- ახლა მოწყენილობისაგან მოვკვდები.- ამბობს იუნგი.
- დამშვიდდი.
- კარგი რა ქუქი დავიჯერო იგივეს არ ფიქრობ?
- კი მაგრამ, როგორც საქმეს შეეფერება ისე უნდა მოვიქცეთ.
- ადვილი სათქმელია თუმცა რთული შესასრულებელი.
- ნუ წუწუნებთ.
- მოკეტე ჰოსოკ.
- თვითონ მოკეტე იუნგი.
- ორივე გაჩუმდით.- ამბობს ჯუნი და გაბრწყინებული სახით ჩვენსკენ მომავალ ბიჭს ავლებს თვალს.
- როგორ ხართ ბავშვებო?- გვეკითხება ღიმილით ჯინი და შემიძლია დავიფიცო რომ ასეთი მშვენიერი არსება მეორე არ მყავს ნანახი. რატომ არიან ასეთი ლამაზები ვერ ვხვდები, მას თვალს ვავლებ და სანამ რამეს ვუპასუხებდეთ მანამდე ჯუნი ხელს ხვევს და ოთახიდან გადიან.
- აღგზნებული იდიოტი.- ამბობს ჰოპი.
- ჩემი ძმის მეწყვილე რომ არ იყოს არც მე არ დავტოვებდი მარტო.- ამბობს ღიმილით იუნგი.
- გარყვნილო.
- რა? მშვენიერია.
- მადლობა.- ამბობს ღიმილით გოგონა.
- ლიზა... საყვარელო.- ამბობს ჰოსოკი.
- როგორ ხარ ქუქი? ჯუნი ალბათ ჯინთან ერთადაა, იუნგი გამიხარდა რომ აქ ხარ.
- მშვენივრად ვარ.- ვამბობ ღიმილით.
- გაიცანით ჩემი ძმა ჯიმინი.- ამბობს ლიზა ღიმილით და მალევე ჩვენს წინაშე ბიჭი ჩნდება.
- ჯიმინი? ოუუ ნუთუ ჩამოვიდა?- იკითხა ჰოსოკმა.
- დროებით, ანუ შენ ხარ მისი ჰოსოკი და ჯინის ჯუნი სად არის? ან საერთოდ ჯინი სად არის?
- მინ იუნგი.
- პარკ ჯიმინი და თქვენ?
- ჯეონ ჯანქუქი.
- ოუ როგორ შეცვლილხარ ალბათ არც გახსოვარ ერთ დროს ვმეგობრობდით არა სწორი იქნება თუ ვიტყვი რომ პატარაობისას ვმეგობრობდით.
- გამიხარდება თუ ისევ დავახლოვდებით.
- დავფიქრდები.
- უკაცრავად.
- შენი თვალები და არა მარტო შენი თქვენც ახალგაზრდავ თქვენი გამოხედვა საშინლად არასასიამოვნოა.- ამბობს და მარტო გვტოვებს.
- ჩვენც დაგტოვებთ.- ამბობს ლიზა ღიმილით და ჰოსოკთან ერთად ოთახიდან გადის.
- ეს ვინ იყო?
- პირველად ვხედავ იუნგი.
- კარგი ვატყობ მორჯულება სჭირდება და რადგანაც მე კეთილი ბიჭი ვარ უფასო გაკვეთილებს ჩავუტარებ.- ამბობს ღიმილით და ჯიმინის მიმართულებით მიდის. მათ ვუყურებ და აქედანვე მეცოდება ჯიმინი მის ხელში.
***********************
-აჰჰჰ ჯუუნ... ჯანდაბა ჰმმმ .
- პატარავ ცოტაც და მეც.- ვამბობ და მართლაც ღრმა ბიძგების შემდეგ მასში ვათავებ, რამოდენიმე წამში კი ისიც მომყვება. თავს ვიწესრიგებთ და ჩემს ოთახში საწოლზე მოწყვეტით ვარდებით.
- შენ ძალიან ცუდი ბიჭი ხარ ჯუნ.
- კიდევ მე ვარ ცუდი ასე, რომ მოდიოდი ჩემზე სულ არ ფიქრობდი.
- სიმართლე რომ ვთქვა მხოლოდ შენზე ვფიქრობდი.
- მიყვარხარ პატარავ.
- მეც ძალიან მიყვარხარ.
- ჩვენ...
- ჯერ ლიზას და ჰოსოკის ნიშნობამ ჩაიაროს და ჩვენზე შემდეგ ვუთხრათ მშობლებს.
- კარგი თუ ამდენი ხანი გავძელი რამოდენიმე საათსაც გავუძლებ.- ვამბობ ღიმილით.
- ასე ნუ აკეთებ.
- რატომ გიყვარს ჩემი პატარა ღრმულები ხომ ასეა.
- მე მთლიანად შენ მიყვარხარ.
- მე კიდევ შენ ჩემო მშვენიერო, ჩემო პატარავ.- ვამბობ და ჩვენს ბაგეებს ვაერთებ. ერთმანეთს ვკოცნით და ერთად ვტკბებით თითოეული წამით.
- მოდი ჩავიდეთ.
- კარგი ჩავიდეთ.
- ჩემი საძინებლიდან გავდივართ, კიბეებზე ჩავრბივართ თვალს ვავლებთ არემარეს და მალევე ჩვენს მეგობრებს ვუერთდებით.
- ასე რატომ მიყურებ ქუქი.
- სუნამო მაინც დაგეხსათ.
- შეწყვიტე.- ამბობს ლოყებ აწითლებული ჯინი.
- კარგი, კარგი.- ამბობს ღიმილით და თვალს კიდევ ერთხელ გვავლებს ორივეს.
---------------------------------------------
YOU ARE READING
MY LITTLE PRETTY OMEGA. / Completed / ✔️
Fanfiction- დილამშვიდობისა. - აქ რას აკეთებ? - ჩვენი პრობლემის მოგვარებას ვაპირებ და ამისათვის უამრავი გეგმა მაქვს. - გეგმა? - ჰო, გეგმა "ა" შენ ჩემთან რჩები, გეგმა "ბ" შენ ჩემთან რჩები, გეგმა "ც" შენ ჩემთან რჩები და ასე გრძელდება დაუსრულებლად.- ამბობს და თ...