💜 38 💜

499 35 0
                                    


- გაიღვიძე სუუ, გაიღვიძე პატარავ.

- ღმერთო ჩემო სეჰუნ, აქ ხარ, ჩემთან ხარ.- ჩურჩულებს ტირილით და ძლიერად მეკვრის სხეულზე.

- რათქმა უნდა აქ ვარ, დამშვიდდი რაც არ უნდა ყოფილიყო ეს უბრალოდ სიზმარია გესმის, მე შენთან ვარ.

- ღმერთო ჩემო სეჰუნ ეს საშინელება იყო, საშინელება.

- გთხოვ დამშვიდდი მე შენთან ვარ.

- არასოდეს არ მიმატოვო სეჰუნ, შენს გარეშე მოვკვდები.

- ჰეი ასე ნუ საუბრობ.

- გთხოვ სეჰუნ თავს გაუფრთხილდი.

- ჩემზე ნუ ნერვიულობ სუუ ხომ იცი სანამ ჩემს გვერდით ხარ არაფერი არ დამემართება.

- მან მოგკლა ჰესუნ, მან... ეს საშინელება იყო.

- ეს უბრალოდ კოშმარი იყო და მეტი არაფერი, მე აქ ვარ.- ვამბობ და ჩვენს ბაგეებს ვაერთებ, სხეულზე ვიკრავ და მასთან ერთად ვიძირები მორფეოსის სამფლობელოში.

*********************

- როგორ ფიქრობ მოვიგებთ?

- არ ვიცი ჩანიოლ ჩვენ საკმაოდ ძლიერი არმია გვყავს, ყველანი მე გამოვზარდე, იციან თუ რას ნიშნავს იყო სასტიკი, მაგრამ Moonchild- ის რეზერვაცია უძლიერესია. ხმები დადის მათ შვილზე, ამბობენ რომ უსასტიკესია.

- ასეა ჯექსონი ისე აწამა რომ მთელს სხეულში შიშმა დამიარა.

- El Diavlo-ს რეზერვაცია რამოდენიმე დღეში ჩამოვა, დამხმარე რაზმიც არ გვაწყენდა.

- რაზე ფიქრობ?

- ქაი როგორ არის, რამდენადაც მახსოვს მეგობრობდით.

- არ დაგვეხმარება, მის ომეგასთან ვიწექი და ისეთი რაღაცეები გავუკეთე რასაც არ მაპატიებს.

- მინჰო, ჩოი მინჰო?

- გამორიცხულია მისი სამივე ომეგა Moonchild- ის რეზერვაციის ლიდერის ალფების მეწყვილეები არიან.

MY LITTLE PRETTY OMEGA.  / Completed / ✔️Where stories live. Discover now