"kecá" zasmál se Felix a začal hledat svůj telefon. Když ho konečně našel v zadní kapse kalhot, odemkl ho a najel do galerie do složky která nesla název 'Jeongin <3' . Následně podal telefon nechápajícímu Hyunjinovi.
Nejstarší otočil svůj nechápavý výraz od Felixe k telefonu, kde na něho vyskočilo několik fotek obrazů. Jeho oči nabrali obří rozměr a brada mu snad spadla až na podlahu auta "to jsi kreslil ty?" zeptal se překvapeně a otočil svůj pohled na nejmladšího a s tím i telefon s fotografiemi. "ano" začervenal se Jeongin a zpátky se opřel do zadních sedadel, kde se jeho červené tváře ztratili ve tmě.
"máš talent" usmál se zpátky do telefonu Hyunjin a dál si prohlížel obrazy na fotografiích. Posouval fotografie tak daleko než na něj vykoukla fotka na které byl jenom Jeongin.
Hyunjin se nenápadně natočil víc zády k oknu, tak aby nešlo vidět co na telefonů dělá a fotku si rychle od Felixe poslal. Následně z galerie vyjel, telefon zamkl a podal ho zpátky Felixovi.
Kolona se pomalu rozjela a po zbytek cesty bylo ticho. Každý z chlapců si přemýšlel nad tím svým. Felix se soustředil na řízení, Hyunjin pozoroval noční město a Jeongin po očku pozoroval Hyunjina. Něco mu pořád říkalo že už ho někde viděl nebo potkal.
Felix pomalu zastavil před domem nejstaršího. "moc děkuju že jste mě odvezli" řekl Hyunjin a s oběma chlapci se rozloučil. Těsně předtím než oba mladší chlapci odjeli, Hyunjin s Jeonginem navázal oční kontakt. Staršímu se na tváři objevil úšklebek a Jeonginovi lehce zamával. Auto se rozjelo a Hyunjin stihl zachytit Jeonginův překvapený výraz.
Když už bylo auto i s pasažéry pryč, Hyunjin se je zasmál nad tím co právě teď udělal a vydal se do jeho skromného domečku, kde na něj už čekal jeho straší bratr.
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?