Saçımı okşayan bir elle kıpırdandım. Abim di galiba. Gülümseyip gözlerimi araladım. Ama tahmin etmeyeceğim sonuçla karşılaştım. Dudaklarında muhteşem gülümsemesiyle Uraz vardı. Vay canına güne böyle başlamakta varmış demek ki. Sevdiğin adamın senin uyanmanı beklediği zamanı seni izleyerek değerlendirmesi mi? Bu çok güzel ama ya."Günaydın meleğim."
İlk defa bana meleğim demişti. Günüm nasıl aymazdı ki şimdi?
"Günaydın sevgililerin en şah eseri."
Odayı şen kahkahası doldurdu. Bu böyle rahattı da bizimkiler bizi böyle görse yanlış anlamanın daniskası yaşanırdı. Yanlış anlamak ta olmazdı ya gerçi.
"Uraz sessiz olsana. Abimler duyacak. Hem sen napıyorsun sabah sabah odama nasıl girdin?"
Rahatca omuz silkip cevap verdi.
"Kapıdan girdim tabi ki güzelim hayalet casper olmadığıma göre duvarlardan dalarak girme özelliğine sahip değilim."
Kaşla göz arasında dalga geçti ya benle. Böyle minnoş minnoş duruyor bir şey de diyemiyorum. Uraz ona minnoş dediğini öğren se ne çeşit bir işkence uygulardı üzerimde acaba. Sabah sabah Urazla uyanınca ciddi olamıyormuşum onu anladım.
Omzuna bir tane geçirdim. Yalandan hayıflanıyordu. Onun bu hâline gülmeden edemedim.
"Ciddi bir soru sordum dalga geçme."
İki ellini teslim olurcasına havaya kaldırdı.
"Pekâlâ ciddi oluyorum. Ihım. Geldiğim de baban gitmişti abin evdeydi. Onunla sohbet ederken uyanmanı bekledim ama abini acil hastaneden aranınca hemen gitmek zorunda kaldı. Beni evden sürükleyerek çıkartmayı unuttu galiba. Abin seni fazla kıskanıyor. Bizi öğrenince neler olacak kestiremiyorum. Sonuçta söz konusu Burak."
Açıklamasıyla rahat bir nefes verdim. Benim bu halime tebessüm etti.
"Kahvaltı yapalım mı o zaman? Maden bizimkiler yok ne dersin?"
Kafasını iki yana salladı.
"Çok isterdim ama hem ben birşeyler atıştırdım hem o kadar vaktim olacağını sanmıyorum işe geç kalabilirim."
Huysuzca kabullendim. Beraber kahvaltı yapsak ne güzel olurdu halbuki. Ama hayatında bir de işi vardı. Tıpkı benim mezun olup yapacağım meslek gibi.
Eliyle yanağını okşadı. Yanaklarıma kocaman öpücük bıraktı.
"Üzülme cadı. Hem bir gün senin hazırladığın kahvaltıyı yiyeceğim günler de gelecek."
Evlilikten bahsetmişti yine. Karnım da kıpırdanma oldu acıktığımdan kaynaklıydı galiba.
"Peki başka sefere telafi ederiz."
Yataktan kalktım. Uraz hiç yokmuş gibi dolabımdan şort tayt ve abimden arakladığım beyaz tişörtü çıkartıp masamın üzerine bıraktım. Uraza dönüp baktığım da sırtını yatak başlığıma yaslamış bir bacağını diğer bacağının altına almış kolları birbirine bağlı öylece beni izliyordu. Gözümle kıyafetleri işaret edince anlayışla gülümsedi. Gözlerini kapattı. Sırf piçliğine gözünü açıp benim çıplaklığımdan yararlanacak biri değildi. Onu tanıyordum onun için Uraza güvensem de onu çok bekletmemek için hızlıca üzerim de ki pijamalarımı çıkartıp gündelik kıyafetlerimi giydim.
Hazır olunca Uraza yaklaşıp tam yanağından öpecekken gülümseyip birden bana döndü. Çok yakın duruyorduk şu an. Burnu burnuma değiyordu. Gülümsemesini genişletip dudaklarıma küçük bir buse kondurdu. Kafasını geri atarken hâlâ gülümsüyordu. Onun bu haline ben de gülümseyip onu izledim.
"Sabah öpücüğümü de aldığıma göre şirketteki tüm işleri hiç yorgunluk hissetmeden yapabilirim."
Kahkaha atarak elimi uzattım yataktan kalkmasına yardımcı olmak amaçlı. Elimi tutup yataktan doğruldu. Anlıma bir buse kondurup tam eğilip beni kucağına alacakken ellerimle durdurdum onu.
