💜 20 💜

583 47 0
                                    


აივანზე ვიჯექი როდესაც მამა მომიახლოვდა და გამიღიმა.

- შეიძლება.

- როცა შენი მეწყვილე მოკვდა, ბიჭების დედას ვგულისხმობ ძალიან ცუდად იყავი?

- იმდენად ცუდად რომ სიტყვებით ვერ ავღწერ, ეს საშინელება იყო შვილო და არავის არ ვუსურვებ ამის გადატანას. როდესაც მეწყვილე გიკვდება გარკველული დროის განმავლობაში თავადაც მოსიარულე გვამი ხდები.

- როგორ ფიქრობ თეჰიონი იმიტომ არის ცუდად რომ მე მას მის მეწყვილესთან არ ვუშვებ.

- იცი როდესაც ერთი იტანჯება მეორეც გრძნობს, შეიძლება ასეც იყოს.

- მე არ შემიძლია მის გარეშე მე...

- მესმის შენი, დედაშენი სწორედ ასე გავიცანი, ის ჩემი მეორე შანსი იყო, მისით შეპყრობილი ვიყავი და ჩემდა საბედნიეროდ მან ჩემს გამო თავის მეწყვილეზე უარი თქვა.

- ეს როგორ?

- მე მას უფლება მივეცი რომ ნიშანი დაედო აი აქ.- ამბობს და ყელზე თითს იტარებს. ამით ჩემს ნამდვილ მეწყვილესთან კავშირი გაწყდა, მაგრამ გეტყვი რომ ეს საშინლად მტკივნეული იყო, ბევრი ვერც გადაურჩა ამ პროცესს, მაგრამ მამაშენი ბრძოლად ღირდა.

- მისმინე შვილო თეჰიონი ძალიან საყვარელია და მესმის რომ შენ...

- ვიცი სწორედ ამიტომ ვერ ვუშვებ, მე ის მიყვარს.

- პატარავ ვიცით გგონია ამას ვერ ვხედავთ შენს მზერაში, მაგრამ ხშირად ისე არ ხდება ყველაფერი როგორც ჩვენ გვსურს და თან ბიჭებისგან რაღაც გავიგე.

- რას გულისხმობ სუუ?- იკითხა მამამ.

- შენ მასზე... შენ მასზე ნადირობდი? გავიგე რომ მისით შეპყრობილი იყავი ეს სიმართლეა, მასზე ნადირობდი?

- დედა...

- მისმინე პატარავ იქნებ გვიამბო სიმართლე, საიდან იცნობ მას?

- არ ვიცნობ.

- ქუქი ვგრძნობ რომ გვატყუებ.

MY LITTLE PRETTY OMEGA.  / Completed / ✔️Where stories live. Discover now