30.bölüm

18.5K 700 94
                                    

Araba avm nin önünde durunca bakışlarımı Uraza çevirdim. Yemek mi yiyecektik? Yoksa alacağı şeyler mi vardı?

"Ee hadi inelim neyi bekliyorsun Melis?"

Sorusunu şaşkınlıkla cevapladım.

"Inelim  inmesine de neden buradayız?"

Kafasını sağ omzuna yatırıp cevap verdi. Şuan ne kadar tatlı olduğunun farkında mıydı acaba? Ağzını yüzünü mıncırdığım.

"Sen alışverişe bayılırsın hem soru yok bugünkü planlar benden."

Evet ben alışverişe bayılırım. Ama bu ayakla nasıl olacak onu bilmiyorum işte. Emniyet kemerini açınca ben de kendi emniyet kemerimi açtım. Kapıyı açıp tam ineceğim an da elleriyle beni durdurup arabanın anahtarını kucağına bırakıp  kafama dikkat ederek beni  kucağına alıp çıkarttı. Arabanın kapısını ayağıyla kapattı. Gözleriyle kucağında duran arabanın  anahtarı işaret etti.

"Kapıyı kilitler misin güzelim?"

Sen bana güzelim dersin de ben kilitlemem mi. Öyle güzel, öyle saf,  masum bana güzelim diyor ki böyle bir adamı sevmem olanaksız. Ama ben sevim başkası sevmesin. Onun gözlerine başkası benim  gibi duygularla aşkla bakmasın.

Ben kucağında avm nin dönen  kapısından içeriye  girdik. Güvenlik için sensörden de geçtik. Güvenlik sorumluları bize napiyor bu değişikler gibi bakıyorlardı. Rahatsızım abilerim ne bu bakışlar yakıştıramadım sizlere.
Alttan alttan Uraza baktım. Gözlerini birden bana çevirince donup kaldım. Yüzü yüzüme o kadar yakındı ki nefesi nefesimle karışıyor havaya birlikte buhar olup havalanıyordu. Yutkunup kendimi zorla da olsa gülümsetti. Onu tepkisiz bırakmamak için ben de tebessüm ettim.

Kucağında yürüyen merdivene binince insanlar tuhaf tuhaf bakışları rahatsız etti. Uraz halimi fark etmiş gibi kulağıma eğildi.

"İnsanların bakışlarına değil an a odaklan. Bugün çok güzel bir gün olacak. Unutulmaz bir gün."

Urazin sözleriyle insanların bakışlarını yok saymaya çalıştım. Çok ta an a odaklamamak lazımdı kendimi kaybedip yüzünü keşfe çıkabilirdim.

"Ve ilk rotamız sinema salonu."

Adımlarını görevliye doğru ilerletti. Kız bizi ,urazim kucağında kompozisyon halindeki beni  görünce önce afallasa da kendini müşteri memnuniyetinden dolayı gulmsetmeye zorladı. Yapmacık ta olsa becerdi yelloz. Seni de sevmedim.

"Güzelim hangi filmi istiyorsun."

Urazin bana hitaben sorduğu soruyla karşıdaki film afişlerine baktım. Korku filmlerinden korkmasam da bugün ki güzel günümüze bunu dahil etmek istemedim. Dram izleyip Sal ya sümük hâle girmek hiç istemezdim. After De Collided e kalp fışkıran gözlerle baktım. Uraz La buna girmek riksli olsa gerekti. En son da çocukluğumda pek çok izlediğim Scooby- Do serisinden Scoob! Dikkatimi çekti. Izliyecegimiz filmi bulmanın zaferiyle gülümseyerek onunla baş başa izleyeceğim ilk filmin ismini söyledim.

"Imm galiba buldum Scoob a girelim mi hem eskiyi yâd etmiş oluruz olmaz mı?"

Yüzünde gülümsemesiyle beni kafasıyla onayladı.

"Olur güzelim tabiki."

Bana cevap verip görevli kıza döndü.
"Biz Scoob filmine m10 ve m11koltugunu almak istiyoruz."

