XXV poglavlje

3.6K 116 0
                                    

Luka P. O. V.

Posmatram je kako mazi svoj stomak od trenutka buđenja.

"Zašto stalno maziš svoj stomak Sara? Do sada to nisi radila ali od kada si se vratila izgleda kao da ti je to prešlo u naviku?" Upitam vrlo jednostavno pitanje ali primetim da se odmah ukočila i na brzinu sklonila svoju ruku.

"Imam povremene bolove pre menstrualnog ciklusa pa imam naviku odavno da rukom prelazim preko stomaka. Verovatno tako sama sebe ubeđujem da imam manje bolove." Nasmeje mi se tužno i shvatim da je ovo samo jadan izgovor koji je morala nabrzinu da izgovori. Setim se i da je sama sebe optužila da je ubila nekog. Sve je to sumnjivo.. Stavim sebi mentalni potsetnik da to moram dodatno istražiti.

"Idemo da jedemo." Promenim temu i pružim joj ruku kako bi krenula za mnom.

"Hoćeš da nam pripremim nešto?" Upita me dok hoda za mnom.

"Možeš ako želiš. Nedostaje mi tvoja hrana." Iskreno odgovorim.

"Pogledaću šta imaš od sastojaka." Posmatram je kako otvara ormariće redom i pravi plan šta će nam spremiti.

"Špagete sa pavlakom i piletinom?" Upita me nakon što je pregledala sve sastojke.

"Može."

"Za dvadesetak minuta je spremno."

"Obaviću neke razgovore u radnoj sobi za to vreme."

"Luka spremno je." Prekinem razgovor što pre, ostavim telefon i odlučim da ipak rizikujem.

Sara je sve pripremila i očigledno je da je samo mene čekala. Nakon prvog zalogaja shvatim da bih mogao ovo svakog dana da jedem.

"Da li bi htela da budemo u vezi?" Na brzinu izgovorim jer ni sam nisam siguran kako bih trebao da je pitam. Shvatim da sam izabrao pogrešno vreme kada se Sara skoro zadavi hranom.

"Sara, polako." Brzo joj pritrčim i sipam joj vodu dok gledam kako se bori za vazduh.

"Dobro sam." Pet minuta kasnije odgovori kada primetim da me posmatra. "Ti si ozbiljan?" Upita me dok čeka moju reakciju.

"Da Sara. Trebali bi da ovo definišemo. Verovala ili ne lepo mi je kada se probudim pored tebe i kada te posmatram dok toneš u san." Uhvatim joj ruku kako bih potvrdio sve moje reči dok očekujem njenu reakciju.

"Sve ovo je brzo. Ali mislim da možemo pokušati." Sa malim osmehom mi odgovori i odahnem jer je na neki način pristala.

Nakon obroka skupi sve sudove i ostavi ih u mašini. Gledam je kako je u svakom poslu pedantna i uredna. Sve radi sa lakoćom i uživanjem. Spolja izgleda krhko i lako lomljivo ali znam da je ona jedna jaka i sigurna žena koja kroz sve ove prepreke koje joj je zivot naneo na putu korača hrabro. Znam da voli i svoj posao, barem onaj koji je do sada radila. Primetio sam da sada ne žuri za potražnjom istog jer verovatno ima ušteđevinu. Sve što radi, voli da uradi najbolje što može i volim tu njenu upornost.

"Zamislio si se." Gledam je kako hoda ka meni u mojim trenerkama koje su joj dva broja veće ali i pored toga ona izgleda privlačno.

"Razmišljam kako bi mogli da počnemo sa obeležavanjem ovog stana. Tvoj smo već donekle obeležili." Zagnjurim glavu u njen vrat kako bih uživao u njen divni opijajući miris. "Tako divno mirišeš." Ostavim joj jedan poljubac u vrat dok posmatram njenu reakciju.

Prstima mi prođe kosom i shvatim da je to potvrda za sve što sledi.

"Dođi." Uhvatim je oko struka zatim je spustim na trpezarijski sto. "Želim da te probam." Primetim da se uozbiljila i da čeka moj sledeći pokret. Ostavim joj još jedan lagan poljubac na vrat a zatim lagano zakačim prste oko trenerke. Traži moje usne kako bi skupila hrabrosti za ovaj korak. Shvatim da ovo radi prvi put i budem zadovoljan jer ću biti prvi.

"Opusti se." Bacim trenerke na pod  i protrljam dlanovima njena bedra. Otme joj se uzdah dok promatra svaki moj pokret, strepeći za sledećim.

"Raširi noge." Učini odmah što sam i zahtevao kada joj pocepam gaćice. "Ovo nam nije potrebno." Ostavljam joj poljupce od kolena sve do bedra. Neprimetno pokuša da skupi noge ali je ubrzo sprečim. Posegnem rukom i skinem joj majicu koja je podjednako nepotrebna. Shvatim da ispod majice nema ništa što istog trenutka probudi moju erekciju. Ispružim ruku i lagano srednjim prstom pređem njenim središtem, nastavim laganim pritiskom o njen klitoris.  Primetim njenu borbu kojom bi rado skupila noge i posljednje atome snage kako se bori da ostane u tom položaju. Ubacim i drugi prst dok nežno trljam klitoris, zabaci glavu i iz grla joj se otme uzdah zadovoljstva.

"Poljubi me." Začujem molbu u njenom glasu i odlučim da joj ispunim želju.

"Luka." Nastavi da doziva moje ime dok se bori kako ne bi svršila pre vremena. Ubacim jezik pre nego što svrši dok joj se mišići napinju.

"Izdrži još malo."

"Ne mogu, Luka." Moli me da ubrzam pokrete dok prelazim klitorisom. "Luka." Izgovori moje ime pre nego što svrši i vidim joj u očima sjaj.

"Obgrli me rukama oko struka." Posluša moj zahtev i odlučim da ćemo nastaviti u teretani. "Imaš teretanu?" Šokirano upita dok radoznalo razgleda opremljenost iste.

"Mhm."

Skloni moju ruku ispod njene zadnjice dok nestrpljivo očekuje da vidi koju ću spravu izabrati. Gleda me u oči.

"Kondom." Totalno sam zaboravio.

"Nemam." Odgovorim kada shvatim šta sam uradio. "Moraš onda da paziš."

Sedne u moje krilo a zatim se lagano spusti na moju erekciju. Ubrzavam pokrete i primetim da joj veoma malo fali. Produbi poljubac dok me sa nestrpljenjem gleda. Dva prodora i osećam kako joj se mišići stežu.

"Gotova sam." Govori mi dok mi ostavlja nežan poljubac.

Ponovo ti 🔚Where stories live. Discover now