Felix nechal Jeongina aby o tom co mu právě řekl popřemýšlel. Vzal jsi svůj hrnek s kávou a odešel do svého pokoje. Posadil se na postel a vytáhl z kapsy telefon. Otevřel seznam kontaktů a zmáčkl zelené tlačítko vedle Hyunjinova jména.
Chvíli telefon vyzváněl než se na druhé straně ozval hlas Felixova kamaráda. "tak co?" zeptal se nedočkavě Hyunjin.
"všechno jsem mu řekl a nechal jsem ho přemýšlet"
"myslíš že to pochopí?"
"naštvaný nevypadal ale napiš mu"
Řekl Felix a tím hovor ukončil. Se zasmáním pohodil telefon na postel a upil ze svého teď už napůl studeného kafe. Hrnek položil na stůl a rukama se zapřel za zády o postel. Do ticha místnosti se ozvalo tiché zaklepání.
Dveře se otevřeli a v nich stál uplakaný Jeongin. Felix se na mladšího zmateně podíval a postavil se. Jeongin jen párkrát popotáhl a rychlým krokem došel k Felixovi. Felix čekal že mu přistane rana nebo něco takového, ale místo toho se mu Jeongin rukama obmotal kolem krku a začal naplno znovu brečet.
Felix byl zmatený. Pomalu se s Jeonginem v náruči sesunul k zemi a odtáhl ho od sebe. Vzal jeho tvář do dlaně a setřel mu stále tekoucí slzy. "co se stalo?" zeptal se tiše a zmateně svého mladšího bratra. "jste oba dva strašný blbci" řekl Jeongin mezi vzliky. Felix uznale pokýval hlavou.
"proč jsi mi to neřekl hned?" zeptal se Jeongin. Felix pokrčil rameny. "nechtěl jsem tě do toho zatáhovat" odpověděl. "pako" zasmál se Jeongin se stále skleněnýma očima.
Obou dvou chlapcům během dneška spadl obří kamen ze srdce. Felix byl konečně klidný, že nemá před Jeonginem žádné tajnosti. Po jejich dlouhém rozhovou se Felix vydal na jeho taneční trénink, takže Jeongin zůstal doma sám.
Potom co Felix odešel se Jeongin vrátil do svého pokoje a šel si dát rychlou sprchu. Z koupelny vyšel jen s ručníkem kolem pasu a druhým ručníkem si sušil vlasy. Z nočního stolku si vzal svůj telefon a odemkl ho. Měl jednu nepřečtenou zprávu. Když si Jeongin přečetl od koho je, byl trochu překvapený a zárověň měl radost.
Rozklik zprávu a přečetl si její obsah. Po dočtení položil telefon zpátky na stůl a posadil se na postel. Přemýšlel co bude dál.
Máte (1) nepřečtenou zprávu
Hyunjin
'Omlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc'
ČTEŠ
"She's" hot
FanfictionOmlouvám se že jsem tě nepolíbil... Chtěl jsem...a strašně moc Start: 2020/9/12 End: 2021/?/?