Kız işlemeleri  halledip fişi bize uzattı. Parayı vermek için önce uraz bana bakıp beni yavaşça yere bıraktı. Belimden tutup denge de kalmamı sağladı. Tek ayak üstünde duruyordum. Sakar biri olarakta düşmemem olmazdı. Bilimdeki elin varlığı sırtındaki vücudun sıcaklığı o kadar harika bir duygu ki. Asık olduğum adam bana bir nevi sarılır durumdaydık.

Parayı verip beni yeniden kucağına aldı. Hiç ağırlığın yokmuş gibi etkilenmeden yürüyordu. Tamam kilolu değilim ama dakikalardır beni taşıyordu. Mutlu olsam da canının açıyor olabilme ihtimali canımı yaktı.

"Yorulduysan beni taşımak zorunda değilsin indir ben yavaş yavaş yürürüm. "

Sorduğum soruyla kes çeneni salak yoksa ben keserim der gibimsi baktı.

"Ben yotlumadım. Halimden memnunum şimdi kapat o güzelim çeneni."

Ay çeneme bile güzel dedi yahu. Tamam Urazaşkım sustum ben bak.

"Mısır alıyorum kola da içersin değil mi? "

Bir ay boyunca abim kola zararlı ayağın zaten kırık komiklerin zarar görmesin diye içermemişti. Bende dondurma yemiş durmuştum. Uzun ara sonra iyi gelebilirdi doğrusu.

"Olur özellikle kola olsun abim bir aydır ağzıma sürdürmedi . Özledim yahu."

Dudağımı sonunda büzüp ona baktım. Ama o bana degil de büzdüğüm dudağıma bakıyordu. Fark edince dudaklarımı serbest bıraktım.Kafasını kaldırıp gözlerime bakınca masumca gülümsedim.

"Ah Melis ah."

O da gülmeye başladı. Sinema salonlarının ortak olarak ortasında bulunan büfeye gelince yeniden indirdi beni. Yine belimden tuttu. Karnıma kramp mı  girdi noldu acep ?

Cebinden para çıkartıp büfe de ki genç çocuğa uzattı.

"Koçum iki büyük boy kola bir tane büyük kova mısır."

Ellilik verip üzerini almadı. Çocuk hazırlayınca mısırları Uraz beni kucağına aldı . Ben de ilk önce mısırı alıp kucağıma aldım  daha sonra kolaları elime aldım.

"Afiyet olsun abi. Size de abla."

Ben gülümsemeyle yetinirken uraz cevap verdi.

"Saol koçum kolay gelsin sana."

"Saol abi."

Bizim mert yaşında vardı anca. Eğitim sistemi bok olunca gençler de böyle çalışmak zorunda bırakılıyorlardı.

Salon7 ye girince uraz merdivenleri çıktı. Bir yandan da koltuk numaralarını takip ediyordu. M ye gelince o araya girdi. 10 a önce beni oturttu daha sonra 11e kendi oturdu.

Kolaları koltukta ayrılan bölüme koydum. Mısırı ise tam ortamıza.
Film henüz başlamamıştı. Telefonumu cebimden çıkartıp sessize aldım. Uraza baktığım da birine mesaj atıyordu. Fazlaca merak etsem de soramadım ne sıfatla soracaktım ki. Nalet Girsin.

****

Gün çok güzeldi film de katıla katıla gülmüş çocukluğumuza dönmüştük. Uraz bazen durgunlaşıp sadece bana baksa da kazasız belasız filmi atlatmıştık. Filmden sonra yemek yemiş biraz da alışveriş yapmıştık. Marketten aldığı alışveriş arabasına beni oturtmuş market arabasının içini kıyafetlerle doldurmuştuk. Çift tişörtleri bile almıştık. Tisort bebe mavis oversize kesimleydi.

Şimdi sahile gelmiş bu sefer o denize ben ona bakıyordum. Çok dalgın duruyordu. Gözlerini kısmış denize odaklanmıştı.

"Biri var."

Birden konuştuğunda hem bir an korktum hem dediğini algılayınca kalbime bir ağırlık  çöktü. Neyden bahsediyordu bu. O biri kim. Baska birisi mi var. Hayır ben bunu kaldıramam ki.

Merakta bırakmış oldum biraz sanki ama dayanamadım 😂 Güzel bir bölüm olduğunu umuyorum.

Sizleri seviyorum 💙





Payidar ~Mahalle KlasiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin