben konuşamadan abim atladı. Niye sürekli susturuluyorum ben Allah aşkına?
"Ne görüşecen lan kardeşimle?"
Uraz sinirle güldü. Hâlinden tırstım.
"Sen bir sevgili yap. Sürekli araniza girmeyen en adi neyse tatilde sınırımı bozamayacaksın kardeşim."
Abim geçiştirircesine hehe yaparsın, aynen ondan gibisinden elini salladı.
Uraz'ın önünden çıkıp yanına geçecekken belimi sıkı sıkı tuttu.Allahım hayallerim bir bir gerçekleşiyor. Belden tutan sevgili modeline zaafım var.
Bir yandan da elini Mehmete uzattı erkekçe tokalaştırılar.
"Hoşgeldin kardeşim. Bir anda çıkartamadım sen olduğunu."
Mehmet bir bana bir Uraza baktı. Yüzünde içten gülümsemesi vardı.
"Hoşbulduk kardeşim. Bayadır görüşemiyoruz ondan çıkartamamışsındır da hayırlı olsun. Yeni haberimiz oluyor sevgili yaptığından cimcime. Hem de sevgilin Uraz."
Bir an sebepsiz utandım. Böyle olur olmadık şeylere utanmam ne zaman bitecek bitecek acaba?
"Şey biraz öyle oldu. Hem biz niye kapıda kaldık. Abi kapıyı açsana burda duruyoruz."
Benim bu halime hepsi gülmüştü. Yanımdaki Uraz da gülüyordu. Dirseğimi karnına geçirdim. Olan benim dirseğine oldu. Hayvan gibi baklavaları var o etkilenmiyor ben etkileniyorum burda. Eğilip saçlarıma öpücük kondurdu. Dudaklarımda bir gülümseme içeri girdik. Erkeklerde valizleri odalara götürdüler. Kim kimle kalacak konuşması yaparken dahil bile olmadım her yerde yatabilirdim no problem.
Salona girdiğimde klasik beyaz örtüler eşyaların üstündeydi. Ilk pencereleri açıp içerinin havalanmasını sağladım. Daha sonra beyaz örtüleri tek tek toplayıp çamaşır makinesine tıktım. Içeri indiğimde salona kurulmuş muhabbet ediyorlardı. Lale Abla mutfaktan çıktı.
"Buzdolabı tam takır kuru bakır. Anlayacağınız hiç birşey yok markete gidilmesi gerekiyor."
Ilk ne yapacağımızı kafamda ölçtüm biçtim.
"Şey yapalım. Kızlar ev pek kirli değil zaten süpürüp silip toz alınsa yeter. Erkeklerde bahçeyle havuzu temizlesinler. Bizde Urazla markete gidelim nasıl. Birşey söylemenize gerek yok biliyorum harika bir fikir. Urazaşkım sen de oturma kalk gidiyoruz."
Kızların temizlikten itiraz edeceğini bildiğim için onlara söz hakkı vermeden Uraz'ın elini tuttuğum gibi çıktım. Arkamızda kızlar homurdanıyor erkekler gulüşüyordu. Dışarı çıkınca Uraz da ben de kahkahamızı durduramadık.
"Senden korkulur biliyorsun demi? Hem ben senle ne yapacağım böyle? Bu kadar mükemmel olmak zorunda mısın?"
Uraz'ın sözleriyle kıkırdayıp omzum da ki saçlarımı savurdum.
"Ee ne yaparsın bir Melis Aydın kolay yetişmiyor hayatım."
O da gülüp yanıma geldi. Ellerini iki yanağıma yerleştirdi. Alnını alnıma yerleştirdi. Ikimizin de yüzünde gülümseme vardı. Baş parmağıyla alt dudağımı okşadı.
"Senin hayatım diyen ağzını,"
Dudaklarıma kücük küçük öpücükler kondurdu.
"Öperim."
Üst balkonun kapısının açılma sesi duyuldu. Ardından Derinin sesi.
"Ben burda temizlik yaparken cilveleşmeyin hani markete gidiyordunuz siz. Söyleyim mi Burak'a?"
Burak mi dedi o? Biliyordum ya biliyordum. Gelin olarak Derini alacağımızı biliyordum. Nolur olsun bu iş Allahım.
Uraz bir o kadar şaşkın sesiyle sordu.
"Burak mı dedin sen?"
"Öyle mi demişim? Hiçte farkında değilim. Neyse ne söylemişsem söylemişim. En azından arkanızdan iş çevirmiyorum değil mi? Ee sizi Burak'a soyleyim mi gidiyor musunuz?"
Uraz sinirle ona baktı ama birşey de diyemedi. Aralarında yaş farkı vardı abimle Derin'in ama sevdikten sonra çok büyütülecek bir şey değildi araların da ki yaş farkı.
Konuşacakken bir an abimin sesini duydum.
"Burak mı dedin sen güzelim?"
Hobaa!
Evett ben geldimmmm!!! Yazım hataları yaptıysam sorry.
Mehmet hakkında kaos falan demiştiniz ama önceki bir bölümde de adı geçiyor zaten. Hatırlarsanız Mete vardı küçük afacan hah işte Mehmet onun abisi.
Yeni çift adayımızı nasıl buldunuz?
Bölüm nasıldı?
Ve önceki bir bölümü Instagram bölümü yapmıştım fotoğraflardan oluşan. Bu Instagram bölümünün 2.sini yapmayı düşünüyorum. Sizce yapmalı mıyım? Düşüncelerinizi belirtin lütfen benim için önemliler.
Veee sizleri çok seviyorummm🤗❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Payidar ~Mahalle Klasiği
HumorMahalle klasiği. Kardeş gibi büyümüş olsakta kaderin bir araya getirdiği kişilerdik biz... 24.09.20 ~Payidar #1 21.12.20 ~Sonsuz #1 22.12.20 ~Mahalle#1 17.01.21 ~Kardeş#1