☘ FİNAL ☘

3.7K 246 261
                                    

~1 Ay Sonra~

"Söylemiştim size, istemiyorum onu görmek falan. Unuttum anladınız mı? Çıkardım ben o adamı aklımdan."

Her zaman ki gibi takmışlardı işte. İstemiyorum diyordum. Neden ısrar ediyorlardı anlamıyordum bir türlü.

"İyi de Iseul ondan başkası olmaz, sende biliyorsun."

Küçük kardeşim her zaman ki gibi çok biliyordu.

"Jaemin sen onun bana ne yaptığının farkında mısın?"

Oflayarak ayağa kalkmış ve "Ben pes ediyorum. İkna olmayacak bu." diyerek odasına gitmişti.

İyi de haksız değildim ki ben.

"Birtanem, bebeğim, güzelim, sevgilim benim. Lütfen ya. Ne olursun? Beni seviyorsan hm?"

Yoongi bile onu savunuyordu. Çıldıracaktım.

Takmışlardı gelinliğini o adam tasarlasın diye. İstemiyordum işte. İs-te-mi-yo-rum.

"Yoongi! Adam bana ne dedi duymadın mı!?"

'Sizin göbeğiniz var, ölçülerde sıkıntı olacak' demişti.

Göbek değil benim bebeğimdi o. Benim bebeğime göbek demişti. Bunu affedemezdim.

"Haklısın sevgilim, haklısın. Ama biliyorsun o en iyi---"

"İyi falan değil. Sırf erkeklerden hoşlanıyor diye o olsun istiyorsun, kıskançlığına!"

Eliyle sertçe kendi alnına vurdu ve ardından ayağa kalktı.

"Tamam birtanem. Yarın senin için buraya bir sürü stilist getireceğim ve hangisini istiyorsan gelinliğini o tasarlayacak, tamam mı?"

Kocaman gülümsedim ve beline sarıldım.

"Teşekkür ederim, bana katlandığın için."

'Tch' sesi çıkararak saçımı kulağımın arkasına attı.

"Sana katlanmıyorum, sana aşığım."

Kocaman gülümsedim ardından sevinçle konuştum.

"Yoongi! Bugün Jaehwa ve Sunyeon ile alışverişe çıkacağız! Elbiseleri için aksesuar bakacaklar! Çol heyevanlıyım!!"

Düğünümüzü kendi aramızda yapacaktık. Zaten başka kimsemiz yoktu bizim.

Jaemin, Jaehwa, Sunyeon, Jungwoo, Leehe ve Doyoung.

Biz böyle mutluyduk. Bozulmak istemiyorduk.

O gün...

Yoongi bana hayatımı yetimhanede geçirme sebebimin kendi babası olduğunu anlattığında bunu ilk olarak Jaemin ile konuşmuştum.

Aldığım kararlar sonucu annemlerin evine konuşmaya gittiğimde bana 'biz sensiz yaşamaya alıştık Iseul' demişlerdi. Ve ben onları hayatımdan tam anlamıyla silmiştim, Jaemin de öyle.

Yoongi'yi asla suçlamamıştım. Çünkü o benim için -üstelik ben olduğumu bilmeden- ailesini terk etmişti. O onlar gibi değildi. Masumdu.

Birkaç gün sonra Yoongi babası tarafından tehtid edilmişti.

'Eğer evine dönmezsen, o kıza herşeyi anlatırım' demişti. Ancak Yoongi'nin ondan önce davrandığını öğrendiğinde ise deliye dönmüştü.

Günlerce bize musallat olmuş, hayatımıza kabus gibi düşmüştü.

Bizi onun elinden kurtaran isim kimdi peki? Doyoung...

The Captive • Min Yoongi ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin