ვხედავ მას და ვგრძნობ რომ საშინლად ვუნდივარ, მისი მზერა მისი ეს გამოხედვა მთელს სხეულს მიწვავს, ვუსმენ მას და მეღიმება, მიუხედავად იმისა რომ შეუძლია ძალით აიღოს ის რაც უნდა ჩემგან ნებართვას იღებს, ჩემნგან რომელიც არაფერს არ წარმოადგენს ამ ქვეყნად. არ ვიცი რატომ მაგრამ თვითონაც მინდა რომ შემეხოს, მინდა რომ ეს ის იყოს, მინდა რომ ეს მასთან მოხდეს. მერე რა რომ ჩემი მწყვილე სადღაც არის და მელოდება მე მაინც მასთან მინდა რომ ეს ყველაფერი მოხდეს, მინდა რომ ის იყოს ჩემი პირველი და უკანასკნელი მაგრამ ხანდახან ისე არ ხდება როგორც გვსურს. ის ჩემი იქნებოდა მაგრამ არა სიცოცხლის ბოლომდე არამედ დროებით თუმცა ესეც მაბედნიერებდა ის ერთადერთი იყო რომელსაც ჩემთან ასე ახლოს მოსვლის უფლება მივეცი, ვისც ჩემი ცხოვრების გაკონტროელების უფლება მივეცი. ვხედავ მის მზერას და ნაზად ვაერთებ ჩვენს ბაგეებს.
*********************
ვხედავ ფიქრობს, მიუხედავად იმისა რომ შემიძლია მისგან ის მივიღო რაც მინდა მაინც ველოდები მის გადაწყვეტილებას. მინდა რომ ეს მასაც უნდოდეს, მინდა რომ მის პირველად მიმიღოს. როდესაც ჩვენს ბაგეებს აერთებს გული სიხარულისაგან ისე სწრაფად იწყებს ფეთქვას რომ საკუთარ ჯანმრთელობაშიც კი ვეჭვობ. მკოცნის და მეც ურცხვად ვასრიალებ ენას მის პირში, კოცნას უფრო ღრმას ვხდი და ქვედა ტუჩზე ვკბენ. ტუჩებს მის სხეულზე ვასრიალებ და თითოეულ წერტილს ვეხები, ვცდილობ მაქსიმალური სიამოვნება მივაღებინო. შარვალს ნელა ვხდი და საცვლებისამარას ვუცქერ. ის უნაკლოა... ისევ ვაცხრები მის სხეულს და მკერდის თავებზე ენით ვეფერები, ვკოცნი ვწუწნი და მის კვნესაზე ვგრძნობ თუ როგორ მივლის სხეულში ჟრუანტელი. ტუჩებს მის სხეულზე ვასრიალებ და თითებით მის ამდგარ ორგანოს ვეხები საცვალს ვაძრობ და იქვე ვაგდებ შემდეგ კი ხელით მის დამასაჟებას ვიწყებ, ხელებს ვამოძრავებ და მის თითოეულ რეაქციას ვაკვირდები, მეღიმება როდესაც ტუჩებს იკვნეტს იმისათვის რომ არ წამოიკვნესოს, თითებს ტუჩებით ვცვლი და სხეულში სასიამოვნო ჟრუანტელი მივლის როდესაც მისი ხმა მესმის. ის უბრალოდ საოცრებაა საყვარელია.
VOUS LISEZ
MY LITTLE PRETTY OMEGA. / Completed / ✔️
Fanfiction- დილამშვიდობისა. - აქ რას აკეთებ? - ჩვენი პრობლემის მოგვარებას ვაპირებ და ამისათვის უამრავი გეგმა მაქვს. - გეგმა? - ჰო, გეგმა "ა" შენ ჩემთან რჩები, გეგმა "ბ" შენ ჩემთან რჩები, გეგმა "ც" შენ ჩემთან რჩები და ასე გრძელდება დაუსრულებლად.- ამბობს და თ...