XIX poglavlje

3.9K 134 6
                                    

Luka P. O. V.

Nedelju dana. Tačno nedelju dana nisam video Saru. Ne znam ni gde se preselila, ali to uopšte nije problem. Jedan poziv i poruka na telefonu ukazuju da je adresa tu. Još nekoliko sastanaka i stižem.

Sara P. O. V.

Danas je dan za čišćenje. Od kada sam se probudila imam neku želju za čišćenjem. Pokupim smeće i odmah krenem sa usisavanjem.

Pauza je za ručak. Nakon ovakvog čišćenja mislim da sam zaslužila. Odlučim da se počastim picom iz obližnjeg lokala. Naručim picu i krenem odmah na tuširanje. U prolazu bacim pogled na sat i ne mogu da verujem da mi je ceo dan prošao u čišćenju. Osam je sati, sada shvatam zbog čega mi se vrti u glavi. Požurim da se istuširam pre nego što stigne pica.

Zvono se oglasi dok izlazim iz tuš kabine. O ne, dohvatim bademantil i krenem ka vratima pre nego što se dostavljač vrati ili poludi od čekanja. Kada shvatim da ipak nije dostavljač još više prilepim bademantil za telo.

"Ti?" Upitam zbunjeno.

"Ponovo ja. Lepa dobrodošlica." Govori mi sa provokativnim osmehom. "Preuzeo sam picu od dostavljača da ne čeka, sada vidim da sam dobro postupio. Nećeš da me pozoveš unutra?" Upita me dok me skenira.

"Da, ovaj uđi. Odmah se vraćam." Nekako progovorim dok žurim ka spavaćoj sobi kako bih nešto prikladno obukla.

Stojim ispred garderobera i razmišljam šta mogu da obučem. Lupim sebi šamar u svojoj glavi kada shvatim o čemu razmišljam. Obučem trenerke koje su bile prve na polici i najobičniju majicu.

"Nisi morala da se mučiš, svakako nam garderoba nije potrebna.." Kroz smeh mi Luka objašnjava.

"Luka." Opomenem ga dok tražim mesto pored njega.

"Šalim se, nemoj odmah da se ljutiš."

Osim osmeha ništa više nije dobio. Nenormalno sam bila gladna tako da sam odmah dohvatila parče pice.

"Ako nastaviš tim tempom moraćemo da naručimo još 4 pice."

"Umorila sam se a kada sam umorna mogu mnogo da pojedem."

"Hm.. Šta si radila?" Pažljivo me gleda dok postavlja pitanje kao da očekuje neki odgovor koji se njemu neće svideti..

"Čistila sam celog dana, šta bih mogla da radim?"

"Ne znam." Tiho doda i ispusti uzdah olakšanja. Tek sada shvatim na šta je on mislio. Perverznjak.

Odlučim da zanemarim temu i da pređem na sigurniju.

"Zašto si došao? I kako si pronašao moju adresu?"

"Zašto ti sumnjaš u mene?" Samouvreno me upita dok uzima poslednje parče pice. Poslednje parče? Ja sam još uvek gladna.

"Gladna si još uvek, zar ne?" Primetio je moj pogled, sigurna sam. Ovakve sitnice koje primećuju samo Ina i on me oduševljavaju.

"Mhm."

"Podelićemo." Govori mi dok se još više približava. Malo pre dok sam gledala idealno mesto za sedenje koje će biti dovoljno udaljeno od Luke a sa druge strane dovoljno blizu da ne primeti da ga izbegavam shvatim da je moja procena totalno pogrešna.

"Predomislio sam se, pojedi ti sve." Znam, sigurna sam da se njemu još uvek jede ali kada bi naručili jednu picu više dostava bi stigla tek za pola sata. Suviše kasno.

"Ali i ti si gladan." Govorim mu dok gledam kako proučava svaki moj pokret.

"Pronašao sam drugo rešenje za moju glad." Mig i ja cela gorim. Ne, ne. Sara, dovedi se u red. Ne možeš na jedan njegov sasvim običan pokret tako da reaguješ.

"Podelićemo." Govorim mu dok delim  parče pice na polovinu.

"Kažeš da je sigurnije da samo hranu delimo."

"Luka, ponovo ti." Kroz osmeh gledam svaki njegov pokret i shvatam da volim i njegove pokrete, mimiku, apsolutno sve što ima veze sa njim.

"Vidiš nešto što ti se sviđa?"

"Mhm, mnogo." Tiho šapnem na njegovim usnama.

