۷

1.3K 376 60
                                    

بیایم‌ برای بار اول و آخر مرور کنیم.

استودیوی برنامه ی اونها، توی طبقه ی منهای دو ساختمون قدیمی‌ کی بی اسه.

در واقع وقتی اونها این‌ برنامه رو گرفتن، کی بی اس ساختمون جدیدش‌ توی اینسادونگ رو ساخته بود و عمده ی برنامه هاش رو اونجا می ساخت.

و اونها یه عده جوون با کمترین میزان سابقه ی کاری بودن و صرفا به خاطر اینکه خواهر چانیول عروس یکی از سرمایه گذارهای اونجا بود پذیرفته شده بودن.

بنا بر این همون اول شوتشون کردن توی ساختمون قدیمی، اونم طبقه ی منهای دو با یه تهویه ی داغون که بجای سیستم  تهویه ی هوا عملا سیستم گردش هوا داشت و مثلا اگر یکی توی دفتر کارش می گوزید، کل طبقه متوجه می شدن.

و البته بعدا بهشون پیشنهاد شد که برن ساختمون جدید یه استودیوی خیلی شیک و امروزی با مدرن ترین تجهیزات روز دنیا رو بگیرن که اونها قبول نکردن. ( مثلا شما باور می کنین!)

همه ی این توضیحات واسه اینه که شما متوجه بشین الان چه اتفاق فاکی ای افتاده.

یه امگای بی نوا، و البته سر به هوا هیت شده. (هوف...چقدر بعضی ها بی خیالن..  دنیا دنیای تکنولوژیه و داروی ضد هیت برای همین روزهاست).

بکهیون نمی دونه اون کی ممکنه باشه ولی احتمالا یکی از کارمندای استودیوی بغلی شونه. (این طبقه کلا سه تا استودیو داره که مال بکهیون اینا از همه کوچکتره _ دل باید بزرگ باشه آقا!)

اون امگای بیچاره الان توی یکی‌ از اتاقها خودشو زندونی کرده و در رو از داخل بسته. احتمالا با اورژانس هم تماس گرفته ولی تا اونها بیان، فروموناش توسط سیستم تهویه تو کل راهروها و استودیوهای طبقه ی منهای دو پخش شده و آلفا ها رو حشری کرده.

بکهیون از بس دارو مصرف می کنه کلا نسبت به فرومون حساسیت خودشو از دست داده وگرنه این سالن الان پره از بوی شهوت و سکسه.

و پر از آلفاهای خوش هیکل

و پر از گرمای تن اونها

و پر از عطر دل انگیز فرومون هاشون...

اَی....گرمه...

بکهیون حس کرد یه چیزی توی دلش پیچ می خوره و‌ نقاط خاصی از بدنش داره گرم می شه.

شت! هیت شدن؟ اونم تو محل کار؟

بی هیچ تردیدی خودشو پرت کرد تو دستشویی مردونه و شات فوری اش رو درآورد.

برای بکهیون این اولین باره.

و صد و نود و هفت درصد می تونه بخاطر  به هم ریختن زمان هیتش واسه مصرف بی رویه ی دارو، خوابهای بی تربیتی دیشبش و صد البته حضور این همه آلفای آماده به خدمت توی راهرو باشه.

تا حالا شده ندونی یکیو باید فحشش بدی یا ازش تقدیر و تشکر کنی؟

این دقیقا وضعیت الان بکهیونه.(گرچه ترجیحش اینه که صرفا فحش بده)

از یه طرف هیت شدن اون امگا باعث شده این آلفا ها حشری بشن و حال بکهیون هم بد بشه، و از طرف دیگه همین هیت شدن باعث شده بوی بکهیون خیلی به چشم نیاد. (یا به دماغ نیاد؟ وجدانا اصطلاحش چیه؟🤔)

خلاصه اسمشو یه شانس بزاری یا تقدیر الهی یا نتیجه ی دعای خیر پدر و مادر! بکهیون از این بدبختی جَسته و صد شکر به درگاه بودای بزرگ و متعلقاتش، همه الان گیج فرومونهای اون امگا هستن.

و بکهیون می تونه با خیال راحت شاتشو بزنه،
یه کوچولو با خودش شیطونی کنه،
و بعد هم سر وقت برسه به برنامه اش.

در دستشویی با یه صدای جییییییر باز شد.
بکهیون اهمیتی نداد و سرنگ خالی شاتشو پرت کرد توی سطل آشغال.

اما تا خواست دستشو‌ جاهای بد بد ببره، یه ضربه ی محکم به در اتاقک دستشویی خورد. انگار یکی با قدرت تمام بدنش رو بکوبه به دستشویی.

"کدوم خری بود؟"
بکهیون با عصبانیت داد زد و‌ همزمان دستشو روی عضوش گذاشت.

صدای پارک چانیول گرفته و عمیق بود:
"بیون... تویی؟"

فایده نداره.‌ فازش پرید.

بکهیون با ناراحتی شلوارشو مرتب کرد و از روی دستشویی بلند شد‌ و درشو باز کرد.

پارک چانیول با چشمای قرمز، و موهای آشفته خودشو به دیوار فشار می داد.

چشمای بکهیون ازون گرد تر نمی شد.

اون‌ بتا.... یه آلفا بود؟!

Don't let me down Where stories live. Discover now