kapitola 1.

271 12 1
                                    

Byl sluneční den a lidé z kmenů Bakugo.
Chystali bylinky a jídlo na slavnostní obřad odchodu prince Katsukiho do hor pro uzavření Aigo a tím nastolit mír.
Princ ve svém stanu se začínal potírat popelem smícháním z vodou kterým kreslil na své tělo různé obrazce. Princ obřady nesnášel pohledy všech lidí na svém obnaženém těle se mu hnusil.
Tak celkově jaký koliv kontakt s lidmi se mu hnusil. Nebylo to tak že by neměl rád své poddané to rozhodně ne umřel by proně stejně tak i zabíjel pro jejich bezpečí.
Jen byl raději sám nebo se zvířaty kterým možná rozuměl lépe než lidem. Náhle se ozvali bubny a zpěv lidu. Princ tedy odhodlán vydržet dotyky šamana a hluk který způsobují lidé a vyšel se svého stanu. Cesta až do samotného středu celého kmenu. Cesta byla ještě že žhavích uhlíků. Když se dostal princ až k ohni všechna hudba utichla drak jeho otce zažehl plamen. Šaman pronesl zaříkadlo a princ plamenem prošel bez jakého koliv zranění.,,Odedneška tě dračí plánem nepálí a tvé srdce je tímto činem očištěno." Pronesl šaman než slovo přenechal králi a královně kteří stáli se svich mramorovích pozlacených trůnu a došli až k ohni. ,,Ať je tvůj úkol úspěšní." Pronesla královna ,,A tvá cesta bezbolestná." Pronesl král. Lidé zajásali a dali se do tance pití pšeničného moku a opékání zvěřiny kterou ulovili. Princ se odebral do královského srubu  kde se sebe smyl popel převlékl se do všedního oděvu do brašny nabral potřebné věci na cestování. Měchu nalil vodu. Za opasek zastrčil nůž. Na záda si připevnil mohutný meč a bez povšimnutí opustil Hōmu(hlavní tábor kmenů něco jako hlavní město státu).

V dračím srdci [KiriBaku]czKde žijí příběhy. Začni objevovat