Bölüm 1

11.3K 193 67
                                    

Okuldan eve yorgun bir şekilde geldim.Televizyonu açtım ve koltuğa uzandım,kanalları geziyorum.Bir süre sonra uykum geldi baktım gözler kayıyor.Dedim " Birader kalk yat " yatağıma geçiyorum baktım bir ara masanın üstünde gördüğüm kalkıpta çay koysam dediğim bardağın kırık bir vaziyette yerde olduğunu gördüm " hay anasını satayım " dedim ve toplamadan kapıları kontrol ettim,camları kontrol ettim bir problem görmedim ve yatağıma günün yorgunluğuyla sevinçli adımlarla gittim ve yattım ama yatmadan önce saati 08:00'a kurdum.Sabah 08:30 olmuş.Saati kurdukta kime kurduk bilmiyorum ki. Aceleyle lavaboya uçtum.Elimi yüzümü yıkadım aradada kendime söyleniyorum " Okula geç kalacaksın oğlum diye " giysilerimi giydim,aşağıya indim,çantayı aldık okula gidicez odadan çıkarken ayağımda müthiş bir ağrı girdi.Baktım dün üşenipte toplamadığım bardak kırıntıları.Bardakla aramızdaki ufak bağırışma ve kötü sözlerden sonra yine toplamadan okul yoluna koyuldum.Bir yandan topallayarak okula gidiyorum diğer yandan düşünüyorum nasıl kendi kendine duran bardak yere düşer diye " Herneyse fazla abarttım " deyip yoluma devam ediyorum. " Ne büyük mucize okula sonunda vardım " okul bahçesine giriyorum arkamdam bir ses " Ne topallıyorsun kanka " ve arkadaşımı gördüğümde " Okul balosuna hazırlanıyorum baktım kızlardan ümit yok belki bir ördekle gelirim diye düşündüm " , " lan tamam oğlum atar yapma ne oldu söyle " , " Gece bir bardağa girdim , sabah bardak bana girdi " , " Geçmiş olsun kanka " , " Lan geçmiş olsun diyeceğine yardım ette şu eşşek ölüsünü sınıfa kadar taşı " Öyle yada böyle sınıfa vardık oturduk arkadaşla muhabbet ediyoruz.

TELEKİNEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin