Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.💙💙Parka gelmiş bir salıncağa Mete diğer salıncağa da ben binmiştim. Uraz ise bize bakıp gülüyor ara da da sallıyordu.
Önüme gelen bir kız bir erkek iki bücurle bakışlarımı onlara diktim.
"Güzelim insen de biz binsek biraz. Sabahtan beri sen sallanıyorsun. Çok güzelsin ama sıkıldık artık."
Hoba bu yaşta çocuklar nereden buluyor böyle lafları yaw?
"Ne diyosun lan sen ? Güzelim falan hayırdır. Sahipli o tamam mı?"
Meteden beklenecek hal ve hareketler vol bilmem kaç.
Çen beni mi kışkandın. Hanimiş hanimiş.
"Nerden sahipli oluyormuş acaba ? Parmağın da yüzük yok ki."
Hadi buna da cevap ver mete.
Ben meteden cevap beklerken cevap veren kişi Uraz oldu.
"Evliyiz biz. Mete de oğlumuz hayırdır benim yanım da karıma sarkiyon velet?"
What dedin gülüm? Karım mı dedin sen? Çocuk yüzüğünüz yok diyor Uraz bey.
Karım diyen ağzını ay dur sonra ilgilenirim o ağız konusuyla. Şu meseleyi çözelim de.
"Karın mı ? Bu çirkinle mi evlisin ? Ben bundan daha güzelim. Boşver sen onu benimle evlen yakışıklı."
Çocuklar saf masum diyenler halt etmiş. Mete kuzum sana laf söylediysem bu zamana kadar özür dilerim. Daha beterleri varmiş.
Bana çirkin dedi. Bunu bırak bana gel evlenelim dedi. Ne diyon kız sarı çiyan.
"Sen ne diyon be sarı çiyan? Ben senden daha guzelim çirkin velet seni. Ağla kudur. O benim. Kocam o benim."
Uraza laf söyledim ama ondan aşağı kalır yanım kalmadı ya la .
Kızın dediklerine bak aslın da evet tatlıydı güzelide de. Büyüyünce çok güzel bir genç kız olacağına da eminim ama insan yaşına göre davransın. Rol icabı da olsa içimi boşaltım oh be.
Bu kadar yakışıklı olma be Uraz sen de. Ev de yakışıklı ol çıktıktan sonra çirkin ol. Yakışıklı adam nasıl çirkin olur orası da ayrı bi olay? Evet şimdi milletçe göz deviriyoruz benim şerefime.
"Ne haliniz varsa görün salincakta sizin olsun. Hem guzelim dedigime bakma çirkin seni. "
Kızın elini tutup bide bir ton laf edip arkasını dönüp gitti. Ben bu lafın altında kalmazdım da dua et yanim da Uraz vardi. Meteyle sizi mort eder ağlaya ağlaya yollardım burdan. Allahin sevdiği kullarıymışsınız veletler.
Mete elini beline koyup Uraza laf saydırmaya başladı. Merti biter Metesı başlar hey allahım. Girmeyin şu adamla arama .
"Bana baksana sen . Melis benim senin değil. Onunla ben evleneceğim."
"Allah allah büyümüşte küçülmüş şuna bak Melis seninle evlenemez efendim. Izin vermiyorum. Yok öyle bir dünya."
Oww kıskandı mı daha yeni beni? Gerçi ilk kiskanmamızı küçücük çocuklarla yapmıştık ama olsundu. O rol icabıydı.
"Yapma ya kiminle evlenecek Melis? Seninle mi? Vermiyorum Melisi sana."
Yapmayın çocuklar.
"Benim için kavga etmenize gerek yok."
"Sen karışma Melis."
Ikisinin birlikte hiddetle söylediği şey yüzünden tırsmadım desem yalan olur. Senfoni orkestrası mübarek.
Ama beni bezdirir mi ?
Bezdirmez!
"Ikiniz de bana bakın. Neyin kavgası bu? Bama sayıyla mı yolluyorlar sizi. Sizi sözlerimle dövmekten beter ederim. Sıkmayın canımı . Ben gidiyorum."
Trip atarcasına yürümeye başlasam da aklıma gelen bir adet bücür yüzünden durmak zorunda kaldım. Sinirle tek ayağımı yere vurup arkama döndüm.
"Gel sen de. Yürü eve gidiyoruz. Uraz abinde tek başına kalsın."
Uraz 5 numaralı ki en sevdiğim olur kendileri bakışımı attım. O bakışın altın da sinir akıyor vesselam.
Mete koşarak yanıma geldi. Elimi tutunca geri evin yolunu tuttum.
Biraz tripten kimseye zarar gelmezdi değil mi ama?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Payidar ~Mahalle Klasiği
HumorMahalle klasiği. Kardeş gibi büyümüş olsakta kaderin bir araya getirdiği kişilerdik biz... 24.09.20 ~Payidar #1 21.12.20 ~Sonsuz #1 22.12.20 ~Mahalle#1 17.01.21 ~Kardeş#1