III POGLAVLJE
Luka P. O. V.
"Dosadni, šta radiš?" Na ovaj nadimak, Luka je samo preokrenuo očima. Miloš je uvek bio taj za zabavu dok je Luka morao da se izbavi svih okova koji su ga okruživali. Da bi u tome uspeo morao je danonoćno da radi, ali na korak je ka uspehu. Kasnije će samo širiti svoj posao i uživaće posle dužeg vremena.
"Završavam neku dokumentaciju."
"Neverovatno si dosadan, idemo u izlazak. Okupio sam ekipu, čekamo te u tvom klubu." Odgovorio je brzo Miloš, znao je da je Luka opterećen svojim poslom ali još bolje je znao razlog zbog čega je takav.
"Dolazim za 1 sat najranije."
"Čekamo te, požuri."
Kada sam završio svu potrebnu dokumentaciju, krenuo sam ka stanu. Prvo tuširanje a onda izlazak. Do stojim ispred ogledala i razmišljam šta bih mogao da obučem, stiže mi poruka. Verujem da je ponovo keva. Potrebne su joj ili neke informacije ili samo da vidi šta radim. Svaki dan mi je po istom šablonu ne razumem njenu potrebu za svakodnevnim pozivima. Ovog puta joj neću uzvratiti poziv, žurim svi mene čekaju a ne volim da kasnim.Odmah nakon ulaska u klub, situaciju koju ugledam mi izmami osmeh na lice. Večeras su svi odlučili da dođu ovde. Biće pravi bum kada ostvarim svoj plan a to je lanac klubova, možda pogledam čak i još nešto drugačije. Dosta mi je bilo mojih roditelja i njihovih želja koje moraju da se ostvare. Baš zbog njih sam i postao ovakav.
Krećem ka mom ličnom separeu jer kada god izlazimo moje društvo može bez mene da se zabavlja. Dj nije loš ali mislim da bi mogao biti još bolji, videću šta mogu uraditi povodom toga.
"Oo konačno si stigao. Neko bi pomislio da nikada nećeš ni doći."
"Nisam mogao pre." Odgovorim kratko i krenem ka kraju separea. Tamo je pogled uvek najbolji i teško je doći do mene na ovakvoj udaljenosti.
Ispijam već drugu čašu viskija kada primetim Miloša sa još dve devojke kako se približavaju našem separeu.
Od kada sam ušao u separe, par devojaka je stiglo. Dve su pokušavale meni da se uvale ali veče je tek počelo. Ja biram, ne one.
Nakon što su se brineta i crnka pozdravile sa svima, brineta je odmah sebi pronašla mesto, dok je crnka razgledala. Krenula je ka meni, pretpostavio sam da me nije ugledala jer sigurno ne bi došla. U početku je bila zadovoljna kada me je ugledala ali kada je primetila dve devojke koje su bile oko mene, okrenula se i krenula ka svojoj drugarici.
"Da li bi nam se pridružila?" Ne znam zašto sam to izgovorio, verovatno samo da bih je iznervirao. Sa svima se pozdravila, mene nije udostojila ni normalnog pogleda.
Cele noći je bežala. Igrala je tako zavodljivo. Jednim potezom, sasvim slučajno mi je pokazala da je ona zabranjena. Verenički prsten koji je bio na njenoj ruci meni konkretno ništa nije značio ali znao sam da njoj jeste.
Nakon odličnog provoda, Miloš me je obavestio da će oni otići do obližnjeg restorana i da ako želim krenem sa njim. Svakako sam ostao sam, devojke su primetili da nisam zainteresovan pa su otišle nakon pola sata. Krenuvši ka izlazu jedan od radnika mi je prišao u pola koraka i rekao da me neko čeka u kancelariji.
"Bitno je gospodine."
"U redu, dolazim za minut. Miloše, idite vi stići ću vas. Moram da završim nešto."
"Čekamo te."
'Bitna poseta' u mojoj kancelariji je bila ni manje ni više nego usputna šema. Ne znam na osnovu čega je onaj radnik rekao da je bitno. Verovatno je novi pa još uvek nije upoznat sa pravilima. Za njega će biti bolje da ih nauči što pre.
"Slušam Vanesa." Dodao sam kratko nakon što sam zatvorio vrata svoje kancelarije. Dok sam išao ka svom stolu Vanesa je skočila na mene.
"Prestao si da me zoveš. Zašto Luka?"
"Vanesa da li je tebi dobro. Dva puta smo spavali zajedno i mislim da sam bio jasan da ništa više od toga ne želim. U čemu je onda problem?"
"Mogli bismo da ponovimo."
"Ne. Moram da idem. Nemoj više da me tražiš." Ne razumem zašto bilo šta očekuju? Veoma sam jasan da su one kratkotrajna roba. Same su sebi dozvolile da budu u toj 'klasi'.
Restoran je bio prazan kada sam ušetao osim jednog stola, prepoznao sam da je to moja ekipa. Zapazio sam da me crnka prva primetila ali da je odmah skrenula pogled.
Pronašao sam slobodno mesto do Uroša. Sa njim sam uvek imao teme za razgovor. Bio je uvek raspoložen za izlazak i za ludu zabavu. I ja sam bio takav sve dok nisam bio prinuđen da se promenim. Osnujem sopstveni posao i preuzmem određene odgovornosti. Još par nedelja i pridružiću im se u čarima života.
Dok sam čekao da mi stigne 'večera' poslao sam Milentiju poruku da zamenimo mesta. Iskušaćemo malo crnku. Promenila je držanje kada je čula Milentija kako me ljubazno puta da se zamenimo.
Razmišljao sam odakle je poznajem ali nikako nisam mogao da se setim. Svaki moj pokušaj za razgovor ona je sabotirala. Namerno sam je provocirao što je nju izluđivalo.
Pre nego što sam završio večeru poslao sam svojoj novoj kombinaciji da dolazim. Istog trenutka je odgovorila da me čeka. Vreme je da se rešim ove napetosti.
__________________________________
❤
YOU ARE READING
Ponovo ti 🔚
RomanceŠta će se dogoditi kada Sara sazna da je prevarena a ubrzo nakon toga shvati da je trudna? Da li će odlaskom u novi grad uspeti da okrene novi list ili će samo povećati ožiljke sadašnjosti? Saznajte u novoj priči "Ponovo ti". Sara&Luka💑 Ina&Miloš �...