საწოლიდან ძლივს ვდგები და სამზარეულოსაკენ მივლასლასებ სადაც ჩემი ქუქი ჩვენთვის საუზმეს ამზადებს, მიყურებს და სახეზე ეშმაკური ღიმილი უვლის. მასთან მივდივარ ხელებს ვხვევ და სხეულზე ვეკვრი თუმცა მალევე საჯდომზე მწარე დარტყმას ვიღებ ან მე მეჩვენება რომ მწარეა თუმცა საშინლად მომწონს ასეთი დაღლილი რომ არ ვყოფილიყავი ალბათ გაგრძელებას ვთხოვდი.
- ქუქიი...
- რაა?- მეკითხება ეშმაკური ღიმილით.
- ყველაფერი მტკივა.
- თავიდანვე იცოდი რაზეც მიდიოდი პატარავ, შენ ეს გინდოდა.
- და შენ არა? სერიოზულად ქუქი გუშინ 4 ჯერ გვქონდა სექსი ყველაფერი მტკივა კიდევ კარგი რომ დაბანის გარეშე გავსუფთავდით.
- იცი ამბობენ რომ დილიდ სექს არაფერი არ ჯობიაო.- ამბობს ტუჩებზე ენას იტარებს და თვალებით მჭამს.
მიუხედავად იმისა რომ ვიცი თუ როგორ გაგრძელდება ყველაფერი მაინც მისი შეხების და გაწვალების სურვილი მიპყრობს და თვალებს ეშმაკურად ვათამაშებ შემდეგ კი თითებს მაისურის შიგნით ვაცურებ რაზეც თვალს მავლებს.
- თაე პატარავ ჯობია არ გამაბრაზო.
- თორემ?- ვამბობ და ბაგეებზე ენას ვიტარებ.
- გაემზადე პატარავ.- ამბობს ხელში ავყავარ და მისაღებში დივანზე მაწვენს.
**************
დივანზე ვაწვენ ზემოდან ვექცევი და ტუჩებზე მოწყვეტით ვკოცნი, მაისურს ვხდი და კოცნების ბილიკებს დავუყვები, იასამნისფერი ლაქებით ვამკობ მაისურს ვიძრობ და მეღიმება როდესაც თითებს ჩემს სხეულზე ასრიალებს. ვჯდები კალთაში ვისვამ და ვრთავ უფლებას რომ გააკეთოს ის რაც უნდა, ვხედავ თუ როგორ ასრიალებს ტუჩებს ჩემს სხეულზე. მალევე სხეულს მთლიანად ინთავისუფლებს და მეც მას ვბაძავ, სრულიად შეშვლები ერთმანეთს ვეხებით. თითებს მის სხეულზე ვასრიალებ და მისი ცქერით ვტკბები, ისევ ჩემს კალთაში ვაბრუნებ ჩვენი ორგანოები ერთმანეთისას ეხება რაზეც კვნესა გვწყდება ბაგეებიდან. ნელა თავსდდება ჩემს ასოზე და მოძრაობას იწყებს, ვუყურებ მას მისი ცქერით ვტკბები და ტუჩებს ვიკვნეტ იმდენად სექსუალურია. მოძრაობებს თავად ვიწყებ მასში და ყელზე კოცნებს ვუტოვებ ვგრძნობ რომ პიკზე ვარ და მასში მალევე ვათავებ. დივანზე ვაწვენ ზემოდან ვექცევი ფეხებს წელზე მხვევს და მკერდის თავებზე თითებით ვეფერები რაზეც კვნესის. მუცელზე ვაწვენ და თითებს საჯდომზე ვასრიალებ, რამოდენიმეჯერ ვარტყამ შემდეგ კი კოცნებს ვუტოვებ. ნელა ვთავსდდები მის ანუსში და მოძრაობას ვიწყებ... ოთახში ჩვენი ვნება არეული ჩურჩული და სხეულის შეჯახების შედეგად გამოცემული ხმები ისმის.
YOU ARE READING
MY LITTLE PRETTY OMEGA. / Completed / ✔️
Fanfiction- დილამშვიდობისა. - აქ რას აკეთებ? - ჩვენი პრობლემის მოგვარებას ვაპირებ და ამისათვის უამრავი გეგმა მაქვს. - გეგმა? - ჰო, გეგმა "ა" შენ ჩემთან რჩები, გეგმა "ბ" შენ ჩემთან რჩები, გეგმა "ც" შენ ჩემთან რჩები და ასე გრძელდება დაუსრულებლად.- ამბობს და თ...