Izlazim iz kuce te krecem prema busnoj stanici. London je uvijek kisovit,pa tako i ovaj puta. Vadim kisobran te cekam bus koji vozi do mog frenda Marcela. On je jedini muskarac kojem se mogu nasmijesiti znajuci da me nece povrijediti. Naravno, sve bi bilo savrseno na njemu osim sto je streber. Nisam prije voljela strebere,a sad mi je jedan najbolji prijatelj i to sve zbog moje mame koja me natjerala da idem kod Marcela jer ce mi pokazati matematiku. Mislim da bih joj mogla zahvaliti, jer je Marcel tako dobar, i uvijek je tu kad ga se treba. Naravno da se ne mogu zamisliti s njim, ono kao da smo u vezi. Zapravo, ne mogu se s nikim sada zamisliti, zapravo vec dobrih par mjeseci,skoro godinu dana. Dvije osobe kojima se mogu nasmijesiti su Marcel i moja najbolja frendica Ashley. Oni znaju sve moje tajne i tako ce i ostati,nadam se.
Vadim slusalice iz dzepa te ih stavljam u usi dok ulazim u bus. Pisem Marcelu poruku da cu biti kod njega za par minuta. Kada sidem s busa,ulazim u njegovu kucu. Normalni ljudi bi pokucali,ili pozvonili,ali ja samo udem. U kuhinji je Marcelova mama te bi bilo pristojno da ju pozdravim.
"Dobar dan, gospodo Styles" kazem joj.
"Hej Hanna! Znas da smo se dogovorile da me zoves Anne." kaze te kimnem glavom i otidem do Marcelove sobe. Napadno otvorim vrata te,kada udem, zalupim njima. Namjerno sam to napravila jer znam da je Marcel alergican na to,makar ne znam zasto. Ustane te malo otvori vrata.
"Namjerno to radis,jelda"upita me te se nasmijem i kimnem glavom.
"Pa... Sto danas ucimo?" upita me te me odmjeri opazeci da nisam ponijela knjige i ne mislim danas uciti.
" Ne mislis danas uciti" kaze te otpuhne.
"Pa zaboravio si da subotom ne ucimo,a danas je subota.." kazem te se nasmijesi. O moj Boze, njegov osmijeh je tako zarazan i ... Da bar postoji malo losija kopija Marcela.
"I sto mislis danas gledati?" upita me ali ja nemam u planu nista gledati.
"Pa.. Zgodne decke, Jack Daniel's..." kazem te me pogleda kao da me ne razumije.
"Idemo na party kod Emily" kazem znajuci odgovor,ali necu odustati danas.
"NE"kaze te mi okrene leda.
"Gle, nemoras ti pristat,ali ja zovem Ash.." kazem. Ash i on su bili jako dobri prijatelji,ali Ash voli prcati druge i jednom je pretjerala te su se posvadali.
"Neces ju zvat,znam te." kaze samouvjereno. Izvadim mobitel iz dzepa te utipkam broj od Ashley. Malo fali da stisnem 'zovi',ali me Marcel zaustavi.
"Dobro! Idem."kaze te se zlobno nasmijem.
"Onda.. Trebamo te obuci. Hoces da te obucem kao savrsenog za mene ili kao zgodnog?" upitam te se Marcel premislja.
"Zgodnog" kaze.
"Odabrali ste najslabiju kariku,ali nema veze. " odgovorim te otvorim njegov ormar i sve sto vidim je odjeca za neke svecane dogadaje. Mislim da cu trebati Harryev ormar,samo.. Kako to izvesti? Harry mu je brat, ali on ga mrzi. Imaju drugacijeg tatu i stalno se svadaju. Harry ne pizdi na njega koliko Marcel moze pozivcaniti zbog njega. Harry je samo godinu dana stariji od Marcela, ali i on se cini drag.
"Uvijek mogu promjeniti opciju" kaze u trenutku kad Harry prode kraj njegove sobe te ga povucem za rukav.
" Sta" kaze Marcel dok nervozno gleda Harrya.
"Ohooo jel to mene mali Marcel treba? Sori braco,ali neznam matematiku" kaze izrugljivo sto mi se ni malo ne svidi. Ono misljenje da je drag? Ne postoji vise.
"Ne,ja sam te trebala. Mogu li posuditi par stvari iz tvog ormara?" upitam.
"Naravno" kaze te ga pocnem pratiti dok ide do sobe.
YOU ARE READING
What I did for love
Fanfiction" Sto vidis u meni?? Hanna ja nisam dobar za tebe,jebemu! " rekao je te mi nista nije bilo jasno. Sve sto smo prosli,sve svade, lose stvari, ma sve najgore, on mene pita ovo. Nisam ocekivala da bi od nas dvoje zapravo moglo nesto biti,ali zaljubila...