"Yaa Uraz kendimi hasta hissediyorum ."
Sanki bunu ben dememişim gibi kucağına alıp bu sefer omzuna attı beni. Şuan bakıştığım Urazın seksi poposu muydu? Hiç bu kadar yakından bakma fırsatım olmamıştı.
"Uraz ya beynim akacak sabah sabah indirir misin beni?"
Sanki omzunda ben yokmuşum gibi omuz silikti.
"Benim manzaram güzel vallaha Melisciğim. Eminim senin de öyledir. Kendimi övmek gibi olmasın herkese nasip olmaz kıçımı bu kadar yakından görmek."
Ahh tabi ki olamazdı kimseye nasip falan ben varken burada. O çok övdüğü kıçına bir tane şaplak patlattım.
O ara da merdivenden aşağı iniyorduk. O da bana bir tane geçirdi.
"Ne vuruyorsun popoma Uraz acıdı?"
Mutfağa gelince sandalyeye oturttu beni. Çaydanlığı ocaktan almak için arkasını döndü cevabı da gecikmedi.
"Sen niye vuruyorsan ben de ondan vurdum. Sen yapmasan ben yapmazdım. Ve galiba içim de kalırdı."
Sevgilim kendi elleriyle çayımı doldururken kafamı iki yana sallayıp güldüm. O da gülüyor du. Bir anlık ta olsa kendimi yeni evli çiftler gibi hissettim. Daha dün sevgili olan biz değilmisiz gibi. Dün bir bugün iki.
Tabağımı dolduracakken elleriyle beni durdurdu. Kendi benim tabağımı alıp kahvaltılıklari boca etti. Baya baya boca ediyordu. Ben o kadar şey yiyemem ki. Tamam yemek yemeyi severdim ama bu benim için bile fazlaydı. Ellerini tutup durdurdum. Gözleri beni bulunca konuşmaya başladım.
"Uraz yeter ben o kadar yiyemem."
Kaşlarını çatıp bana yandan bir bakış attı. Baştan aşağı masada oturmam ne kadar el verirse o kadar süzdü.
"Kaç kilosun sen neden bu kadar zayıfsın üstelik. Düzgün beslenmiyor musun doğru söyle ?"
Nefesimi bıkkınca dışarı verdim. Kilomun az olduğunu bizimkilerde hep dile getirirdi ama ben zayıflığı seviyordum. Çok ta zayıf değildim hani. Kimi kandırıyordum ki ben baya zayıftım ama sağlığımı etkilemiyordu ben de sorun etmiyordum.
"Uraz ben fiziğimi gayet beğeniyorum. 50 kiloyum. Tamam boyuma göre zayıfım ama sonuçta..."
Sözümü hızla kesti.
"Senin beğenmen değil hanfendi vücut dengeni de düşünmen gerekiyor hem ilerde hamileliğin de zor olur. Ben geç kalıyorum sen önundekileri bitirmeden kahvaltıdan kalkmıyorsun. Anlaşıldığımı umuyorum."
Suratım asık asık baş hareketimle onu onayladım. Haklıydı biliyorum onun için suratım asık tı ya.
Sandalyesi zemin de ses bırakmasın diye sürükleyerek değil de hafif kaldırarak oturduğu yerden doğruldu.
Bana yaklaşıp anlımdan öptü. Gülümsedim.
"Seni seviyorum."
"Ben de seni seviyorum güzelim."
Utangaçlığı bir kenara bırakıp dudakların da can buldum. Sonuçta ben bu adamı seviyordum. Bazı şeyleri aşmalıydım.
Son kez yanağımdan da öpüp mutfaktan daha sonra da evden ayrıldı. Bir aklımdan, kalbimden ayrılmadı. Aksine yerini sağlamlaştırdı.
Merhaba!!!
Kısa bir bölüm oldu ben de farkındayım. Wattpad yarın güncellenecek galiba ondan önce bir bölüm paylaşmak istedim sizlerle.
Nasıl bir bölümdü?
Sizleri kocaman öpüyorum tabi ki temassız korana var canım😂
Sizleri seviyorum💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Payidar ~Mahalle Klasiği
HumorMahalle klasiği. Kardeş gibi büyümüş olsakta kaderin bir araya getirdiği kişilerdik biz... 24.09.20 ~Payidar #1 21.12.20 ~Sonsuz #1 22.12.20 ~Mahalle#1 17.01.21 ~Kardeş#1