Nikde nikdo. Bylo tu ticho. Větve stromů se nakláněly ve slabém větru a vytvářely tak příjemný šum. Pomalu jsem se procházel a u toho si vychutnával svojí zmrzlinu. Prošel jsem kolem několika prázdných laviček než jsem došel k jedné na které někdo seděl.
Od osoby se zvedal obláček kouře. Trochu jsem znejistěl. Chtěl jsem okolo jen nenápadně projít, když jsem ale přišel dost blízko na to abych poznal kdo na lavičce sedí zastavil jsem se.
"Hyunjine?"
Pov. třetí osoby
Když Hyunjin uslyšel svoje jméno zvedl svůj pohled na osobu která jej vyslovila. Byl překvapený. Svoje překvapení ale schoval na rozdíl od jeho napůl vykouřené cigarety. Na jednu stranu by to stejně už nestihl.
"ahoj Jeongine" usmál se lehce na mladšího, který se vedle něj opatrně sedl. "ty kouříš?" zeptal se tiše Jeongin a slízl kousek ze zmrzliny, která se mu pomalu začala roztékat v ruce. "málo kdy" řekl starší a naposledy potáhl ze své cigarety než jí uhasil o koš vedle lavičky.
Celým tělem se otočil směrem k mladšímu a nohy si složil do tureckého sedu. Mladší ho napodobil a chvíli naplnilo prostor mezi nimi ticho. "stalo se něco?" zeptal se Jeongin a lehce pohladil staršího po koleni.
Hyunjin se nad tím lehce usmál a vzal Jeonginovu ruku mezi svoje. Párkrát promnul jeho prsty a začal mluvit. "problémy s rodinou" řekl a zůstal pohledem na jeho prstech, které si hrály s těmi mladšího. "pohádal jsi se s rodiči?" zeptal se znovu Jeongin. Chtěl svému kamarádovi pomoct.
"moje rodina ke mně nikdy nebyla moc fér a teď se snaží ty roky co na mě kašlali nějak nahradit" řekl starší ve zkratce a pustil Jeonginovu ruku. Došlo mu že to mladšímu nemuselo být úplně příjemné.
Jeongin by zprvu překvapený že ho starší za ruku vůbec chytil, ale když jeho dlaň pustil chybělo mu to příjemné teplo. Proto se nenechal tak snadno odradit a naopak chytl staršího za ruce on.
"to mě moc mrzí Jinie" řekl mladší a usmál se na staršího tak nejsladčeji jak jen mohl. Hyunjina to zahřálo u srdce. Jeonginův úsměv mu dával na naději jakoby všechno mělo být zase v pořádku.
____________________
Mám na vás otázečku ❤️ tak nějak jsem se ségrou načala téma fobie a strach z něčeho 🤔 Docela by mě zajímalo z čeho máte strach nebo fóbie vy?
Kdyby jsem měla napsat tři věci o sobě tak to bude: samota, stísněný prostor a celkově moc lidi v mé blízkosti 👀
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?