3 k olmuşuz!!!
Bu çok güzel bir duygu.🎡
Kavganın neden çıktığını bilmesem de istediğim fırsat ayağıma kadar gelmiş geri tepemem ya?
Elime sarı saçlı yellozun kıl yumağı saçlarını doladım. Hadi ama bu çok zevkli.
"Sen kalpli malpli bir şeyler diyordun bir daha desene!"
Saçına daha çok asıldım. Geber. Oksijen israfı seni.
"Ya tamam yeter bırak gerizekalı."
"Sen kime gerizekalı diyorsun angut? Kızım senin üstüne çıkarım kimse alamaz elimden seni. Ecelin olurum lan senin."
Derin, Nil, Lale abla hepsi birer kişiyi almıştı bana da hava hoş. Sarı saçlı yellozu kimseye bırakmadan üstüne atlamıştım.
"Sanane kızım Uraz dan. Sevgilin mi?"
Bunu ben biliyor muyum sanki salak. Saçına daha çok asıldım. Yüzüne de tırnaklarını geçirmiştim. Sanat eserim pek hoş duruyordu.
Belime dolanan kollarla durdum.
"Abicim bırak hadi. Kız ölecek yeter."
Abim beni çekmeye çalıştıkça daha fazla asılıyordum yapık saçlarına.
"Bırak beni. Ölsün sürtük. Hayırlı iş yapıyorum çekil."
Dirseğimi abin karşına geçirdim. Gözüm dönmüş gibiydi.
Bu sefer başka birinin kolları dolandı belime. Kokusundan Uraz olduğu belliydi. Niye geliyon it. Ben senin yüzünden yoluyorum bu kızı.
Nefesini kulağıma üfledi. Gıdıklamamıştım ama yine de bırakmadım.
"Benim için yolma kızı. Doğru diyor sevgilin değilim sonuçta."
Ellerimi kızdan çektim. Hızla arkamı döndüm. Burnunun dibine kadar girdim bunu söylemiyecekti işte.
"Şu kıza ıyi bak. Sonun onun gibi olmasın. İleri de sevgilin yüzün de ki çizikleri beğenmez falan mazallah. Şimdi git kıza yardım mı ediyon ne bok yapıyorsan yap."
Sesim net ama bir o kadar da kırılgan çıkıyordu. Gözlerinden çıktığı kelimeye pişman olduğu belliydi ama söylemiyecekti.
Göz temasımı kesim kafamı bizimkilere çevirdim. Diğer tarafın erkeklerinin yüzü dağılmıştı. Şaşkınlıkla beni izliyorlardı. Bizimkiler alışkın olunca yadırgamamıştı.
Abim olayı anlamaya çalışıyor gibiydi. Uraz la beni aram da ki ilişkiyi çözmeye çalıştığı belliydi. Gözleri gözlerime değince hemen kaçırdım.
Elim de ki kalan yapık saçları hızla temizleyip dünyanın en pis maddesi gibi bakıp tiksinircesine yere attım. Adımlarımı eve yönlendirdim.
"Hayır ya neymiş onun sevgilisi miymişim ? Değilim kahretsin değilim. İstediğimi yolarım sanane ya sanane. Kızı mı korumaya çalışıyorsun koru ulan koru. Ben sana gösteririm Uraz Polat. "
Söylese söylene eve vardım kapıyı çaldım ama ses gelmedi. Saksının için de ki yedek anahtarı alıp kapıyı açtım. Abimlerden önce gelmiştim banyo sırası benimdir sevinebilirim. Aslında o şırfıntı yı dövdüğüm için de sevinmeliyim. Uraz bey konuşsun konuşsun dursun. Çokta fi fi.
Banyomu yapıp odama geçtim. Üzerime siyah pijama takımımı giydim evden çıkmicaktım bugün. Yeterince efor serfetmiştim gerek maçta gerek yolarken. Aynanın karşısına geçip saçlarımı taramaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Payidar ~Mahalle Klasiği
HumorMahalle klasiği. Kardeş gibi büyümüş olsakta kaderin bir araya getirdiği kişilerdik biz... 24.09.20 ~Payidar #1 21.12.20 ~Sonsuz #1 22.12.20 ~Mahalle#1 17.01.21 ~Kardeş#1