I prolog

7.3K 191 2
                                    

I POGLAVLJE

"Ina?" Javila se zbunjeno.

"Heej, Sarice. Šta radiš? Je l si sama? Idemo u jedan izlazak. Spremi se kod tebe sam za trideset minuta. Nemaš pravo da ne prihvatiš moj poziv. Znam da si sada sama jer da je onaj Marko tu, ne bi se javila. Znaš šta će se dogoditi ukoliko ne budeš spremna kada dođem."

Sara nije stigla ni da odgovori, Ina je već prekinula. Ispričala je tako brzo da ni u jednom trenutku Sara nije mogla jednu reč da progovori. Krenula je ka svojoj spavaćoj sobi jer nije htela da iskušava Inu. Znala je dobro da je ona spremna na sve.

Dok je birala haljinicu, razmišljala je zašto ne bi izašla, petak je svakako. Marko je umoran, ne želi da ga uznemirava sada. Kada je pronašla u svom ormanu prelepu bež haljinicu odlučila je da je ona ta.

Kao što je i obećala, pola sata nakon Ininog poziva, zvono u stanu se oglasilo.

"Stižemm!" Uzviknula je Sara dok je po poslednji put proveravala svoj izgled večeras. Bila je zadovoljna. Povremeni treninzi su učinili svoje tako da je uvek bila zadovoljna svojim izgledom.

"Vauu, top si!" Progovorila je Ina odmah nakon što je Sara zaključala vrata svog stana.

"Nisi ni ti loša."

Klub je bio pun. Kao i uvek Ina je pronašla način kako da uđe a da ne čeka predugačak red. Krenule su ka šanku, tamo uvek ima slobodnog mesta, svakako će kasnije biti na podijumu pa im trenutno mesto nije ni bitno.

Dok je Sara ispijala svoje piće imala je čudan osećaj. Osećala je pogled na sebi ali kada bi se okrenula oko sebe nikog ne bi primetila. Poslednji put kada se okrenula i shvatila da je to samo ona umislila, samouvereno je krenula ka podijumu.

Potrebno joj je da izbaci višak energije. Volela je da igra, samo to osim Ine niko nije znao. Kada god bi u svom stanu bila sama, pojačala bi muziku do kraja i prepustila bi se istog trenutka melodiji.

Već umorna Sara krenula je ka Ini. Nije se ni malo iznenadila kada je videla da Ina ima društvo. Ina je bila slobodna devojka i uživala je u svojoj slobodi. Život je živela punim plućima, svakog trenutka bi pronašla svoju zabavu ali nikada ni sa jednom 'zabavom' ništa nije imala.

Kada je prišla bliže šanku shvatila je da je to Miloš, dečko sa kojim su danas ispijala kafu. Miloš je bio simpatičan, zgodan, ali obe su u njemu videle samo druga. Sara zbog toga što je na korak do venčanja a Ina zato što nije bio njen tip.

"Devojke kada ste već tu, pridružite mi se. Nama je svakako dosadno a i vi nećete biti same."

"Ja sam za, Sara?" Ina je odmah odgovorila i čekala odgovor svoje drugarice. Sara nije htela da pokvari atmosferu pa je samo klimnula glavom. Ovako umorna nije mogla da smišlja razloge zašto ne želi i još dodatnih pola sata objašnjavanja zbog preglasne muzike.

Krenule su ka Miloševom separeu ne sluteći da će se jedna od njih jako kajati. Nisu ni slutile da bi im mnogo bolje i sigurnije bilo u blizini šanka.

Dok su koračale ka separeu, čudan osećaj je kolao Sarinim stomakom. Imala je osećaj kao da je neko pogledom prati. U separeu ih je dočekala veoma vesela ekipa.

Sara nije bila raspoložena za nadglašavanjem zbog muzike pa je samo kratko svima pružila ruku i tiho izgovorila njeno ime. Kada je stigla na samom kraju njihovog separea ugledala je prezgodnog muškarca koji joj se istog trenutka zgadio kada je sagledala celu sliku.

Pored muškarca su stajale dve 'devojke' koje su plazile po njemu sa svih strana. Bio joj je to odvratan prizor. Kada je krenula ka Ini, začula je hrapav muški glas.

"Da li bi nam se pridružila?" Okrenula se ka muškarcu koji joj je bio sada još bliže i uputila mu svoj hladan pogled.

Nije imala snage za raspravu sa njim, krenula je ka Ini i samo se nasmejala. Ostatak društva je bio veoma prijatan.

Ina i Sara su ludovale do kasno u noć. Sara je bila srećna jer je petak. Imaće ceo vikend za oporavak. Odavno se nije ovako provela. Nijedne sekunde se nije pokajala u stanu bi svakako samo sedela i gledala još jedan film koji može gledati u svakom trenutku.

Ni sama nije znala ali neka je sila privlačila ka muškarcu koji joj je bio odvratan. Dok je gledala ka njemu setila se njegovog hrapavog glasa, nesvesno je upoređivala Marka sa ovim odvratnim muškarcem. Svesna je i te kako da je Marko prosečan muškarac. Nije zgodan ali njoj to i nije bitno, voli ga onakvog kakav je.

Istog trenutka kada je primetila u kom pravcu kreću njene misli krenula je ka podijumu. Najbolji način za sklanjanje nepotrebnih misli u najudaljeniji deo mozga.

Ponovo ti 🔚Where stories live. Discover now