Ștefan se gândi că Iustin chiar este puternic având în vedere că a folosit cea mai tare otravă pe acea lamă și totuși a fost nevoie de mai multe zgârieturi pentru al amorţi de tot. Îl abandonase în balta de sânge, fiindcă era atât de aproape ca să-i afle secretul, el a răspândit vestea despre semnul dragonului a pus afișe în diferite locuri pentru ca multă lume să vadă și să știe. Chiar începea să urască acest semn ce se considera superior, el având semnul tigrului și se credea mai puternic decât toți.
Serafina tot privi afară îl aștepta dorea să-i zică cum a fost cu familia lui Eric. Ali îl legăna în brațe pe Tudor, Eric dormea datorită unor somnifere strecurate de Cristina în apa lui, aceasta doar o privi pe Serafina cum merge în stânga și în dreapta. Ermil veni și el acasă plecase dis de dimineață pentru a se întâlni cu Titu și a afla cum merge treaba cu Clanul S.
—Încă nu a venit? zise el.
—Nu, răspunse Ali.
—I-am zis să se întoarcă până la răsărit.
—Știm, de asta suntem îngrijoraţi.
—Iustin știe să-și poarte singur de grijă l-am trimis în misiuni mult mai periculoase, deci nu-mi fac griji Ali.
Miron își rupse creionul dacă chiar avea dreptate în legătură cu semnele care se întâlnesc pentru acea vrajă atunci nu mai e mult și îl vor găsi și pe el. Nu dorea să fie descoperit era un vânător care vâna semnul șarpelui poziția care îi dă semnul destinului îl împiedică să facă asta, din această cauză se ascunde, știa că trebuie să fie pașnic și să-și facă datoria pe care o are odată cu primirea acestui semn, dar răzbunarea lui era mult mai mare pentru a-și urma destinul. Era confuz pentru prima dată nu știa ce să facă, când Darius intră în cameră, Miron își aminti acea noapte când a prins persoana care i-a ucis familia. S-a luptat cu ea știa și atunci că nu-i bine ca două semne ale destinului să se lupte între ele, dar nu-i păsa. Cu mâna în care avea semnul a omorât-o, ultimele ei cuvinte au fost că se va reîncarna din nou într-o fată și va veni să se răzbune prin uciderea primului său fiu. De atunci a căutat și tot căutat oriunde mergea și cât de mult încerca să o simtă nu reuși atunci și-a dat seama că trebuie să aștepte șapte ani pentru a-i simți prezența, dar chiar și după acest timp a realizat că odată ce a luat viața unui semn al destinului puterile lui nu mai erau la fel, înainte putea să simtă prezența semnelor la zeci de kilometri, dar acum îi simți numai dacă erau la câțiva metri de el. Dar nu conta asta se obișnui în timp, acum scopul principal era capturarea Serafinei pentru a se asigura că Darius este în siguranță.Trecuse două zile de la dispariția lui Iustin, cei din casă erau acum foarte îngrijoraţi, Ermil a încercat să-i dea de urmă, dar fără folos. În plus, trebuia ţinut secret dispariția lui, deoarece ca polițist dacă se afla că a dispărut într-o misiune dată de Clanul S, atunci nu ar fi fost bine.
Eric se întoarse de la sediul poliției a dat veste că Iustin este foarte bolnav și va lipsi câteva zile.
Atunci Ștefan pe loc a realizat că nu superiori l-au trimis pentru a afla cine a răspândit dispreţ față de semnul dragonului, ci a fost altcineva sau poate singur a dorit să afle, dar se gândi de ce singur să-și piardă timpul cu asta ce ar avea de câștigat, se ridică rapid de la birou realizand că Iustin este împreună cu acea fată ce are semnul dragonului de asta a încercat să o protejeze atunci și a contribuit la eliberarea ei, acum în mintea lui totul avea sens, pentru a-și proteja iubita a încercat să înlăture vorbele rele despre ea. Dar acum o altă întrebare îi veni, unde era Iustin? După ce își terminase treaba se reîntoarse la locul unde a pus capăt vieții acestuia, dar spre surprinderea lui nici măcar petele de sânge nu mai erau, asta îl făcu să aibă un fior cum e posibil să dispară și sângele odată cu el. Totul era un mister profund nu îi era teamă oricum chiar dacă încă trăia tot nu ar fi ajuns să afle cine l-a atacat. Dar după se gândi de ce cei care îl cunosc ţin secret faptul că a fost atacat și au inventat scuza că-i bolnav, asta parcă nu se încadra în calculele lui. În acel moment simți că ceva era la mijloc și Iustin era însuși un mister.
CITEȘTI
Semnul veninos
FantastikDoisprezece semne, câte unul avea fiecare persoană din tărâmul Zolforis, dar cel mai rău și detestat era semnul șarpelui din cauza trecutului sângeros, a vicleniei și a distrugeri. Cine avea ghinionul să se nască cu acest semn era exilat sau omorât...