26.bölüm

20.6K 795 79
                                    

14k olduk!!!

Olayı nasıl toparlarım diye kara kara düşünürken halimden anlayan bir tek Nil di. Sonuçta duygularımı bilen tek insan oydu.

'Ben Urazı çok seviyorum ' desem. Daha o kadar aklımı yemedim. Uraz bile ona olan duygularımı bilmiyorken hem de. 'Kıskandım dayanamadım ' desem o da aynı kapıya çıkıyor. En iyisi abi ayağına yatmak olacak galiba.

"Şey yani sonuçta abim sayılır kötü kızlarla arkadaşlık kursun istemem heh aynen öyle."

Derin nefes verdim. Oh be kurtardım sanırım olayı. Inanmış mı  diye babama baktım. İnanmış gibi de duruyordu hani.

"Bu seferlik bir şey demiyorum. Ama tek senin için değil Melis hiç birinizden böyle karakolluk olaylara karışmanızı istemiyorum. Anlaşıldı mı?"

Herkes hevesle hep bir ağızdan onayladı. Ay yırttık ya. Sehpanın üzerin de duran soğuk suyu kana kana içtim. Nil halime kıkırdıyordu. Ona göz devirip Uraza baktım onun da bana baktığını görünce hemen bakışlarımı çektim. Olayı zor topladım bir de kalabalık aile ortamın da yakalanmak istemezdim.

"Olaylar olaylar. Seni unuttuk Burak oğlum hoş geldin. Kalıcısın artık değil mi ?"
Ali amcanın sorusuyla bakışlar abim de toplan dı. Abimin yüzün de kocaman bir gülümseme oldu.

"Hoşbuldum burdayım Ali amcam gitmek yok. O hataya bir kere düşerim. Sürünmekten beter oluyorum sonra."

Herkes abimin bana gönderme yapmasına kahkahalarla gülmeye başladı. Seslice homirdanip kafamı diğer tarafa çevirdim.

Ortam şen  şakrak hale gelmişti sorgu amirliği bitmesine aşırı mutluydum.

Ortam da herkes kendi halin de birbirleriyle  muhabbet ediyorlardı. Ara da abimin özlemli bakışlarını görüp yüzümü gülmemek  için başka tarafa çeviriyorum bu sefer Urazın radarına yakalanıyorum.

Telefonum dan bildirim sesi yükselince ilk etrafıma baktım kimsenin bana  bakmadığına kanaat edince telefonumu açtım. Bildirim Uraz dan dı.

Kimden: Cancağzım💙

Kızım gözlerini kaçırıp kaçırıp durmasana.

Hadi ya sen kızı yolarken sen benim sevgilim değilsin de , ki doğru olsa da, trip atasım geliyor ne yapayım yahu?

Kime:Cancağzım💙

Niye bakim sevgilin baksın sana.

Açık açık yazdım ama napim canım. Ona bildirim gelince telefonuna baktı. Demek ki benim konuşma sayfam da duruyordu. Okuyunca dudakları gergince iki yana kıvrıldı. Parmaklarını hızlıca hareket ettirince bana mesaj yazdığını anladım.

Kimden:Cancağzım💙

Bu sevgili olalım demek mi?

Hoba. Ara da şöyle şeyler söylüyor gören de bana kör kütük aşık sanacak. O böyle yaptıkça duygularım karışıyor. Bakışları ben de tek kaşını kaldırmış şüpheyle sanki bir o kadar da beklentiyle bakıyordu.

Kime: Cancağzım💙

Benimle konuşmaz mısın acaba seninle muhattap olmak istemiyorum ?

Trip mood on vesselam. Belki umrun da olmaz , ki öyle seçeneği yok. Olabilemez. Oldurtmam efendim. Ala ala.

Kimden:Cancağzım💙

Hoba! Ne yaptım ben?