"Opasni smo."

"Možda malkice." Sa velikim osmehom izgovorim dok prelazim rukom po njegovom savršenom licu. Svaki pokret pažljivo pratim, želim da zapamtim svaki detalj.

"Možemo nešto pametnije da radimo, znaš?"

"Možemo?" Upitam dok u sebi razmišljam da li sam na to spremna. Prošlo je 4 meseca. Mogu ja to, potrebno mi je ovo ako želim da nastavim dalje. Planirala sam da ću otvoriti novo poglavlje u svom životu, ali Luka je došao na mojim vratima. Nisam mogla samo tako da se okrenem, svesna sam njegovog uticaja na moje telo, ponašanje...

Odgovorim dobijem u vidu poljupca. Počinje lagano kao da želi da se uveri da se ovo stvarno dešava. Nežno prelazi mojim obrazom svojom hrapavom rukom.

Obmotam noge oko njegovog struka dok me nosi do spavaće sobe. Grize mi vrat i skida trenerku, odmah zatim i svoju košulju.

"Sigurna si da želiš ovo?" Upita me dok u njegovim očima jasno vidim požudu.

"Sigurna sam." Obgrlim ga rukama oko vrata dok čekam da zatvori vrata spavaće sobe. Nosi me u naručju dok nogom zatvara vrata.

"Nedostajala si mi." Govori mi u trenutku strasti. Sigurna sam da je samo to u pitanju, ništa više. Polako me spušta ispred kreveta kako bi se oslobodio svoje odeće.

"Hoću ja." Progovorim nesigurno dok malenim koracima idem ka njemu koji je udaljen samo dva normalna koraka. Prestaje da se svlači i prati svaki moj pokret. Počinjem od košulje koja je prelepa ali sada nam nije potrebna. Skidanje košulje je najlakši deo, dok otkopčavam kaiš na njegovim pantalonama odlučim se za ludi potez koji do sada nikada nisam radila i za koji nikada ne bih skupila hrabrosti. Skidam pretposlednji komad odeće i gledam njegovo razvijeno telo. Bokserice su sada na njemu jedini odevni predmet. Kleknem na
kolena i  krenem sa skidanjem bokserica.

"Sara.." Šapatom izgovara moje ime dok pokušava da se obuzda. Ne dajem nikakav odgovor, stojim tako par trenutaka dok skupljam mrvice hrabrosti. "Opusti se." Shvati da ovog puta neću odustati. "Dođi." Govori mi dok me podiže.

"Moraš prvo da se opustiš, ne moraš ništa da radiš što ne želiš." Rukom mi mazi obraz i započinje lagani poljubac. Nisam ni shvatila kada smo stigli do kreveta. Ležim pored Luke dok mu uzvraćam poljubac. Prebaci me u svoje krilo i nastavi sada već strastveniji poljubac.

Shvatim da sam spremna da i želim ovo da uradim. Poljubim Luku još jednom a zatim ostavim još jedan nežan poljubac na njegovim usnama dok se spuštam prema njegovim boksericama. Skinem ih ovog put i bacim na drugi kraj sobe. Bez treptaja gledam u njegov polni organ i sada preispitujem svoju odluku da ja to mogu.

Možeš ti to Sara, govorim sebi dok krećem prvo rukom da ga obrađujem. Počinjem od vrha kada začujem Lukino stenjanje.

"Opusti grlo." Govori mi dok me hvata za kosu. Deo obrađujem ustima dok ostatak obrađujem rukom. Osećam kako se ukrutio i kako mu malo fali da svrši.

"Drugi put ćemo završiti ovo. Moram da te osetim." Govori mi Luka dok me baca ispod sebe. "Ako budem grub kaži mi." Bez treptaja očekujem kada ćemo se spojiti i znam da će boleti jer dugo nisam imala odnose.

Blagi bol osetim kada Luka uđe u moju nutrinu.

"Sara?" Upita me kada ispustim blagi uzdah bola.

"Dobro sam." Izgovorim dok čekam da se pomeri. Kao da čita moje misli, krene sa blagim pokretima. "Luka, dobro sam." Isfrustirano izgovorim dok ga požudno ljubim. 

Ubrzava pokrete i ulazi celom dužinom.  Zbog iznenadne boli grebem noktima njegova leđa i sigurna sam da će dugo imati dokaze i sećanja na ovu noć.

__________________________

😍💓

Ponovo ti 🔚Where stories live. Discover now