I gdy chcieliśmy już wracać, usłyszeliśmy hałas a ten hałas był za nami. Odwróciliśmy się i zobaczyliśmy dwóch ochroniarzy ktoZi wydawali się na bardzo niebezpiecznych. Jeden z nich był gruby i nie miał do końca zapiętych spodni a drugi był muskularny z bronią.
1o- Ręce do góry dzieciaczki smrodaczki!
G- *filmik*https://youtu.be/GAqWlbQ7lH8
2o- Ej panienki a gdzie maniery?
J- Wiecie co musimy robić?
F- WIAĆ!
Zaczelismy od nich uciekać. Natalia trzymała jaedena za rękę bo ledwo umiał chodzić. Nagle przede mną staną ochroniarz grubas z bronią.
1o- Teraz nam nie uciekn-
Nie dokończył bo kopnęłam go w klejnoty,dzwonki,jajeczka,bimbałki i sykną z bulu.
1o- AŁA TY SUKO
M- Tak to do starej powiedz
I zaczelismy dalej uciekać. Po chwili napotkaliśmy się na lula z Jackiem i wika.
N- Uciekamy!
W- Czemu?
Jg- Co jest?
Jd- Idą!
W i Jg- Kto!?
J- No chcą nas złapać!
Usłyszeliśmy strzały. To byli znowu oni. Zaczął wyć alarm.
L- ZWIEWAMY!
Lulu wzial Jacka na ramie (niczym św. Mikołaj swój worek) i zaczelismy znowu uciekać. Zdążyliśmy pójść do windy. Mieliśmy nadzieje ze już nie będziemy przed nikim już uciekać, ale niestety, nie wiem jakim cudem ale oni z dupy się wzięli na parterze.
G- Kurna co się teleportują jak endermany
Na- Dobra mam ich gdzieś
2o- Gdzieś? Uważaj bo tez cię zamkniemy jak twego chloptasia
Wtedy złapał ja za ramienia i ja chciał wsiąść.
L-Trzymaj!
Lulu rzucił Natalii perfum koko- szambonelle.Gdy złapała, psiknela mu prosto w oczy. Wtedy sie wydarl z bulu i ja puścił.
M-Dobra spieprzamy z tąd na dobre
Biegliśmy do wyjścia i WYSZLIŚMY Z TĄD CALI! Śmierdziało tak od szambonelli ze myślałam ze się uduszę. Pobiegliśmy do naszego wana.
J- W koncu!
F- Jesteśmy wolni!
M- Możemy iść!
N- To już jest koniec!
G- Nie ma już nic!
Na- Co xddd
W- Ej bo Jack i Jaeden nam umierają!
L- Jedziemy!
Zaczelismy jechać. Po kilku godzinach byłam śpiąca i położyłam się spać wtulona w noah. Noah tez poszedł spać wtulony we mnie. Pewnie robili nam zdjęcia hehe. Cieszę się ze udało nam się ocali jaedena. Nigdy nie przeżyłam takiej adrenaliny.Elo benc!
Przepraszam was za króciutki rozdział, nie mam czasu ostatnio :(
Mam nadzieje ze zrozumiecie to moi ulubieni ludzie💓🥺😂😏
CZYTASZ
Kochać amerykanina | Noah Schnapp💓
Lãng mạnTo jest moja 1 książka na wattpadzie i nom haha. To jest historia o 1 dziewczynie (mnie xd) i o jej KrAsZu (noah schnapp). Ostrzegam że książka jest pisana w śmieszny i poważny sposób (w skrócie mieszany). Także mam nadzieje że czytanie tego was nie...