34

266 27 2
                                    

"nechte si to na doma" zasmál se Felix líbajícímu páru. Oba se jen zasmáli a Minho se vrátil zpátky za Felixem, kde se posadil na barovou stoličku. Hyunjin před Felixe a Minha položil jejich pití a dál obsluhoval další zákazníky.

Když si Hyunjin všímal jen svého, Jisung se lehce naklonil přes bar k Felixovi. "měli by jste to Jeonginovi říct. Trápí se oba dva" řekl Jisung k Felixovi. "Chtěl jsem, ale Hyunjin nechce. Má strach, ale to já ostatně taky. Hlavně Jeongin by neměl jediný důvod být na Hyunjina naštvaný. Byl to původně můj nápad" vysvětlil Felix a upil si ze své sklenice džusu.

"počkejte" řekl Felix a seskočil ze židle. Došel k místu kde byl zrovna Hyunjin a upoutal jeho pozornost. "můžu s tebou mluvit?" požádal ho a prosebně se na něj podíval. Hyunjin se podívla na Jisunga, který mu pohledem naznačil ať jde, že zvládne zákazníky obsloužit sám.

Hyunjin zavedl Felixe do skladu, kde se opřel o stěnu a hlavou naznačil aby Felix spustil. "musíme to Jeonginovi říct" začal Felix a Hyunjin si povzdechl. "tohle už jsme řešili-" "ne Hyunjine. Nemůžu se dívat jak se oba trápíte." skočil staršímu do řeči Felix. "bojím se Felixi" řekl starší a jedna slza mu stekla po tváři. Potřeboval ten tlak ze sebe nějak dostat.

Felix neměl v úmyslu staršího rozbrečet, nebo mu dokonce ublížit, ale nevěděl co s nimi už dělat. Jeongin na něj naléhal, protože věděl že mu oba něco tají a sám už toho měl dost.

Mladší z chlapců přišel ke staršímu a vtáhl si ho do objetí. "nějak to zvládneme uvidíš" řekl tiše Felix a hladil svého kamaráda po zádech. 

___________________________

Ahojky ❤️ jak se máte? 

Mám zase otázečku ❤️ Mám tu někoho kdo se kouká na anime? Já ho sleduju už pěkně dlouho a chtěla jsem se zeptat jaké anime jste viděli naposledy? 

Já jsem po dlouhé době dokoukala Bungou stray dogs, Nanbaka a Karneval ❤️ a můžu jedině doporučit ❤️ né každému se to asi teda bude líbit, ale já ráda ujeté věci 😂❤️

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             -\.

"She's" hotKde žijí příběhy. Začni objevovat