Oba jsem vešli do kuchyně, kde byla obálka s penězi. Felix jí vzal do ruky a podíval se dovnitř. Hned jí zase položil zpátky a z lednice si vyndal vodu. "naši dělají, jako by jsme tu měli být sami snad měsíc" zasmál se, napil se a vodu vrátil zpátky do lednice.
"v kolik pojedeš za Hyunie?" zeptal jsem se, když byl Felix v půlce cesty do obýváku. "kolem osmé proč?" zastavil se a zvedl jedno obočí. "nemohl by jsem jít s tebou? zítra máme ve škole volno. Sám by jsem se tu nudil. Prosím prosím" poprosil jsem a udělal na něj psí oči.
Felix se jen usmál, přišel ke mně a pohladil mě po hlavě. "to víš že můžeš" řekl a odešel do obýváku. Běžel jsem do pokoje, kde jsem hodil batoh na postel a šel se osprchovat.
Felix pov.
Posadil jsem se na gauč a zapnul televizi. Chvíli jsem přepínal programy, ale nenašel jsem nic zajímavého. Nechal jsem televizi na hudební stanici a vytáhl z kapsy telefon. Asi by bylo fajn Hyunjinovi říct že Jeongin půjde se mnou.
Vytočil jsem číslo svého milovaného kamaráda a čekal než hovor příjme. "ano Felixi?" ozvalo se z druhé strany telefonu. "ahoj Hyunie" zasmál jsem se. "haha moc vtipný. Potřebuješ něco? máme tu docela dost lidí." řekl rychle Hyunjin a stejně rychle čekal mojí odpověď.
"chtěl jsem ti jen říct že večer nepřijdu sám. Jeongin chce jít se mnou." vysvětlil jsem mu. "COŽE!?" vykřil Hyunjin z druhé strany telefonu "prý by se doma nudil" dodal jsem "no dobře. Před vchodem na vás bude čekat kamarád, jinak by vás asi dovnitř nepustili. Je tu moc lidí, takže pouští jen, když někdo odejde." vysvětlil zase on mně.
"a jak vypadá ten tvůj kamarád?" zeptal jsem se ještě pro přesnost, abych náhodou nešel za někým jiným a ušetřil se trapné nehody. "má blond vlasy, na sobě šedivé kalhoty a černé tílko. Těžko ho přehlídneš a i kdyby jsi si ho nevšiml našel by si tě sám" zasmál se Hyunjin.
"dobře budu s ním počítat. Zatím se měj" "pa. Uvidíme se večer" řekl a zavěsil.
________________________________
Kdo má dnes taky "vydařený" pátek třináctého? <3
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?