Οικογενειακή θαλπωρή

172 18 1
                                    

Μετά από λίγο γέλασε. "Φυσικά και χαίρομαι μπαμπάκα μου. Είναι δυνατόν να μην χαρώ αφού άφησες την Μαρία;" Και ήρθε και μας πήρε αγκαλιά. Τι πιο όμορφο, τι πιο ζεστό από την αγκαλιά ενός μικρού παιδιού και μάλιστα που το νιώθεις σαν δικό σου; Με πιάνουν τα κλάματα. Είχα καιρό να νιώσω αυτήν την ζεστασιά. Από τότε που έφυγε από την ζωή ο πάτερας μου πάντα ένιωθα ένα κενό. Ένιωθα ότι δεν ήμασταν μια ολοκληρωμένη οικογένεια. Αλλά τώρα βρήκα μια οικογένεια και ελπίζω να είναι η δική μου η κατά δική μου οικογένεια. Δεν θα ήθελα ποτέ να τους χάσω. Σημαίνουν τόσα πολλά για εμένα και ας τους ξέρω για λίγο. Χαχα πότε έφτασα εγώ στην οικογένεια όταν εγώ δεν ήθελα να ακούσω ούτε για γάμο ούτε για οικογένεια. Τι με έπιασε τώρα;😂 Ο Δημήτρης με πήρε στην αγκαλιά του και μου είπε ότι από εδώ και πέρα τα μόνα δάκρυα που θα έχω στα μάτια μου θα είναι δάκρυα χαράς. Και η μικρή άρχισε να με γαργαλάει. "Τώρα είναι η σειρά μου να πάρω το αίμα μου πίσω". Και συμμάχησε μαζί με τον μπαμπά της και με ξάπλωσαν στον καναπέ και με γαργαλούσαν. Ξαφνικά έσβησαν όλα από το μυαλό μου. Έμεινε αυτή η στιγμή και εύχομαι κάθε στιγμή να μένει μέσα μου σαν και την σημερινή. Αργότερα παραγγείλαμε και έφτιαξα και ποπ κορν και είδαμε μια ταινία.
   Τις κοιτούσα. Ήταν τόσο γλυκές. Ήταν αγκαλιασμενες στον καναπέ και έτρωγαν ποπ κορν. Δεν έβλεπα πέρα από τα γελαστά μάτια της, τα κόκκινα δροσερά και φρουτένια χείλη της. Περίμενα πως και πως να κοιμηθώ πλάι της, να ακουμπήσω το κεφάλι μου πάνω στην βελούδινη επιδερμίδα, να ακούσω την ανάσα της να πηγαίνει ολοένα και με πιο γρήγορο ρυθμό. Η ζωή μου μου έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία. Νιώθω τόση ευτυχία. Τώρα την βλέπω που μου ρίχνει κλεφτές ματιές. Δεν μπορώ. Θέλω να πάω και να την φιλήσω αλλά συγκρατιέμαι για χάρη της μικρής.
    Ευτυχώς η ταινία τελείωσε. Ανεβήκαμε πάνω και βάλαμε την μικρή που είχε αποκοιμηθεί στο κρεβάτι της. Ύστερα πήγαμε στο δωμάτιο του. Αχ μύριζε η κολόνια του σε όλο το δωμάτιο. Έρχεται κοντά μου ξαπλώνει και με φιλάει. Ύστερα με κοιτάζει και με ρωτάει. "Θες να αρραβωνιαστούμε;" Εγώ πάγωσα....

Η ΝταντάWhere stories live. Discover now