Merhabalar efendimm💕 Nasılsınız görmeyeli? İyisi sizi bekletmeden ben konuya geçeyim.
Önceki bölümde aniden 1 yıl sonraya gittik diye şaşırdınız, biliyorum. Bu yüzden bu bölümde önceden haber vereyim dedim şoka girmeyin skkdk Zaman atlamaları bol olacak haberiniz olsun. Çünkü neymiiiş, finale çok az kalmıışşş. 🙃
(Her an final olabilir yani, emin değilim dndmdm)İyi okumalar, veeee
Seviliyorsunuuzz ❤️
***
Multimedia: Yağmur'un gelinliği 🌼
*Düğün günü*
(FEELS ÇIĞLIKLARINIZI DUYAMIYORUMM JFNDKD)Yağmur: Başkan biz şimdi cidden evleniyor muyuz? (05:47)
Mert: Ne?
Mert: Dur, algılayamsdım soruyu
Mert: Tektar sor.
Yağmur: Yazdığımı tekrar okusana.
Mert: Ha
Mert: Mantılıklı.
Mert: Evet?
Mert: Yani evet, evleniyoruz.
Mert: Bir kaç saat sknra
Mert: Galiba.
Mert: Uyuyup uyanırsak ve gvneş doğarsa
Mert: Ne diyoeum ben
Mert görüntülü arıyor...
Aramayı anında kabul edip arkama yaslandım. Yanımdakı lamba ve ekran ışığı yüzünden far gibi açılmış gözlerimle sessizce Mert'in görünür olmasını bekledim. Ekranda görüntüsü belirince parlaklığımı artırıp gözlerimi kıstım onu görebilmek için. Yerinde baya bi kurcalandıktan sonra nihayet ışığı yakmayı başarmıştı.
Yüzü görünür olduğunda istemsiz gülümsedim. Gözlerini kısıp, hafif çatık kaşlarıyla bana sorgulayan bakışlar attı. Şu an çocuk ne dese haklı kardeşim.
Alçak sesle, "Bu saatte hayatı mı sorguluyorsun Yağmurum?" dedi sitem eder gibi. Esneyerek, "Neden uyumadın yani neden, neden, neden?" diye sordu.
"Damat bey de pek aksiymiş bu gün." diye gülerek konuştuğumda yüzüne muzip bir gülümseme kondu.
Gülerek, "Sen damat beyi bi de yarın gör." dedi. "Seni görünce düşüp bayılacağım diye çok korkuyorum. Zırnık koklatmadınız ki gelinlikten."
"Bayılmazsın, merak etme." deyip güldüm. Çok kısa bir sessizlikten sonra, "Mert?" diye sordum kedi gibi.
"Efendim güzelim?"
"Heyecanlı mısın?"
En sıcak gülümsemelerinden biri kondu yüzüne. "Çok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Misafir Çocuğu || Texting (TAMAMLANDI)
Short StoryKüçükken annenin bana "büyüyünce kızımı sana vereceğim" diye söz verdiği misafir çocuğuyum. Ve unutmadıysan, sen de beni tanıyorsun. Not: Uzun süre önce yazıldığından, ilk bölümlere göre yargılamamanız önerilir.