Sabah yatağıma düşen bir ayı nedeniyle uyandım. Noluyok abisi?"Moruk kalksana. Biricik en sevdiğin kardeşin gelmiş kaç günlerdir görmüyorsun sen burda camış gibi yayıl."
Mert mi? Sesi de benziyor hani. Test etmek için gözümün tekini açıp baktım.
Doğru tahmin. Bizim pikachu gelmiş ya la.
"Kaç tane kardeş seçeneğim var da en sevdiğim gerizekalı. Döl israfı."
Ben uyanmayınca omzunu deşmeye meraklı sevgili saygı değer kardeşim matkap misali oydu. Evet evet oydu içine göçtü kolum hayvan.
"Mert geldin hiç hoş gelmedin şimdi geldiğin gibi geri git. Ya da ne yaparsan yap beni uykumla baş başa bırak."
Dediklerimden sonra odamın kapanma sesi duyuldu. Şükür. Uykum sevgilim gel buraya sarılarak uyuyalım biz seninle.
Tam uykuya geri dalacaktım ki oda da küçük kuzenimin Mete nin sesi duyuldu.
"Meliss!!! Uyansana ben geldim sen hala uyuma peşindesin. Ben ne yapacam seninle? Evlenince de mi böyle olacak ben her gün kahvaltı hazırlayamam ama. Boyum tezgaha yetişmiyor. Hadi uyan."
Konuşmasına kahkahalarla gülmeye başladım. Seviyordum bu çocuğu. Plotonigim olur da kendileri. Daha 7 yaşında ama bir ayaklı fırtına. Hızına yetişilmiyor. Yatağıma çıkıp bana sarıldı.
"Tamam şimdi uyuyabilirsin ben de varım sonuçta rüyana kötüler girerse ben onları döverim. Kas ta yaptım hem."
Şimdi gel de uyu. Bir mert değil ki Mete bu boru mu?
Saçlarına öpücük kondurup yana kayarak onun yüzünü gördüm. 7 yaşın da ki bir çocuğa göre fazla cooldu bu çocuk.
Saçlara bak uzatmış bide. Kekillim benim. Ellerimi saçlarından geçirip oynamaya başladım.
"Sen de bana aşıksın biliyordum."
Hafif kızgın gibi çıkarmaya çalışsam da sesimi bu canavara kıyamıyorum ki.
"Metee"
"Of tamam bir şey demedim. Sen ne zaman istersen ben hep yanındayım Melisciğim tamam mı?"
Mutlu gülümsememle başımla onayladım onu. Fazla tatlıydı.
Acaba bizim de Urazla böyle bir çocuğumuz olur muydu ? Peşimiz de anne baba diye gezdiğini bir hayal ettim de bu çok güzel bir şey. Hayalî bile.
"Hadi kalk bakalım teyzem gili de göreyim."
"Tamam Meliscim sen üzerini değiştir ben kapının önündeyim kimseyi içeriye almam sen rahat ol."
O kadar tatlıydı ki dayanamayıp o özenle şekil verdiği saçları dağıttım.
"Ya Melis ben senin için erkenden kalkıp saçımı yapım sen boz. Ben gidiyorum."
Sinirle gidip kapıyı kapatıp çıktı. Bu sinir ne yiğido? Yeni nesil neydi böyle yahu?
Siyah askılı badimi giyip altıma siyah kot şortumu giydim. Saçımı topuz yapıp makyaja gerek duymadan aşağıya indim.
"Teyzoş"
Teyzeme koşarak sarıldım. Anne yarım canım benim çok seviyorum onu be.
"Teyzesinin gülü. Sen daha da mi guzelleştin? Gözüme bir ayrı gözüktün."
Mütevazı bir şekilde cevap vereceğimi bekleyen ortama sesleniyorum yok öyle bir dünya.
"Ah biliyorum çünkü ben."
Omzunun üzerin de ki hayali saçlarımı atıyor gibi yaptım.
"Benim kızım olsa ancak bu kadar benzer. Abla acaba Melis benim kızım mı?"
Hakikaten annemden çok huylarım teyzeme benziyor. Hani derler ya anneler , halası kılıklı diye bizim ki teyzesi kılıklı diyor. O derce yani.
"Teyzesi kılıklı nolacak."
Şakayla söylediklerine masada ki herkes güldü.
Masaya baktığım da eniştemle Mehmeti göremedim. Babam da yoktu ise gitmişti bugün demek.
"Eniştemle Mehmet yok teyze onlar neden gelmedi?"
"Mehmet en son mesaiye kalacağını söylemişti. Sedat zorluyor onu. Enişten de bugün çalışıyor kuzum."
Eniştemin şirketi vardı. Mehmet ora da üniversiteden sonra eniştemin zoruyla çalışmaya başladı. Teyzem se şirketin avukatı. O da okuyamamış ama eniştemle evlendikten sonra eniştem onu okutmuş. Çok taktir ettiğim bir durumdu onların ki.
"Anladım burdasın değil mi hemen gitmiceksin?"
"Hayır kuzum işler birikiyor sonra zor oluyor."
Üsteleteyedim .
Metey 'e baktığım da kahvaltılıklarını yiyordu ama bana bozulduğunu biliyordum . En iyisi gönlünü almaktı.
"Şşt yakışıklı! Parka gidelim mi kahvaltıdan sonra?"
Başını tabağından hevesle kaldırıp gözün de ki ışıklarla bana baktı.
"Helal be Melis. Hâlâ evlilik teklifim geçerli biliyorsun? Bence çok tatlı oluruz biz seninle."
Hey Allah'ım ya.
Mete çok tatlısın ama ben Uraz ile evlilik hayalleri kuruyorum.
Bir gün içerisin de dört bölüm yayımladım gözlerim artık ağrımaya başladı kuzucuklarım.
Seviyorum sizleri bol öpücüklü iyi geceler 💙😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Payidar ~Mahalle Klasiği
HumorMahalle klasiği. Kardeş gibi büyümüş olsakta kaderin bir araya getirdiği kişilerdik biz... 24.09.20 ~Payidar #1 21.12.20 ~Sonsuz #1 22.12.20 ~Mahalle#1 17.01.21 ~Kardeş#1