Bakışlarımı ekrandan çekip tavana baktım. Hiç bir şeyden haberim yokmuş gibi. Derun bir iç çekme sesi Urazdan geldi. Nihahahha.

Kimden: Cancağzım💙

Bunu sonra konuşacağız güzelim. Ne halt yemişim söyle ben de bilim. Bakışlarını tavandan indir de gözlerini görelim.

Hava sıcak mı oldu. Klima da açık halbu ki.

"Klimanın derecesi mi yüksek. Sıcak oldu sanki size de öyle oldu mu?"

Benim sorum üzerine Nil ve Uraz kikirdadi. Kız sen ne ara bizim konuştuğumuzu anladın yahu. Abim de şüpheyle üçümüzü süzdü. Bakışları ben de durunca dudaklarımı büzüp omuz silktim ben suçsuzum dercesine.

"Aynen ya sıcak oldu sanki."

Nilin bana desteğiyle serkan da destek verdi.

"Baya sıcak oldu alev alıyor sanki."

Gür dedik öldürdün koçum Bilme benim yüzler hafiften morarmaya doğru gitti.

"Allah allah Mert anneciğim şunun derecesine bak bakalım benim için içerisi ıyi ama çocuklar bir tuhaf oldular sanki."

Mert ayaklanıp orta da ki duran  masanın üzerin de ki klimanın kumandasını alıp derecesini inceledi.

"Yoo. Derecesi yüksek falan değil 17. Normal. Sıcak ta degil ki."

"Bize öyle gelmiş demek ki Mert otur ablacım ayakta durma. Aa Sevda teyzeciğim çayın bitmiş hiç te söylemiyorsun ben yenisini koyayim. "

Benim saçmalamamış alışık oldukları için garipsemediler. Sevda teyzenin bardağını alıp mutfağa gittim. Dibin de kalan çatı döküp yenisini doldurdum. Tam elime alıp arkamı dönecektim ki iki yanım da hissettiğim kollarla kıpırdayamadım.

Kafamı çevirince Uraz la göz göze geldim. Burunlarımız birbirine değince telaş yapıp vücudumu ona dönüp göğsüne ellerimi koydum. Aramıza mesafe koyabilecekmişim gibi. Nefesi yüzüme yüzüme vuruyor kalbim depar koşusuna çıkıyor.

"Bu trip ne güzelim?"

"Ne tribi ya . O kızın yanında bana laf söyle sonra 'bu trip ne güzelim?'yok canım o öyle olmaz."

Onun ağzını ökenmemle kıkırdadı. Dibim de bu kadar yakınım da yapılacak şey mi bu?

Burnunu yanağıma sürtüp kulağıma yaklaştı.

"Sevgili olmamamıza mı sinirlendin yani sen?"

Sinir geliyor kafam da şimşek gibi çakıyor asabiyetlerim bozuluyor.

"Melis abicim benim de çayımı tazeler misin?"

İçerden bağırmasıyla ortamdan kaçabilecek anı yakalandığım için memnun gülümsemeyi takınırken Uraz homurdanıyordu.

Normal de kalkıp kendininde dolduracağını bildiğimden sırf Uraza inat yapıyordu bunu.

"Geliyorum hemen abi."

Içeriye abime hitaben seslenip Uraz beyciğime odaklandım.

" Sen yanlış yere odaklanıyorsun Uraz. Benim derdim o kızın yanında beni bozman. Gerçi onun icabına baktım ama olsundu."

Ona ilk defa cumle içerisinde abi kelimesi  bulunmadan  Uraz dememin şaşkınlığını yaşarken çayı alıp omzuna çarparak salona geçtim.

Biraz da sen düşün bakalım Uraz.

Helöö !!! Ben geldim. Internetim olmadığından dolayı yeni bölüm sık yayımlayamıyorum. Bunun için çok çok sorry.

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.

Sizleri seviyorum🙏💙






Payidar ~Mahalle KlasiğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin