💜 19 💜

593 44 1
                                    


- საქმე როგორ მიდის?

- ერთი კვირა მთხოვა.

- და შენც დათანხმდი იდიოტო.- ყვირის ჯექსონი.

- დამშვიდდი ჯექსონ თუკი ბოგამი მის სიტყვას ენდობა ჩვენც უნდა ვენდოთ სხვა რა გზა დაგვრჩენია.

- ბატონო მას ვენდობი, მაგრამ ის ალფა, ის...

- ჯეონი?

- დიახ, მისგან ყველაფერია მოსალოდნელი.

- არ ინერვიულო ბოგამ, მარტო არ იქნები. ჯექსონი დაგიცავს შენთან ერთად იქნება.

- ამ დღეს დიდი ხანია რაც ველოდები.

- ფრთხილად იყავი ჯექსონ.

- იმედებს არ გაგიცრუებთ, მალე იმ პატარა ძუკნას თქვენთან მოვიყვანთ.

- ის ძალიან ლამაზი და უცოდველია.

- რა თქვი ბოგამ?- იკითხა ჯექსონმა.

- ძალიან ლამაზია, უცოდველია როცა ნახავთ მიხვდებით რასაც ვგულისხმობ.

- მგონი იმდენად შეიჭერი როლში რომ შენი ნამდვილი მეწყვილე დაგავიწყდა პატარავ.

- არა ასე არ არის, გეფიცები ხომ იცი რომ ჩემთვის მხოლოდ შენ არსებობ.

- მიუხედავად ყველაფრისა დასჯა არ აგცდება ახლა კი აქედან გაეთრიე ძუკნა.

- აუტანელი ხარ ბიძაშვილო.

- შენც მაგრამ როგორც ხედავ გიტან.

- ფრთხილად იყავი ის მარტო ალფა არ არის ხომ იცი.

- ვიცი მაგრამ მაინც გავრისკავ.

- თუ რამე...

- მოვკვდები და შენამდე არ მოვუშვებ ძმაო, წინ დიდი გეგმები გვაქვს ამ გეგმებს ვერ ჩავშლი ამ ყველაფრისათვის ღირს სიკვდილი.

- თავს გაუფრთხილდი, მამას მერე შენ და ბიძია დამრჩით თქვენც ვერ დაგკარგავთ.

- ვეცდები.

ვხედავ ჯექსონს რომელიც თავისი ოთახისაკენ მიდის, საბრალო ბოგამი, საჯდომი მაგრად აეწვება. არასოდეს მესმოდა მეწყვილეთა კავშირი ალბათ სწორედ ამიტომ მეკიდა ფეხებზე ყველას ვისაც მეწყვილე ჰყავდა. ერთადერთი ბექიონი მჭირდებოდა არა როგორც ჩემი მეწყვილე არამედ როგორც ჩემი პირადი მონა, ის ერთ-ერთი საუკეთესო იყო ვინც მყოლია. მინდა ისევ ხელში ჩავიგდო და მისი წამებით სიამოვნება მივიღო.

MY LITTLE PRETTY OMEGA.  / Completed / ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora