~ 3 Yıl Sonra ~
"Jelly! Ne olursun koşma! Düşecek!"
Sözümü bir türlü dinlemiyordu keratalar.
"Yakaladım!"
İmdadıma yetişen sevgili kardeşime minnetle baktım ve yavaşça yürüyerek yanlarına gittim.
Oğlumu kucağıma alamasamda dayısının kucağındayken kocaman öptüm.
"Hadi Jaemin. Onu içeri götür."
Gözlerini devirdi ve oflayarak söylenmeye başladı.
"Neden ben? Neden?"
Yüzüme üzgün bir ifade yerleştirdim.
"Hamileyim ben ya!"
Tekrar gözlerini devirip uzaklaşırken konuştu.
"Sanki ben dedim hemen ikinci çocuğu yapın diye. Pardon ya üçüncü!"
Eve girdiğinde gülmeden edemedim.
Üçüncüye değil ikinciye hamileydim. Sadece ikizlerim olacaktı o kadar.
Jaehwa henüz çocuk istemediği için benim çocuklarıma takmış durumdaydı.
Ama Jaemin cidden çok acele ediyordu. Daha bu yıl evlenmişlerdi.
"Iseul abla, Minji ne zaman gelecek?"
Minji, Doyoung ve Lehee'nin kızıydı. Jelly onu kendi bebekliğine çok benzettiği için fazlaca seviyordu.
Jelly demişken... Onu bir yıl önce almıştık. Ailesi çok fazla olmasa da biraz zorluk çıkarmışlardı ancak bu konuda da Doyoung imdadımıza yetişmişti.
Yoongi onun eğitimi ve yaşamı için en iyi şartları sağlıyordu.
18 yaşına geldiğinde onu en büyük hayali olan Fransa'ya okumaya gönderecekti. Ama Jelly'nin bundan henüz haberi yoktu. Süpriz.
Jaemin'in sesiyle düşüncelerimden ayrıldım.
"Abla! Ben eve geçiyorum diyorum! Nayoon'un yanına geç diyorum!"
Yüzümü buruşturdum.
"Ne bağırıyorsun ya?"
Gözlerini devirdi ardından yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Duymuyorsun ama güzelim. Bu arada Yoongi'yi aradım. Geliyormuş."
Gözlerim kocaman bir şekilde umutla ona baktım.
"Peki o?"
Güldü ve onayladı.
"Merak etme kiraz da almış."
Sevinç çığlıkları atarak yanağından makas aldım ve eve girdim.
Nayoon'u kucağıma aldığımda anında kollarıma gömülmüştü. Uykusu gelmişti tabii. Ne kadar yorulmuşlardı...
Hafifçe sallarken uyuya kaldığında gülümsedim ve onu odasına yatırarak aşağı geri indim.
Henüz bebekti ama ben 6 aylık olsamda ikizlerimden dolayı 15 aylık hamileymişim gibi görünüyordum ve bu yüzden onu taşımakta zorlanıyordum.
İkizlerim... Biri kız biri erkek olacaktı. Bu seferki hamileliğimde duygusal değildim. Sadece canım çok fazla şey çekiyordu.
Nayoon beni çok zorlamıştı. Karnımdayken çok yaramazdı ancak doğduktan sonra oldukça sessiz bir çocuk olmuştu. Babasına çekmiş olmalıydı. Sürekli uyku modundaydı. Onu çok seviyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Captive • Min Yoongi ✓
FanfictionBence okumayın. ... !! Bu kitap tamamen kurgu olup gerçek hayatta yaşanmaması gereken olaylar içermektedir. Stockholm sendromu iyi bir şey değildir ve hiç olmayacaktır. İçinde psikopatlık duygusu yatan bir insan aşık olup düzelemez. Aksine aşk sand...