სამზარეულოში ვართ და ქუქის მიერ გამზადებულ საჭმელს მივირთმევთ. რამდენად გასაკვირიც არ უნდა იყოს უგემრიელეს საჭმელებს აკეთებს, ფორთოხლის წვენს ვსვამ და ვამჩნევ მის მწველ მზერას.
- რატომ მაშტერდები?
- გაკვირდები და ვფიქრობ.
- ფიქრობ?
- დიახ.
- და რაზე?
- მართლა გინდა ამის ცოდნა.- ამბობს თვალს მავლებს და ტუჩებს ენით ისველებს.
- უკვე აღარ მინდა.- ვამბობ და სამზარეულოდან მისაღებში გავრბივარ, მალევე მიერთდება და გვერდით მიჯდება. ვცდილობ ჩვენს შორის დისტანცია დავიცვა მაგრამ მის ძლიერ მკლავებს ვერსად ვერ გავურბივარ და წამის მეასედში მის კალთაში ვზივარ. ვგრძნობ თუ როგორ ასრიალებს თითებს ჩემს ზურგზე და ვერ ვხვდები რატომ მიყვარს მისი ეს მხარე, მხარე რომელიც მაგრძნობინებს რომ მისი ვარ, რომ ჩემზე ბატონობს. მის თითებს მაისურის შიგნით ვგრძნობ და ტუჩებს ვიკვნეტ რომ კვნესა არ მომწყდეს ბაგეებიდან. ტუჩებს ყურთან მიახლოვებს და ყურის ბიბილოზე მკბენს რაზეც ხელებს ძლიერად ვუჭერ მკლავზე.
- ქუუ...
- შშშშშ.- ჩურჩულებს და თითებს ჩემს ბაგეებზე ასრიალებს.
ვგრძნობ თუ როგორ ვდუნდები, მთელი არსებით შევიგრძნობ მის თითოეულ შეხებას. ნელა ასრიალებს თითებს ჩემს სახეზე, ბაგეებზე, ყელზე და წრიულად ამოძრავებს. სხეულში სასიამოვნო ჟრუანტელი მივლის და ვრთავ მას უფლებას რომ გააკეთოს ის რაც უნდა. თითებს უმისამართოდ ასრიალებს ჩემს სხეულზე და ბაგეებს ჩემს ტუჩებს ახებს. მკოცნის და მასთან ერთად ვიძირები სიამოვნების მორევში. არ ვიცი ასე რატომ ვარ, მაგრამ ვგრძნობ რომ ჯანქუქი ყველანაირად მართავს ჩემს ცხოვრებას ჩემს გრძნობებს.
**************************
სამზარეულოში ვიყავით, ვხედავდი მას და უამრავ რამეზე ვფიქრობდი, როგორ მინდოდა მისი მაგიდაზე გადაწვენა და გაჟიმვა, ან თუნდაც დივანზე სულ ერთი იყო. ერთადერთი რაზეც ვფიქრობდი ეს მასში მოძრაობა იყო. ვუყურებდი თუ როგორ მიირთმევდა და საკუთარი ფანტაზიებით ვიკვებებოდი.
როგორც კი ჩემს პასუხს იღებს მის კითხვაზე მისაღებში გარბის უკან მივყვები და ჩემს კალთაში ვათავსებ თითებს მის სხეულზე ვასრიალებ და ვერ ვხვდები თავს ასე რატომ ვგრძნობ.
ეს ბავშვი რაღაცნაირად მცვლის, მის გვერდით ბედნიერი ვარ. მის შეხებას ჭკუდან გადავყავარ, საუბარს არ ვაცლი და თითებს მის სახეზე ვასრიალებ, შემდეგ კი ჩვენს ბაგეებს ვაერთებ. ვკოცნი მას და ისევ არაამქვეყნიურ განცდას განვიცდი. ხელებს ძლიერად ვხვევ მას და ასე ხელში აყვანილი საძინებელში ავდივართ. საწოლზე ვაწვენ და ზემოდან ვექცევი, ვაკვირდები მის სახეს და თითოეულ ნაკვთს შევისწავლი. ის ულამაზესია, ის არაამქვეყნიური არსებაა, ვხედავ მას და საკუთარ თავს ვერ ვიტან, მე არ მაქვს მასთან მიკარების უფლება. მე არ ვარ მისი ღირსი თუმცა ამ აზრებს თავიდან ვიცილებ და მაისურს სხეულიდან ვიძრობ. ვხედავ მის აწითლებულ ლოყებს და მიყვარს როდესაც ასე მიყურებს როდესაც ასეთს ვხედავ. ნელ-ნელა ვაცილებ მაისურს სხეულიდან და თითებს ვასრიალებ. ბაგეებს ვასრიალებ მის ყელზე, ვუკოცნი სხეულს და ალაგ-ალაგ იასამნისფერი ლაქებით ვამკობ. ყელზე კანს კბილებს შორის ვიქცევ რაზეც ოდნავ კრთება თუმცა მალევე მშვიდდება, მიუხედავად იმისა რომ საშინლად მინდა ნიშანი დავადო მისთვის მიცემულ პირობას ვერ ვტეხ. ვხედავ თუ როგორ უთრთის თითოეულ ჩემს შეხებაზე სხეული და მეღიმება. მისკენ ვიხრები ჩვენს ბაგეებს ვაერთებ და საწოლზე ვტრიალდები რომ ზემოდან მომექცეს, ხელებს საჯდომზე ოდნავ ვუჭერ რაზეც კრთება და კოცნას წამით წყვეტს, მიყურებს და მეც ვიძირები მის მზერაში.
- შენი თვალები ისინ...
- მინდა რომ შეგეხო.- ვჩურჩულებ და ტუჩებს მის ყელზე ვასრიალებ.
- მეე...
- გთხოვ, მომეცი უფლება რომ შეგეხო.- ვამბობ და მის მზერაში ვიძირები.
------------------------------------------------
ČTEŠ
MY LITTLE PRETTY OMEGA. / Completed / ✔️
Fanfikce- დილამშვიდობისა. - აქ რას აკეთებ? - ჩვენი პრობლემის მოგვარებას ვაპირებ და ამისათვის უამრავი გეგმა მაქვს. - გეგმა? - ჰო, გეგმა "ა" შენ ჩემთან რჩები, გეგმა "ბ" შენ ჩემთან რჩები, გეგმა "ც" შენ ჩემთან რჩები და ასე გრძელდება დაუსრულებლად.- ამბობს და თ...