Bir sınavım olduğu için iki gündür bölüm atamamıştım silver'larım bilginize :3
YOONGİ'DEN
Kesinlikle yapacağım. Bana tam anlamıyla inanmasını, güvenmesini sağlayacağım.
Ben bu kadarını bile asla beklememiştim. Ancak bu hareketi bazı şeylerin farkına varmama sebep olmuştu.
Mesela ben çabalamıyordum.
O kadar çok soyutlamıştım ki, bana inanmayacağına o kadar şartlamıştım ki kendimi, bu yüzden hiç çaba göstermemiştim.
Bana güvenmesi, inanması için uğraşmamıştım.
Ancak şimdi yapacaktım. Onunla daha çok vakit geçirmeye çalışacak ve bu vakitlerde kafasındaki benimle ilgili olan soru işaretlerini silecektim.
ISEUL'DAN
Gözlerimin içine bakarak sarf etti kelimelerini.
İçimden geçirdim bende. Dedim ki; umarım Yoongi, bunu başarırsın."Yemek söyleyelim mi? Ben acıktım."
Konuyu değiştirmek ve ortamdaki bu havayı dağıtmak için söylemiştim aslında ama acıkmadım da diyemezdim.
Sanırım içimdeki tatlı canavar yüzünden sürekli acıkıp duruyordum.
Elimi istemeyerek bırakıp ayağa kalkarken başıyla onayladı.
Canım çektiği için pizza söyledi ve beklemeye başladık.
Onu pizza konusunda ikna etmem biraz zor olsada Jaehwa'yı aratmış ve ikna olmasını sağlamıştım.
Sonunda kapı çaldığında ayağa kalktı ve siparişleri aldı.
Görüyordum. Geliyordu. Ne kadar kusursuz, muhteşem görünüyordu öyle. Canım pizzam.
Masaya koydu ve paketleri açarak önüme sürükledi.
"Bu sefer yiyeceksin değil mi?"
Tereddütle pizzaya baktı. Bu sefer üç tane büyük boy pizza vardı. Yani yine 'fazla yok zaten' deme gibi bir şansı yoktu.
Tamam içimde tatlı bir canavar olabilirdi ama hepsini yiyecek kadar da olmamıştım yani. Üstelik onun bu canavardan haberi yoktu.
"Ben aslında---"
"Yine mi yemeyeceksin yoksa? Bütün iştahım kaçıyor senin yüzünden."
Elimdeki pizzayı geri bıraktım ve beklemeye başladım. Yiyecekti, %100
Bir süre bana baktı ve ardından oflayarak bir dilim pizza alıp ısırdı.
Gülümsedim ve bıraktığım pizzayı geri alarak yemeye başladım.
Bir kutunun tamamını ve ikinci kutunun ise yalnızca bir dilimini ben yemiştim. Geri kalanların ise hepsini o yemişti.
Bir de yemeyeceğim diyordu. Resmen iki tane büyük boy pizzayı gömmüştü.
Çöpleri attıktan sonra geri geldi ve orta sehpanın üstüne oturarak bana bakmaya başladı.
"Bu gece burda kalacağım."
Bu söylediğine şaşırıp aptalca bir tepki verirdim ancak şaşırmamıştım. Çünkü Jaemin gelmeyeceğini söylemitşi ve Yoongi'yi birazcık tanıdıysam beni burda asla tek bırakmazdı.
"Tamam, kal."
Şaşırıp suratıma boş boş bakan taraf o olmuştu. Bu kadar kolay burda kalmasına izin vermemi tuhaf karşılamış olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Captive • Min Yoongi ✓
FanfictionBence okumayın. ... !! Bu kitap tamamen kurgu olup gerçek hayatta yaşanmaması gereken olaylar içermektedir. Stockholm sendromu iyi bir şey değildir ve hiç olmayacaktır. İçinde psikopatlık duygusu yatan bir insan aşık olup düzelemez. Aksine aşk sand...