💜 41 💜

526 41 0
                                    

წვეულებაზე ვართ სუბინი და ბიჭები სახლში პატარას უვლიდნენ, მიუხედავად იმისა რომ წვეულებისათვის საერთოდ არ მეცალა მისი ნახვის სურვილმა შემიპყრო, ჰიონინ ქაის სიტყვებიც არ მასვენებდა. ვხედავდი მას თუ როგორ უმშვენებდა გვერდს ქაის და თვალს ვერ ვაშორებდი, ვგრძნობდი რომ ისიც მიყურებდა. როდესაც დავინახე თუ როგორ უღიმოდა სხვას სხეულში არასასიამოვნოდ გამცრა, ვცდილობდი რომ თავი მომეთოკა და ჩემს ეჭვიანობას მოვრეოდი მაგრამ ადვილი სათქმელი იყო და რთული შესასრულებელი. ვის ვატყუებ საკუთარ თავს ისე ვერ მოვიქცევი რომ თითქოს და არაფერი, რაც ჩემია ჩემია და არავის არა აქვს უფლება რომ შეეხოს.

მთელს სხეულში რაღაც უცნაურს ვგრძნობ მხოლოდ მას ვუყურებ. ვგრძნობ თუ როგორ მივლის მთელს სხეულში სასიამოვნო ტალღად ჟრუანტელი და მე წამიერად ვხედავ მას ჩემს მკლავებში სრულიად შიშველს მთვარის ფონზე, გული უფრო სრაფად იწყებს ფეთქვას და მეღიმება როდესაც ჩემი მგელიც კი მისკენ მიილტვის, მთელს სხეულში გაისმის სიტყვები. მ ე წ ყ ვ ი ლ ე და პირველად ცხოვრებაში ბედნიერი ვარ რომ ის ჩემია.

- იუნგი თეჰიონის სურნელს გრძნობ?

- მისი სურნელი შეცვლილია მხოლოდ ბეტას სურნელს ვგრძნობ.- ამბობს და ჯიმინს უღიმის, მახსენდება ბიჭებთან საუბარი და ისევ მას ვუყურებ. როდესაც ვიღაც იდიოტი სხეულზე იკრავს მათკენ მივდივარ, თაჰიონს ხელს ვხვევ, მალევე პირველივე ოთახში შემყავს და კედელზე ვაკრავ. ვხედავ თუ როგორ უთრთის სხეული, ბაგეები და წამიერად მოწყვეტით ვკოცნი ტუჩებზე.

- ქუუ...

- თაე, პატარავ.- ვჩურჩულებ და კოცნას ვაღრმავებ, ისიც მალევე მყვება კოცნაში. ტუჩებს ყელზე ვასრიალებ და როდესაც ღილებს ვუხსნი ვშეშდები, ყელზე ყელსაბამი უკეთია.

 ტუჩებს ყელზე ვასრიალებ  და როდესაც ღილებს ვუხსნი  ვშეშდები, ყელზე ყელსაბამი უკეთია

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
MY LITTLE PRETTY OMEGA.  / Completed / ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora