XXX poglavlje

3.4K 117 4
                                    

Sara P. O. V.

Mesec dana kasnije

"Dobro jutro, gospođice."

"Dobro jutro, Milena."

"Dobro jutro, gospođice."

"Dobro jutro."

Evo me, vratila sam se životu. Setim se svako veče pre spavanja moje bebe koja je trebala za dva meseca da bude pored mene, ali sada sam jača. Ina me je tako prodrmala, nedelju dana sam imala 5 obroka dnevno a onda se tako nastavilo. Svakog jutra Ina me čeka sa doručkom, par puta sam se probudila pre nje kako bih joj spremila doručak. Nedelju dana nakon izlaska iz bolnice dobila sam uslov da ću ili sama pronaći posao ili će Ina sama pronaći.

Sklopile smo dogovor da ćemo se preseliti u veći stan, naravno na to nisam imala ništa da kažem jer sam svesno sebe dovela u ovakvo stanje.

Obe smo završile ljubavno poglavlje. Nisam sigurna šta se dogodilo sa Inom i  Milošem ali već mesec dana nije došao kod nas. Luku nisam videla od onog dana i sigurna sam da više i ne želim da ga vidim.

"Gospođice, imate sastanak za pola sata."

"Znam Ivona, hvala." Postala sam jedna od bitnijih osoba u firmi koju sam sasvim slučajno pronašla dok sam šetala gradom. Ina je ponosna na mene iako vidim da je svoj život totalno zapostavila zbog mene.

"Gospođice, šef Vas zove."

"Dolazim."

"Zvali ste me." Izgovorim kada uđem u kancelariju. Kao i uvek u raskošnoj fotelji ugledam gospodina Miodraga. Starijeg čoveka koji me od prvog dana gleda kao svoju ćerku.

"Dođi Sara." Rukom mi pokaže ka stolici preko puta njega pa sigurnim korakom krenem ka stolici. Nešto što sam naučila ovde jeste da i kada grešiš moraš biti samouveren. Najmanja greška i bićeš sažvakan u sekundi i to će uraditi osobe koje su uvek tu za tebe.

"Prezentacija je bila odlična. Pričao sam i sa saradnicima jednoglasno smo odlučili da si ti najbolja za ovaj projekat. Vodićeš sastanke kao što ćeš i posećivati raznorazne skupove koji su veoma bitni za našu kompaniju. Voleo bih kada bi prihvatila moj predlog." Srdačno je završio svoj govor. Nemo sam gledala i u svojoj glavi ponavljala njegov govor. Ne mogu reći da sam ovo očekivala jer je ovo milionski ugovor ali sam ponosna jer sam uspela.

"Moram da razmislim. To je velika odgovornost ali čast mi je u svakom slučaju."

"Naravno. Imaš nedelju dana da razmisliš, nakon toga ukoliko prihvatiš moju ponudu na osnovu svog osećaja stvorićeš svoju ekipu koja će za tebe raditi na ovom projektu. Naravno ukoliko ne prihvatiš nastavićeš kao i do sada."

"Hvala Vam puno. Čast mi je. Javiću vam u najkraćem mogućem roku."

"U redu. Slobodna si sada."

"Prijatan dan."

Šokirano hodam ka svom stolu i ne mogu da verujem šta se upravo dogodilo. Imam ovakvu šansu ali ne želim da bilo šta uprskam. Dovoljno sam stvari u mom životu uništila.

Pokušala sam sa njom da pričam ali je bezuspešno. Odlučila sam da ću joj pokazati da mogu sama o sebi da brinem a onda ću se ja posvetiti njoj. Ne želim više da budem sebična.

Prezentacija je odlična, dobila sam ponudu da za mesec dana budem jedna od glavnih koji će voditi najveći projekat koji je ova firma dobila. Znam da se sada ovde nalazim samo zbog Ine. Sutra imam slobodan dan tako da ćemo to iskoristiti za šoping.

Kupovina u marketu mi je prijala. Čudno ali sam uživala u kupovini proizvoda. Pokušavam da stignem do stana pre nego što mi se sadržaj kesa rasprostre po celom hodniku, ali to izgleda kada nemoguće.

Kada ugledam kako stoji ispred našeg stana kese mi skliznu i munjevitom brzinom završe na hodniku.

"Ti? Ovaj.. Izvini.. Nisam te očekivala." Ne znam ni kako da reagujem a ni šta da kažem.

_______________________________

👋💥

Ponovo ti 🔚Where stories live. Discover now